FANDOM

Ясносерда — кішка з білою шерстю. Має руді плями на хутрі та рудий хвіст. У кішки понівечена частина обличчя. Одного ока немає, лише шрам. Інше око голубе. На стороні, де немає ока, відсутнє вухо.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

За версією Клану, виводок кошенят, серед яких була Ясносерда — викрала Жовтоікла. Пізніше ми дізнаємось, що її викрав інший кіт поплічник Зорелома. Громові та вигнані тираном коти Тіньового Клану повертають кошенят додому.

Кішка не згадується.

Ліс таємниць Редагувати

Кошеня посвячують у новаки. Її нове ім'я Яснолапка. Кішці дають у наставники Білошторма.

Згадуються тренування Яснолапки та її наставника Білошторма.

Яснолапка мріє стати воячкою. Коли Хмарохвоста висвячують у вояки, Прудколап та Яснолапка вирішують довести Клану, що вони гідні вояцтва. У них з'являється ідея знайти те, що не дає Клану спокою. Прибувши до Зміїних Скель, новаки розуміють, що порятунку від зграї собак немає. Вони хоробро вступають з ними у битву. Зграя вбиває Прудколапа, а нещасна Яснолапка залишається без частини обличчя, з глибокими ранами і жахливими шрамами. Попелюшка не дає жодних надій Яснолапці. Синьозірка нарікає її вояцьким ім'ям посмертно. Жахливе ім'я Безлика буде нагадувати всім про цей випадок. Завдяки великим старанням Попелюшки, Безлика приходить до тями і розповідає Клану свою історію.

Темні часи Редагувати

Новий провідник Громового Клану Вогнезір вирішує провести ритуал зміни імені для Безликої. Тепер кішка зветься Ясносердою. Хмарохвіст вирішує тренувати Ясносерду по-особливому. Через деякий час провідник приємно вражений результатом їх тренування. Також Вогнезір дозволяє Ясносердій піти на битву з Кривавим Кланом. Після того, як вона повертається живою, Ясносердій дозволяють переселитись до кубла вояків.

Спецвидання "Шлях Вогнезора" Редагувати

У Ясносердої народжується кошеня від Хмарохвоста. Королева називає доньку Сніжкою.

Родовід Редагувати

Мати:

Батько:

Пара:

Донька:

Сестра:

Брати:

Бабусі:

Дідусі:

Тітки:

Дядьки:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні сестри: