FANDOM

Хмарохвіст - білий пухнастий кіт із впертою вдачею. Ще зовсім малим його до Клану віддала сестра Вогнезора - хатня кицька Принцеса. Згодом котик став новаком свого дядька

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

Принцеса віддає Вогнесерду свого сина, щоб брат виховав кошеня справжнім вояком. Клан не хоче приймати кошеня, бо вважає, що воно не виживе і тільки буде об'їдати клан. Вогнесерда підтримує тільки Сіросмуг, який вважає, що кошеня буде таким же хоробрим як і його родич - Вогнесерд. Синьозірка вирішує залишити племінника Вогнесерда і дає йому ім'я - Хмарко. Годувати Хмарка вирішує Ряболиця, яка нещодавно втратила своє кошеня. Трохи згодом Хмарко вирушає з іншими кошенятами на полювання та приносить до Клану водяну мишу. Коли про це дізнається Синьозірка, вона кричить на кошенят, але дивиться на Хмарка лагідним поглядом.

Хмарко виявляєтся пустотливим та зухвалим котиком, якого поважають інші кошенята.

Ліс таємниць Редагувати

Хмарко підростає і вирішує познущатися над сліпим Хвостоломом. Нахабу зупиняє Вогнесерд, а Темносмуг в котрий раз показує ненависть до кицюнь. Вогнесерд вирішує розповісти племіннику про його походження. Спочатку Хмарко не вірить вояку, а потім запевняє самого себе, що стане найсильнішим вояком в лісі, чим знову насторожує та розчаровує Вогнесерда.

В наступний раз, непосида допомагає Попелелапці та Вогнесерду нарвати ягід. Якби не колишня новачка Вогнесерда, Хмарко з'їв би душогубниць. Після такого уроку кошеня розповідає іншим одноліткам про небезпеку цих ягід.

Хмарко знову потрапляє в небезпеку, відставши від Ряболиці та інших кошенят. На нього нападає борсук але котика рятують Вогнесерд, Піскошторма та Орляколап. Тигрокіготь в люті і наказує Хмарку допомагати старійшинам. Спочатку котик гидує до такої праці, проте старі настільки полюбили кошеня, що Хмарко став і далі продовжує допомагати їм.

Неприємності котика продовжуются. Він стежить за Вогнесердом та Сіросмугом, які допомагали Річковому клану. Під час цього Тигрокіготь бачить Хмарка і змушує його розповісти, куди пішли друзі. Синьозірка карає кошеня, бо той порушив заборону і наказує допомагати старійшинам. Хмарко навіть не засмучується.

Коли Хмарку виповнюєтся 6 повень, Синьозірка дає йому ім'я Хмаролап, а Вогнесерда робить його виховником.

Коли Тигрокіготь відправляє всі патрулі до лісу, щоб самітники змогли напасти на табір, Вогнесерд наказує Хмаролапу привести всіх котів, що Хмаролап і робить.

Новак впевнений, що саме Вогнесерд повинен стати воєводою. Також не є загадкою, що Хмаролапу подобаєтся його гарненька подружка Яснолапка

Вогнесерд задоволенний своїм новаком, хоча і хвилюється за ставлення племінника до Зореклану.

Хмаролап впольовує горлицю, за що Вогнесерд його хвалить та згадує, що він його новак та племінник, відмічаючи, що він чудовий мисливець із поганим характером, народжений в угіддях Двоногів та не дуже бажаючий довести відданість Кланові. Він огризається на зауваження Вогнесерда та каже, що не буде виказувати уваги до впольованої здобичі, тому що врешті-решт ії схопив, хоч і стояв не за вітром. Своїм нявкітом він здіймає галас на увесь ліс, але на щастя, нікого поруч немає. Він зневажливо дивується, що має у лісі робити Тигрокіготь. Потім він збігає, залишивши горлицю на землю. Вогнесерд не сподівається, що він повернеться, але він затримується надто надовго. Білошторм питається його, сподіваючись, що він недалеко, та Вогнесерд відчувається винуватим за те, що відпустив його, подумки лаючи його. Під час розмови з Синьозіркою воєвода згадує, що Хмаролап вже півповні як новак, а трохи пізніше - його церемонію назовництва.

Вогнесерд питається учня ще й у Шиполапа, злісно завваживши, що він забарився, проте не спішучи його шукати. Хмаролап пропав настільки надовго, що усі хвилюються, а Вогнесердові вже дуже хочеться піти його шукати, що він і робить, коли патруль повертається, повідомивши йому, де можна шукати учня, який був біля гнізд Двоногів та забарився - повернувся Хмаролап лише під церемонію назовництва кошенят Ряболиці, вполювавши лише водяну мишу з такою ж зневажливістю. До речі, голуба він так і не забрав — він зовсім байдужий до здобичі. Хмаролап йде класти здобич до решти свіжини, залишаючи Вогнесерда дуже стурбованим його поведінкою. З Хмаролапом навіть не хочеться розмовляти, тим більше перед усім Кланом. Новак вибирає собі мишку, але його зупиняє Білошторм перш, ніж це зробить Вогнесерд.

Учень сниться Вогнесердові наступної ночі. Розбуджений тим, що Вогнесерд та Синьозірка йдуть до Місяцескелі, він не виявляє бажання забрати горлицю. Вогнесерд відправляє Вітрогона полювати з учнем, зауважуючи, що він так і не заслужив поваги вояків. Хмаролап скиглить, що це нечесно, але його не вислухали. Коли коти повертаються з подорожі, Вітрогон шукає котика, кажучи, що він пішов полювати сам. Розчарований неслухняним учнем, Вогнесерд бачить Хмаролапа у таборі з білкою, яку той кладе до купи свіжини, вочевидь, вже поївши. Вчитель кличе його на розмову, але його знову ніщо не хвилює, навіть правильник та, знову ж таки, горлиця. Вогнесерд лише дає пораду, що краще тренуватися із вояком, але не факт, що учень навіть його почув, адже він зневажливий до його загроз та цікавиться лише новиною про Зборище. Він засмучений, що не піде - не через те, що не стане справжнім вояком.

Розподіляючи патрулі, Вогнесерд зазначає, що візьме Хмаролапа на тренування. Ввечері він дивується, чи пам'ятає новак про свої численні покарання. Пообіді воєвода збирається вести Хмаролапа на полювання, - саме тоді він дрімає. Вогнесерд хоче потренуватися з ним сам на сам. Коли він підходить до Хмаролапа, з'ясовується, що він не виходив з табору, але не голодний. На тренуванні вояк бачить, що котик втратив свою минулу спритність, та помітно розтовстів, а коли виховник наказує нападати, учень незадоволений. Під час тренування він падає та взагалі показує свою погану підготовку. Хоча новак і знає прийоми, але удає мертвого — і те не дуже вдало. Коли він погоджується не дуркувати, Вогнесерд гадає, що, можливо, краще поки на нього не тиснути. Полювання починається. Пузо заважає Хмаролапові, а ще він робить елементарну помилку, переслідуючи кролика та ворушачи папороть. Як на диво, він не заперечує зауваженням Вогнесерда, проте пропонує йому полювати самому. Той вважає, що мабуть, це й справді добра ідея, проте вирішує простежити за ним. Це стає неважкою роботою. Ліс повний їжі, яку Хмаролап ігнорує. Він також не збирається навідати Принцесу, як гадав Вогнесерд. Він йде глибше в землі Двоногів, проте не за тим, щоб полювати садових пташок. Він підходить до хатини Двонога, проминаючи зграю шпаків, та нявчить.

Повертати він і не думає, але заходить усередину. Вогнесерд гадає, що помилився стосовно Хмаролапа. Учень зрадив Клан, але його вчитель вважає, що це тому, що коли він втрапив до Громових котів, він ще не міг прийняти рішення. Йому не хочеться казати про це Принцесі, але вона питає про Хмаролапа та каже, що чула його запах, а ще розповідає про "успіхи" сина. Усі, окрім нього, бажають йому добра, особливо мати, яка дуже хоче побачити котика. Піскошторма в лісі також цікавиться Хмаролапом, а Вогнесерд питає ії, чи правильно він зробив, принесши кошеня до лісу. Піскошторма каже, що зараз він дуже лінивий, але згадує його першу здобич, а ще, що йому потрібно визначитися. Вогнесерд не хоче, щоб Хмаролап йшов, адже він має потенціал, проте розуміє — не можна бути вояком, харчуюсь у Двоногів. Учень приходить до вечері у гарному гуморі, але сліжка вчителя ображає його. Він надто безтурботно ставиться до свого вчинку, кажучи, що він вполював щось, а щоб усім вистачило, не буде вечеряти. Він справді не розуміє проблеми та каже, що як вже його сестра віднесла його до Клану, то Вогнесерд має за нього відповідати. Його спокійне ставлення до ситуації дратує воєводу. Хмаролап не розуміє, чому він має обирати, та ігнорує наступні зауваження вояка, тільки лютячи його сильніше. Коли Вогнесерд думає, що може, так воно й має бути, він дізнається, що Темносмуг насварив Хмаролапа та розповів усьому Кланові.

Вогнесерд чує Хмаролапів запах біля гнізда Двоногів та благає, щоб Піскошторма та Принцеса не зустрілися. Коли друзі підходять до гнізда, вони бачать, що Хмаролапа вкрадено. Він благає на допомогу, але Двоноги його забирають. Хмаролапа забрали туди, куди він, вочевидь, не хотів. Вогнесерд засмучений, але Піскошторма каже, що, може, йому там буде краще, але новак був єдиною ріднею вояка. Він збирається розповісти Синьозірці, думаючи, що він все одно не один, але ця подія може бути карою Вогнесердові від Зореклану. Йдучи до провідниці, Вогнесерд помічає, що Зололап дуже хвилюється за Хмаролапа, адже він обіцяв повернутися — новак таки зажив поваги. Воєвода ледве підбирає слова, але виявляється, що Порохошубів новак вже все знає. Вогнесерд наказує розповісти усе Темносмугові, не маючи жодного бажання вибачатися за нього. Новини розповзаються Кланом, але вояк не заперечує, адже Хмаролап відмовився від життя у Клані дуже давно, хоч він і злий на нього. Синьозірка, проте, легко переживає цю новину, хоч Вогнесерд їй нічого не сказав, а всі новини вона пізнала від Темносмуга. Вона каже, що котячому серцю не накажеш, на що воєвода розповідає їй усю правду. Синьозірка каже, що Хмаролап все ж їв їжу Двоногів, але Вогнесерд відповідає, що новак був котом Клану. Провідниця каже, що на все була воля Зоряного Клану, та предки подбають про нього. Вогнесерд подумки погоджується та відчуває полегшення від того, що Синьозірка не побачила лихого у викраденні Хмаролапа. Наступної ночі він згадує гонитву за новаком двічі.

Коли старійшини йдуть по воду, Вогнесерд згадує, як сильно його новак хотів би допомогти їм, а старі ледве й помітили його зникнення. Білошторм пізніше каже, що йому шкода Хмаролапа, адже він був ріднею воєводи, проте, може, в Зореклану на нього інші плани.

Після атаки Тигрокігтя, воєвода думає, як Кланові потрібен новак. Також його згадують, як одну з причин зайнятості Вогнесерда та в цей же час відносної його свободи. Вояк потай сподівається, що Хмаролап повернеться, бо втрата вже двох новаків турбувала його.

Яснолапка пізнає у описі Круколапа Хмаролапа, коли він приходить до лісу, сповіщаючи, що той у безпеці, але не може повернутися, тому дуже нещасний (зовсім не так, як казали Білошторм та Синьозірка). Колишній новак думає, що Хмаролапа вигнано з Клану, але Вогнесерд усе пояснює. Думка про сум котика не дає воєводі спокою, адже він цього нещастя не заслужив, але він сумнівається, бо Круколап каже, що він непогано виглядав, але він міг стати гарним новаком. Піскошторма каже. що він може бути у небезпеці у лісі через Тигрокігтя, але коти відправляються, незважаючи на це, щоб знайти Хмаролапа на землях Круколапа. Коли приміщення, де тримають новака, знайдене, вояки бачать, що Хмаролап замкнений, а всередині дуже гучно, проте слідів Хмаролапа немає, мов він щез. Але трохи пізніше він заходить до кімнати, зовсім ігноруючи білого собаку, та застрибує на підвіконня. Вогнесерд бачить, що котик сильно схуд та дуже хоче додому. Той помічає воєводу, як і Двоніг, але значення цьому рудий не придає, бо він не може полишити Хмаролапа.

Новак рятує вояків від Двонога, показавши їм живопліт, де можна безпечно втекти. Коли родичі зустрічаються, Вогнесерд знову думає, чи місце йому в Клані, дивлячись на спантеличеного Хмаролапа, адже тепер інтереси батьківщини знову стали понад усе. Той каже, що як вони прийшли, то мабуть, хочуть, щоб він повернувся, проте Вогнесерд зазначає, що він має переконати у відданості Клан. Хмаролап каже, що життя кицюні не обирав, цілком серйозно, та воєвода більше не може сердитися. Коти повертаються додому. Новак, як і мало бути, встигає побути нечемним до Вітряних вояків, але у бійці з Багнокігтем чудово працює разом із Піскоштормою, та швидко проганяє новачка Вітряного Клану, Сітколапа, що викликає в Хмаролапа неабиякий захват та пиху. Навіть воячка в шоці, адже він багато не тренувався, та каже, що він стане видатним вояком - вона вірить у нього.

Після досвітнього патруля разом із Яснолапкою, Хмаролап скаржиться, що останнім часом у Клані мало їжі. Новак пропонує знову вийти на полювання, до того ж прямо зараз. Він бере з собою Яснолапку і впевнено запевняє Вогнесерда, що новаки дадуть собі раду. Через деякий час двох друзів вже помітно, коли ті повернулись з полювання і збирались вийти знову із Мишошубкою та Шиполапом. Білий новак звітує, що старійшини нагодовані, а от Попелюшка – ще ні. 

Хмаролап відкрито демонструє те, що він не вірить у Зореклан і час від часу сперечається із Яснолапкою, хоч та йому і подобається. 

Коли на Зборищі зчиняється сварка Синьозірки та Високозорого, Вогнесерд посилає Хмаролапа зібрати вояків і відіслати їх до підніжжя Великого Каменя, бо провідниці знадобиться супровід. 

Новак б’ється під час битви за Сонячні скелі. 

Cиньозірка висвячує кота в вояки, хоча робить це лише тому, що його наставник – Вогнесерд. Коли воєвода питає про інших учнів, Синьозірка відмовляється висвячувати їх, бо бився лише Хмаролап, який отримує ім’я Хмарохвіст. Коли ж Яснолапку скалічують собаки, Хмарохвіст завжди намагається бути біля неї і допомагати і змушує зробити її воячкою. 

Коли він разом з іншою знаходить мертвою Ряболицю, яка була його прийомною матір’ю, він же більше пропитується ненавистю до Тигрозора і хоче йому відомстити. 

Темні часи Редагувати

Хмарохвоста помітно, коли коти повертаються до свого табору після нападу собак. Білий вояк обережно веде свою кохану Безлику. Пізніше до них підходить Вогнесерд і питає, чи все гаразд. Юна киця відповідає, що все в порядку, після чого питає про собак. Воєвода запевняє, що немає жодного сліду собак, а Хмарохвіст додає, що Безлика була дуже сміливай біля Сонячних Скель і допомагала чатувати на дереві. Вогнесерд хвалить свого племінника – він радий, що зміг на нього покластись. Згодом білошерстий кіт свариться із воєводою, бо хоче помститися Тіньовому Клану за смерть Ряболиці, своїє матері. Він аж тремтить від злості, але Вогнесерд відмовляє, кажучи, що винен лише Тигрозір і Тіньові коти ні в чому не винні. Хмарохвіст лиш зневажливо форкнув, а після того, як воєвода звернувся до всіх котів, кіт хоч і не став менш злий, але замурмотів щось до подруги. 

Коли воєвода отримує 9 життів і провідницьке ім’я Вогнезір, той приходить до табору трохи змучений. Хмарохвіст підслуховує розмову свого дядька з Сіросмугом і знову піддає сумніву усі традиції, що пов’язані з Зорекланом, запевняючи Вогнезора, що лише ці забобони змушують його думати, що він не стане провідником, якщо не пройдеться до Високих Скель і назад. Безлика заперечує йому, через що Хмарохвіст притихає, бо не хоче сваритись із коханою. 

Коли справа доходить до посвячення Шиполапа, чого не захотіла робити Синьозірка, маючи затуманений розум через зраду Тигрозора, Хмарохвіст користується моментом і просить змінити ім’я Безликої. Вогнезір сумнівається, чи можна робити подібні речі, на що вояк роздратовано каже, що ніколи б не подумав, що називатиме свого провідника мишомізким і навдить приклад Одноокої і Куцохвоста – їх імена явно були змінені. Зрештою, Вогнезір погоджуються і обіцяє поговорити про це із старійшинами. Пізніше він таки проводить цю церемонію і нарікає кішку Ясносердою. Хмарохвіст дуже радий і заледве здобувся на відповідь: «Нове ім’я досконале, Вогнезоре». Потім вояк повідомляє провіднику, що хоче займатись тренуваннями разом із Ясносердою і просить на це дозвіл. Вогнезір погоджується і взамін каже, що напрацьовані рухи повинні передатись іншим котам. 

Коли Хмарохвіст дізнається про те, що Тигрозір хоче об’єднати усі Клани в один, він злиться та гарчить, що розідрав би горлянку Тигрозору і жодних проблем. 

Пізніше Вогнезір навідується до небожа із Ясносердою і дивиться на прийоми, які ті напрацювали. 

Коли Вогнезір, Сіросмуг та Круколап викрадають в’язнів Тигрового Клану, Хмарохвіст разом з іншими вояками приходить на допомогу. Спочатку він помилково кидається на врятовану Мрячконіжку, але потім, вибачившись, кинувся за Громовими котами. Пізніше вояк єхидно каже, що на щастя Вогнезора, додатковий прикордонний патруль прийшов вчасно. 

Згодом до табору прибігає Вітряний вояк Багнокіготь і просить допомоги в битві – на них напав Тигровий Клан. Громовий провідник бере із собою команду вояків, серед яких є і Хмарохвіст. 

Коли усі готуються до битви із Кривавим Кланом, Вогнезір знову спостерігає за тренуваннями племінника. Потім він каже, що збирається сходити до Принцеси і пропонує Хмарохвосту піти з ним. Той погоджується і каже, що про небезпеку попередити варто. Уже у Принцеси білий кіт виправляє матір, яка назвала Вогнезора колишнім ім’ям. Троє котів розмовляють, Хмарохвіст обіцяє скоро вигнати Кривавий Клан. 

Вже під час битви кіт як завжди знаходиться біля подруги і б’ється разом з нею. Вони прогнали одного кота, а потім кинулись на іншиз ворогів. Коли Вогнезір втратив одне життя від лап Бича, на того накинувся Хмарохвіст. Він лежав на землі, з його ран текла кров. Бич вчепився йому в загривок і застряс головою, одночасно роздряпуючи кігтями бік. Але вояк вкусив ворога за лапу і, незважаючи на смертельний бій, не відпускав. Дуже вчасно отямився Вогнезір і перевів на себе уваги Бича. 

Вже після перемоги Попелюшка лікує рани Хмарохвоста, а Вогнезір сильно пишається своїм племінником.  

Спецвидання "Шлях Вогнезора" Редагувати

Коли Вогнезір проводить церемонію посвячення для Ожинолапа, помітно, що Ясносерда чекає кошенят від Хмарохвоста. Кішка підходить до нього, а той ніжно торкається до неї носом. Згодом можна дізнатись, що у Хмарохвоста є новак – Дощолап.

Вояк був у патрулі, під час якого кріль роздряпав Довгохвостові очі. Хмарохвіст намагається заспокоювати пораненого, доки його вели до медикішки. Також вояк погоджується віддати свого новака Попелюшці до кінця дня для допомоги. 

Коли на патруль нападає борсук і вбиває Верболозу, на місце прибуває Хмарохвіст прибуває на місце. Він злиться, після чого бере свій патруль і намагається знайти сліди вбивці. Патруль повертається перед сонцепіком, слід борсука зник на болоті.  

Цикл "Нове пророцтво" Редагувати

Північ Редагувати

Коли Ожинокіготь бурчить уві сні, Хмарохвіст робить йому зауваження, мовляв, вояк веде себе як Вогнезір – той теж крутився і мурмотів, коли спав у вояцькому кублі. Ожинокіготь микає вухами, почувши, як нешанобливо білий вояк говорить про провідника, а тоді пригадує собі, що Хмарохвіст добре знаний саме через свій підвішений та гострий язик, і така нешаноблива мова не заважає йому бути відданим вояком свого Клану. Хмарохвіст обтрушує довгошерсту білу шубку та вислизує з кубла, наостанок приязно помахавши Ожинокігтеві кінчиком хвоста, таким чином ніби забираючи в’їдливі слова із собою.

Потім його помітно біля куща кропиви, біля якого їли вояки, і вже розправлявся з дроздом. Згодом до кота приєднується Ясносерда, він вітає її помахом хвоста. 

Білолапка, Хмарохвостова донька, просить у батька піти з ним на полювання, але той відмовляє і каже, що Орлякошуб візьме її з собою, бо він її провідник. Кицька радіє, а Хмарохвіст лагідно куйовдить їй шерсть за вухом, перш ніж вона кинулась геть. Після цього вже Ожинокіготь проситься у патруль і білий вояк одразу погоджується. 

Після посвячення у вояки Карохвістки, коли їй треба провести всю ніч на чатах в мовчанні. Хмарохвіст глузливо додає: «Поки всі інші солодко спатимуть». 

Вояк є в патрулі, що був виряджений для пошуків зниклої Вивірколапки (хоч вона несанкціоновано приєдналась до іншого патруля, але про це ніхто не знав). Коли ж пошуковий патруль повертається, коти розмовляють про борсука, котрого Шипокіготь, Золошуб, Ожинокіготь та Вивірколапка зустріли біля Зміїних Скель, Хмарохвіст гарчить, що сподівається, що то саме той самий борсук, що вбив Верболозу, і що вояк віддасть все щоби погладити того засранця кігтями. Вогнезір не дозволяє племіннику нічого робити без наказу і каже, що, можливо, під гололист, борсук сам піде, коли поменшає здобичі. На що Хмарохвіст бурчить, мовляв, це станеться, коли їжаки полетять, борсуки не ладнають з котами, та й по всьому. 

Білий кіт з’являється в епілозі. Він знаходиться в патрулі із провідником, воєводою Піскоштормою та Листолапкою. Сіросмуг скаржиться на сморід, Хмарохвіст гидливо пирхає і теж негодує, що коли тільки не прийде на це місце, потім доводиться цілий день вилизувати той сморід. до котів доноситься низький протяжний гуркіт, який, здавалося, наближався. Хмарохвіст дивується, бо ніколи не чув подібного і затихає, хапаючи ротом повітря. До них наблизилась потвора, Вогнезір наказав тікати – його племінник злетів на найближче дерево і присів там, дивлячись униз. 

Родовід Редагувати

Рідна мати:

Нерідна мати:

Молочна сестра:

Молочний брат:

Дядько:

Пара:

Цікаві факти Редагувати

  1. Вікі каже, якщо б Хмарохвіст зостався кицюнею, його звали б Пухолапиком. Також їй подобаєтся ім'я Клод.
  2. Ляпко не є батьком Хмарохвоста.
  3. Вояк не вірить у Зореклан, проте поважає думки інших котів, що в нього вірять.
  4. На думку Черіт, Хмарохвіст все-рівно потрапить у Зореклан, а Вікі це підтвердила: "Він - Клановий кіт від кінчика носа до кінчика хвоста"