FANDOM

Ясносерда - це біла кішка з рудими плямами, м'яким хутром і одним блакитним оком. На місці іншого зяє рана, а щоку і шию перекреслюють величезні шрами. Від вуха на цій стороні морди залишилося лише кілька рваних клаптиків.

Характер Редагувати

Ясносерда добра і розуміюча кішка, готова піти на ризик заради близьких. Вона хоробра і, незважаючи на свої рани, добре розуміє військову справу. Мила з оточуючими, ніжна з рідними. Не любить сварок і боїться сказати кому-небудь жорстоку правду в обличчя, не хоче образити, вважає за краще все вирішувати миром. В юності була дуже енергійною. Кішка була сильно пригнічена, коли їй сказали, що вона не зможе стати воячкою, але Хмарохвіст розробив для неї спеціальну техніку бою, і Ясносерда нітрохи не гірше будь-якого іншого кота може постояти за себе. Ясносерда дуже любить свого друга Хмарохвоста.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Вона є одним з чотирьох кошенят Морозошубки і Левосерда. Згодом кошенята пропадають безвісти, і увесь клан думає, що їх викрала Жовтоікла, але потім стає відомо, що кошенят викрав Кігтеморд. Патруль нападає на Тіньовий клан і рятує кошенят

Ліс таємниць Редагувати

Яснолапка стає новачкою зі своїм братом Шиполапом. Вона отримує наставника Білошторма.

Яснолапка згадується кілька разів на тренуваннях з Білоштормом.

Яснолапка радіє за Хмарохвоста, коли він стає вояком, хоча їй прикро, що вона не стала воячкою також. Вона з Прудколапом хочуть довести, що вони варті вояцтва. Новаки відправляються шукати те, що вже багато часу не дає клану спокою. Вони ідуть до Зміїних скель, де і живе ця істота. Пізніше вони дізнаються, що це - зграя собак. У битві проти зграї Прудколап помирає, а Яснолика отримує важкі поранення і залишається без ока. Синьозірка дає їй вояцьке ім'я Безлика на випадок, якщо вона не прокинеться. Це ім'я має нагадувати усім про її війну з Зорекланом. Однак згодом їй кращає, вона розповідає про зграю собак. Пізніше вона переселяєься до палатки старійшин.

Темні часи Редагувати

Вогнезір вирішує посвятити Шиполапа у вояки, а також змінити ім'я Безлицій. Він переназиває її на Ясносерду, і Хмарохвіст дуже радіє за Ясносерду. Також Вогнезір дозволяє проводити Хмарохвосту особливі тренування для Ясносердої. Пізніше Хмарохвіст просить подивитися Вогнезора за їхнім тренуванням. Вогнезір здивований тим, що Ясносерда може так добре битися. Пізніше, коли Вгнезір вирішує, кого залишити в таборі, а хто піде на битву з Кривавим кланом, Хмарохвіст просить взяти Ясносерду з собою, оскільки від більшості її ран слід пропав і Вогнезір погоджується. Він сказав, що якщо вона вийде з битви живою, то буде жити у кублі вояків. У битві вона перемагає одного Кривавого вояка.

Шлях Вогнезора Редагувати

Ясносерда очікує кошенят від Хмарохвоста. Вона була щаслива. Пізніше вона підходить до Попелюшки і обнюхує трави. Попелюшка каже, що це - огірочник, і щоб було вдосталь молока для кошенят, треба починати його їсти вже. Ясносерда ковтає зілля і каже, що на смак, як мишача жовч, а потім додає, що заради кошенят вона готова його їсти. У неї народжується кішечка, і королева дає їй ім'я - Сніжка.

Родовід Редагувати

Мати:

Батько:

Пара:

Сестра:

Брати:

Бабусі:

Дідусі:

Тітки:

Дяьки:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні сестри: