FANDOM

Ячмінь - невеликий, плечистий м'язистий чорно-білий кіт з м'яким животом, великими лапами і широким обличчям.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Синьозірка, Сіролап, Вогнелап, Круколап і Тигрокіготь зустрічають Ячменя на шляху додому від Місяцескелі. Чорно-білий кіт відрекомендувався як давній друг Синьозірки. Він попереджує друзів про собак, яких Двоноги відпускають щодня. Тигрокіготь підозріло ставиться до позакланового кота і вважає, що Ячмінь заманив їх у пастку, коли вояки підверглися нападу щурів. Але хоробрий кіт допомагає воякам відбитися від щурів і рятує Синьозірку. Провідниця все ж втрачає одне з своїх життів, і Тигрокіготь знов звинувачує у цьому Ячменя. Коли Синьозірка оговтується від поранень, вона дякує Тигрокігтю і каже, що як би не він, вона б втратила усі життя, але Вогнелап звертає її увагу на те, що її врятував Ячмінь. Коли Вогнелап дізнається, що Круколап знає правду про вбивство Рудохвоста, він вважає, що чорному новаку небезпечно знаходиться у Клані. Рудий учень почув, як Тигрокіготь і його соратники хотіли позбутися свідка, і пропонує Круколапові втекти на ферму Ячменя, що той і робить. 

Вогонь та крига Редагувати

Коли Вогнесерд і Сіросмуг приводять Вітряний Клан до лісу, вони подорожують повз ферму Ячменя і Круколапа. Милосердні коти запрошують втомлених і голодних котів до покинутого сараю Двоногів. Задоволені тим, що мають їжу і прихисток, Вітряні коти дякують котам поза кланами і полюють на мишей у сараї. Коли Вогнесерд запитує у Круколапа, як він знайшов Ячменя і як чорно-білий кіт ставився до нього, Ячмінь запевняє, що дуже радий знайти такого друга і сусіда, як Круколап. 

Ліс таємниць Редагувати

Вогнесерд згадує чорно-білого кота, коли хвилюється за Круколапа, якого вони відправили жити до ферми. Коли рудий вояк зі своїм другом Сіросмугом знов приходять до Круколапа, щоб дізнатися подробиці смерті Рудохвоста, Ячмінь з задоволенням запрошує їх до амбару і пропонує повечеряти з ними смачними мишами.

Цікаві факти Редагувати

  • Вікі важає, що Ячмінь та Круколап могли б бути гарною парою.
  • Вікі Холмс вважає, що Ячмінь після смерті не приєднається до Зореклану, бо йому не вистачає необхідної віри. Проте, це суперечить словам Кейт Кері, яка каже, що чорно-білий кіт буде жити на околиці територій Зореклану.