FANDOM

Шипокіготь — рудий вправний кіт з темно-синіми очима.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Шипокіготь згадується як одне з чотирьох кошенят Левосерда і Морозошубки, яких викрадає кіт з Тіньового Клану, а саме Кігтеморд. Патруль рятує кошенят і повертає до рідного клану. Поіменно Шипокіготь не згадується.

Шипокіготь знов не згадується поіменно, але його брат і сестра стають новаками, отримуючи імена Попелапка і Орляколап. Клан дивується, чому інші два кошеня не стали новаками, але Синьозірка говорить, що Попелапка і Орляколап стають новаками раніше, бо у Громового Клану є проблеми з Річковим, а у яслах було двоє кошенят, які були готові стати новаками.

Ліс таємниць Редагувати

Шиполап і Яснолапка стають новаками. Шиполапа навчатиме Мишошубка.

Коли Вогнесерд і Синьозірка ідуть до Високих Скель, Вогнесерд говорить іти Мишошубці в досвітній патруль і пропонує взяти Шиполапа, на що воячка погоджується. На патруль нападають волоцюги і вбивають Вітрогона. У Шиполапа кровоточить лапа. Жовтоікла зупиняє кровотечу і новак дивується швидкості зупинення кровотечі.

Шиполап залишається новаком, незважаючи на те, що Хмаролап вже став вояком, і на думку Вогнесерда, Шиполап, Яснолапка та Прудколап також вже давно мали отримати новий статус. Яснолапка та Прудколап хочуть закінчити своє перебуваня на посадах новаків, тому вони хочуть знайти те, що вже довгий час не дає Кланові спокою. Але зграя собак вбиває Прудкалапа та калічить Яснолапку.

Темні часи Редагувати

Вогнезір вирішує подивитися на вміння Шиполапа. Він, Шиполап та Мишошубка йдуть у патрулювання, і Шиполап знаходить там запах невідомих йому котів, пізніше відомих як Кривавий Клан. ВІн стає вояком і шкодує, що Прудколап не встиг стати ним, а Безлика заплатила оком і вухом. Пізніше він бореться з Левиним Кланом проти Кривавого.

Спецвидання "Шлях Вогнезора" Редагувати

Вогнезір перемовляється з котами Клану чи може бути Шипокіготь тимчасовим наставником Сажолапа, оскільки Довгохвіст отримав тяжке поранення очей і не може навчати свого новака, на що коти говорять, що він, хоч і молодий, але може навчати Сажолапа. Шипокіготь стає новим наставником.

Родовід Редагувати

Мати:

Батько:

Брати:

Сестри:

Дідусі:

Бабусі:

Дядьки:

Тітки:

Двоюрідна бабуся:

Двоюрідний дядько:

Двоюрідна тітка:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні племінниці: