FANDOM

Ячмінь - невеликий, плечистий м'язистий чорно-білий кіт з м'яким животом, великими лапами і широким обличчям.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Синьозірка, Сіролап, Вогнелап, Круколап і Тигрокіготь зустрічають Ячменя на шляху додому від Місяцескелі. Чорно-білий кіт відрекомендувався як давній друг Синьозірки. Він попереджує котів про собак, яких Двоноги відпускають щодня. Тигрокіготь підозріло ставиться до позакланового кота і вважає, що Ячмінь заманив їх у пастку, коли вояки підверглися нападу щурів. Але хоробрий кіт допомагає воякам відбитися від щурів і рятує Синьозірку. Провідниця все ж втрачає одне з своїх життів, і Тигрокіготь знов звинувачує у цьому Ячменя. Коли Синьозірка оговтується від поранень, вона дякує Тигрокігтю і каже, що як би не він, вона б втратила усі життя, але Вогнелап звертає її увагу на те, що її врятував Ячмінь.  

Коли Вогнелап дізнається, що Круколап знає правду про вбивство Рудохвоста, він вважає, що чорному новаку небезпечно знаходиться у Клані. Рудий учень почув, як Тигрокіготь і його соратники хотіли позбутися свідка, і пропонує Круколапові втекти на ферму Ячменя, що той і робить. 

Вогонь та крига Редагувати

Коли Вогнесерд і Сіросмуг приводять Вітряний Клан до лісу, вони подорожують повз ферму Ячменя і Круколапа. Милосердні коти запрошують втомлених і голодних котів до покинутого сараю Двоногів. Задоволені тим, що мають їжу і прихисток, Вітряні коти дякують котам поза кланами і полюють на мишей у сараї. Коли Вогнесерд запитує у Круколапа, як він знайшов Ячменя і як чорно-білий кіт ставився до нього, Ячмінь запевняє, що дуже радий знайти такого друга і сусіда, як Круколап. 

Ліс таємниць Редагувати

Вогнесерд згадує чорно-білого кота, коли хвилюється за Круколапа, якого вони відправили жити до ферми. Коли рудий вояк зі своїм другом Сіросмугом знов приходять до Круколапа, щоб дізнатися подробиці смерті Рудохвоста, Ячмінь з задоволенням запрошує їх до амбару і пропонує повечеряти з ними смачними мишами.

У самій книжці Ляпко не з'являється, але він згаданий у Громадянстві.

Темні часи Редагувати

Коли Вогнезір та Попелюшка повертаються від Місяцескелі, вони зустрічають Ячменя. Він шкодує через смерть Синьозірки. Самітник каже, що тут, мабуть, ціла історія, і що Круколап хотів би її почути і відводить котів до нього. Коли новоспечений провідник розповідає Круколапові подробиці смерті попередньої провідниці, той дуже засмучується, а Ячмінь заспокійливо мурчить.

Коли Кривавий Клан намірився захопити ліс, до Громового Клану приходить Ячмінь разом з Круколапом. Ячмінь розповідає, що він народився і угіддях Двоногів і був членом Кривавого Клану. Також самітник розказав про життя у Кривавому Клані. Громовий провідник запитує про слабке місце Бича, провідника Кривавого Клану, яке обов’язково мало бути. Ячмінь зізнається, що Бич та його вояки не вірять у Зореклан. Згодом Ячмінь та Круколап заявляють, що будуть битися на стороні лісових Кланів. 

Безпосередньо перед боєм Високозорий повідомляє, що обидва самітники прийшли. Ячмінь пишається нагодою битися поруч із Вогнезором. Він б’ється пліч-о-пліч з Круколапом проти пари однаковісіньких сірих і жилавих вояків. Один з них заявляє, що знає самітника і що йому не вистачило духу зостатися з Бичем, на що Ячмінь шипить, що йому принаймні вистачило духу піти від жорстокого провідника. 

Після перемоги Ячмінь трохи розмовляє з Вогнезором, після чого разом з Круколапом відправляється додому. 

Спецвидання Редагувати

Шлях Вогнезора Редагувати

Коли Вогнезір прямує до Високих Скель, він трохи гостює на фермі. Ячмінь пропонує провідникові пополювати, але той відмовляється.

Цікаві факти Редагувати

  • Вікі важає, що Ячмінь та Круколап могли б бути гарною парою.
  • Вікі Холмс вважає, що Ячмінь після смерті не приєднається до Зореклану, бо йому не вистачає необхідної віри. Проте, це суперечить словам Кейт Кері, яка каже, що чорно-білий кіт буде жити на околиці територій Зореклану.