FANDOM

Чорнозір — великий білий кіт із чорними як смола лапами.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Чорноногий – воєвода Тіньового Клану. Коли Зорелом нападає на Громовий Клан, Чорноногий вбиває Ружохвосту і намагається викрасти кошенят, але Жовтоікла перешкоджає цьому.

Чорноногий приєднується до шайки волоцюг, котру очолює Зорелом, якого вигнали з Тіньового Клану.

Волоцюги нападають на Громовий Клан. Чорноногий бере участь у битві, проте після захоплення у полон Зорелома кіт тікає разом з іншими. 

Чорноногий не бере участі ні у яких подіях, проте відомо, що після смерті Хвостолома Чорноногий  приєднується до Тигрокігтя, якого вигнали з Громового Клану.

На Зборищі Тигрозір, який став провідником Тіньового Клану, представляє Чорноного як нового воєводу.

Темні часи Редагувати

З розповіді Каринки можна дізнатись, що Чорноногий зустрічається у лісі з Темносмугом.

Коли Тигрозір створює Тигровий Клан, він наказує Темносмугу (який приєднався до новоствореного Клану) вбити Каменешуба, бо той має нечистокровне походження. Кіт не справляється, тому йому допомагає Чорноногий і вбиває Річкового кота. 

Громові коти викрадають Перолапку, Бурелапа і Мрячконіжку, Чорноногий разом з іншими котами гониться за викрадачами. Кіт намагається нападати, але падає у воду і пливе до Річкового берега. 

Також його помітно на зустрічі Вітряного, Громового і Тигрового Кланів. 

Після смерті Тигрозора Чорноногий як воєвода керує Тіньовою частиною Тигрового Клану. Він сперечається з Леопардозіркою і Вогнезором щодо приєднання до Левиного Клану проти Кривавого. Воєвода врешті-решт погоджується і приводить свій Клан на поле битви. 

Після перемоги над ворогом Чорноногий каже Вогнезорові, що тепер він йтиме до Високих Скель за 9 життями. Громовий провідник зізнається, що бачив як той вбиває Каменешуба, але Чорноногий нічого не відповідає. 

Спецвидання Редагувати

Шлях Вогнезора Редагувати

Чорноногий уже отримав 9 життів та провідницьке ім’я – Чорнозір. Воєводою він призначає Бурошубку. На Зборищі кіт перший бере слово. Спочатку він розповідає про буденні справи у Клані, а потім каже, що Двоногів стало помітно більше на Тіньових землях. Чорнозір пропускає, шо вони не здогадуються про котів і якщо триматись подалі, то Двоноги не є проблемою.

Цікаві факти Редагувати

  1. На своїй сторінці у Facebook Вікі розповіла, що, можливо, Ночезір та Зорещерб дали Чорнозору два провідницьких життя.
  2. Чорнозір хворий на полідактилію (має 6 пальців на одній з лап).