FANDOM

Хмаролап - біле пухнасте кошенята із впертою вдачею. Ще зовсім малим його до Клану віддала сестра Вогнесерда - хатня кицька Принцеса. Згодом котик став новаком свого брата.

Біографія Редагувати

Принцеса приносить Вогнесерду свого первістка, щоб брат виховав кошеня справжнім вояком. Клан не хоче приймати кошеня, бо вважає, що воно не виживе і тільки буде об'їдати клан. Вогнесерда підтримує тільки Сіросмуг, який вважає, що кошеня буде таким же хоробрим як і його родич-Вогнесерд. Синьозірка вирішує зоставити племінника Вогнесерда і дає йому ім'я - Хмарко. Годувати Хмарка, вирішує Ряболиця, яка нещодавно втратило своє кошеня. Хмарко виявляєтся пустотливим та зухвалим котиком, якого поважають інші коешнята.

Ліс таємниць Редагувати

Хмарко підріс і одного разу, кошеня вирішило познущатися над сліпим Хвостоломом. Нахабу зупиняє Вогнесерд, а Темносмуг в котрий раз показує ненависть до кицюнь. Вогнесерд вирішує  розповісти племіннику про його походження.

Белый котёнок пищит

Хмарко

 Спочатку, Хмарко не вірить вояку, а потім запевняє самого себе, що стане найсильнішим та найнепощаднішим вояком в лісі, чим знову насторожує та розчаровує Вогнесерда.

В наступний раз, непосида допомагає Попелелапці та Вогнесерду нарвати ягід. Якщо б не колишня новачка Вогнесерда, Хмарко з'їв би душогубниць. Після такого уроку, кошеня розповідає іншим одноліткам про небезпеку цих ягід.

Хмарко знову потрапляє в небезпеку, відставши від Ряболиці та інших кошенят. На нього нападає борсук але котика рятують Вогнесерд, Піскошторма та Орляколап. Тигрокіготь в люті і наказує Хмарку допомагати старійшинам. Спочатку, котик гидував до такої праці, проте старі настільки полюбили кошеня, що Хмарко і далі продовжував допомагати їм.

Неприємності котика продовжуются. Він стежить за Вогнесердом та Сіросмугом, які допомагали Річковому клану. Синьозірка карає кошеня, бо котик порушив заборону і наказує допомагати старійшинам. Хмарко навіть не засмучуєтся.

Коли Хмарку виповнюєтся 6 повень, Синьозірка дає йому ім'я Хмаролап, а Вогнесерда робить його виховником.

Коли Тигрокіготь відправляє всі патрулі до лісу, щоб самітники змогли напасти на табір, Вогнесерд наказує Хмаролапу привести всіх котів, що Хмаролап і робить.

Новак впевнений, що саме Вогнесерд повинен стати воєводою. Також стає не загадкою, що Хмаролапу подобаєтся його гарненька подружка Яснолапка. 

Вогнесерд задоволенний своїм новаком, хоча і хвилюєтся за ставлення племінника до Зоряного клану.

У першому розділі він впольовує горлицю, за що Вогнесерд його хвалить та згадує, що він його новак та племінник, відмічуючи, що він чудовий мисливець із поганим характером, народжений в угіддях Двоногів та не дуже бажаючий довести відданість Кланові. Він огризається на зауваження Вогнесерда та каже, що не буде виказувати уваги до впольованої здобичі, тому що врешті-решт ії схопив, хоч і стояв не за вітром. Своїм нявкітом він здіймає галас на увесь ліс, але на щастя, нікого поруч немає. Він зневажливо дивується, що має у лісі робити Тигрокіготь. Потім він збігає, залишивши горлицю на землю. Вогнесерд не сподівається, що він повернеться, але він затримується надто надовго. Білошторм питається його, сподіваючись, що він недалеко, та Вогнесерд відчувається винуватим за те, що відпустив його, подумки лаючи його. Під час розмови з Синьозіркою воєвода згадує, що Хмаролап вже півповні як вояк, а трохи пізніше - його церемонію назовництва.

Вогнесерд питається учня ще й у Шиполапа, злісно завваживши, що він забарився, проте не спішучи його шукати. Хмаролап пропав настільки надовго, що усі хвилюються, а Вогнесердові вже дуже хочеться піти його шукати, що він і робить, коли патруль повертається, повідомивши йому, де можна шукати учня, який був біля гнізд Двоногів та забарився - повернувся Хмаролап лише під церемонію назовництва кошенят Ряболиці, вполювавши лише водяну мишу з такою ж зневажливістю. Доречі, голуба він так і не забрав - він зовсім байдужий до здобичі. Хмаролап йде класти здобич до решти свіжини, залишаючи Вогнесерда дуже стурбованим його поведінкою. З Хмаролапом навіть не хочеться розмовляти, тим більше перед усім Кланом. Новак вибирає собі мишку, але його зупиняє Білошторм перш, ніж це зробить Вогнесерд.

Учень сниться Вогнесердові наступної ночі. Розбуждений тим, що Вогнесерд та Синьозірка йдуть до Місяцескелі, він не виявляє бажання забрати горлицю. Вогнесерд відправляє Вітрогона полювати з учнем, підмічуючи, що він так і не заслужив поваги вояків. Хмаролап скиглить, що це нечесно, але його не вислухали. Коли коти повертаються з подорожі, Вітрогон шукає котика, кажучи, що він пішов полювати сам. Розчарований неслухняним учнем, Вогнесерд вбачає Хмаролапа у таборі з білкою, яку тий кладе до купи свіжини, вочевидь, вже поївши. Вчитель кличе його на розмову, але його знову ніщо не хвилює, навіть правильник та знову ж таки, горлиця. Вогнесерд лише дає пораду, що краще тренуватися із вояком, але не факт, що учень навіть його почув, адже він зневажливий до його загроз та зацікавлюється лише новиною про Зборище. Він засмучений, що не піде - не через те, що не стане справжнім вояком.

Розподіляючи патрулі, Вогнесерд зазначує, що візьме Хмаролапа на тренування. Ввечері він дивується, чи пам'ятає новак про свої численні покарання. Пообіді воєвода збирається вести Хмаролапа на полювання - саме тоді він дрімає. Вогнесерд хоче потренуватися з ним сам на сам. Коли він підходить до Хмаролапа, з'ясовується, що він не виходив з табору, але не голодний. На тренуванні вояк бачить, що котик втратив свою минулу спритність, а коли він наказує нападати, учень нездоволений. Під час тренування він падає та взагалі показує свою погану підготовку. Хоча новак і знає прийоми, але удає мертвого - і те не дуже вдало. Коли він погоджується не дуркувати, Вогнесерд гадає, що можливо, краще поки на нього не тиснути. Полювання починається. Пузо заважає Хмаролапові, а ще він робить елементарну помилку, переслідуючи кролика та ворушачи папороть. Як на диво, він не заперечує зауваженням Вогнесерда, проте пропонує йому полювати самому. Тий вважає, що мабуть, це й справді добра ідея, проте вирішує простежити за ним. Це стає неважкою роботою. Ліс повний їжі, яку Хмаролап ігнорує. Він також не збирається навідати Принцесу, як гадав Вогнесерд. Він йде глибше в землі Двоногів, проте не за тим, щоб полювати садових пташок. Він підходить до хатини Двонога, проминаючи зграю шпаків, та нявчить.

Повертати він і не думає, але заходить усередину. Вогнесерд гадає, що помилився стосовно Хмаролапа. Учень зрадив Клан, але його вчитель вважає, що це тому. що коли він втрапив до Громових котів, він ще не міг прийняти рішення. Йому не хочеться казати про це Принцесі, але вона питає про Хмаролапа та каже, що чула його запах, а ще розповідає про "успіхи" сина. Усі, окрім нього, бажають йому добра, особливо мати, яка дуже хоче побачити котика. Піскошторма в лісі також цікавиться Хмаролапом, а Вогнесерд питає ії, чи правильно він зробив, приносячи кошеня до лісу. Піскошторма каже, що зараз він дуже лінивий, але згадує його першу здобич, а ще, що йому потрібно визначитися. Вогнесерд не хоче, щоб Хмаролап йшов, адже він має потенціал, проте розуміє - не можна бути вояком, харчуюсь у Двоногів. Учень приходить до вечері у гарному гуморі, але сліжка вчителя ображає його. Він надто безтурботно ставиться до свого вчинку, кажучи, що він вполював щось, а щоб усім вистачило, не буде вечеряти. Він справді не розуміє проблеми та каже, що як вже його сестра віднесла його до Клану, то Вогнесерд має за нього відповідати. Його спокійне ставлення до ситуації дратує воєводу. Хмаролап не розуміє, чому він має обирати, та ігнорує наступні зауваження вояка, тільки лютячи його сильніше. Коли Вогнесерд думає, що може, так воно й має бути, він дізнається, що Темносмуг насварив Хмаролапа та розповів усьому Кланові.

Вогнесерд чує Хмаролапів запах біля гнізда Двоногів та благає, щоб Піскошторма та Принцеса не зустрілися. Коли друзі підходять до гнізда, вони бачать, що Хмаролапа вкрадено. Він благає на допомогу, але Двоноги його забирають. Хмаролапа забрали туди, куди він, вочевидь, не хотів. Вогнесерд засмучений, але Піскошторма каже, що, може, йому там буде краще, але новак був єдиною ріднею вояка. Він збирається розповісти Синьозірці, думаючи, що він все одно не один, але ця подія може бути карою Вогнесердові від Зореклана. Йдучи до провідниці, Вогнесерд помічає, що Зололап дуже хвилюється за Хмаролапа, адже він обіцяв повернутися - новак таки зажив поваги. Воєвода ледве підбирає слова, але виявляється, що Порохошубів новак вже все знає. Вогнесерд наказує розповісти усе Темносмугові, не маючи жодного бажання вибачатися за нього. Новини розповзаються Кланом, але вояк не заперечує, адже Хмаролап відмовився від життя у Клані дуже давно, хоч він і злий на нього. Синьозірка, проте, легко переживає цю новину, хоч Вогнесерд їй нічого не сказав, а всі новини вона пізнала від Темносмуга. Вона каже, що котячому серцю не накажеш, на що воєвода розповідає їй усю правду. Синьозірка каже, що Хмаролап все ж їв їжу Двоногів, але Вогнесерд відповідає, що новак був котом Клану. Провідниця каже, що на все була воля Зоряного Клану, та предки подбають про нього. Вогнесерд подумки погоджується та відчуває полегшення від того, що Синьозірка не побачила лихого у викраденні Хмаролапа. Наступної ночі він згадує гонитву за новаком двічі.

Коли старійшини йдуть по воду, Вогнесерд згадує, як сильно його новак хотів би допомогти їм, а старі ледве й помітили його зникення. Білошторм пізніше каже, що йому шкода Хмаролапа, адже він був ріднею воєводи, проте, може, в Зореклана на нього інші плани.

Під час розмови з Верболозою Вогнесерд згадує першу виправу Хмаролапа.

Після атаки Тигрокігтя воєвода думає, як Кланові потрібен новак. Також його згадують, як одну з причин зайнятості Вогнесерда та в цей же час відносної його свободи. Вояк потай сподівається, що Хмаролап повернеться, бо втрата вже двох новаків турбувала його.

Яснолапка пізнає у описі Круколапа Хмаролапа, коли він приходить до лісу, сповіщаючи, що тий у безпеці, але не може повернутися, тому дуже нещасний (зовсім не так, як казали Білошторм та Синьозірка). Минулий новак думає, що Хмаролапа вигнано з Клану, але Вогнесерд усе пояснює. Думка про сум котика не дає воєводі спокою, адже він цього нещастя не заслужив, але він сумнівається, бо Круколап каже, що він непогано виглядав, але він міг стати гарним новаком. Піскошторма каже. що він може бути у небезпеці у лісі через Тигрокігтя, але коти відправляються, незважаючи на це, щоб знайти Хмаролапа на землях Круколапа. Коли приміщення, де тримають новака, знайдене, вояки бачать, що він замкнений, а всередині дуже гучно, проте слідів Хмаролапа немає, мов він щез. Але трохи пізніше він заходить до кімнати, зовсім ігноруючи білого собаку, та застрибує на підвіконня. Вогнесерд бачить, що котик сильно схуд та дуже хоче додому. Тий помічає воєводу, як і Двоніг, але значення цьому рудий не придає, бо він не може полишити Хмаролапа.

Новак рятує вояків від Двонога, показавши їм живопліт, де можна було б безпечно втекти. Коли родичі зустрічаються, Вогнесерд знову думає, чи місце йому в Клані, дивлячись на спантеличеного Хмаролапа, адже тепер інтереси батьківщини знову стали понад усе. Тий каже, що як вони прийшли, то мабуть, хочуть, щоб він повернувся, проте Вогнесерд зазначує, що він має переконати у відданості Клан. Хмаролап каже, що життя кицюні не обирав, цілком серйозно, та воєвода більше не може сердитися. Коти повертаються додому. Новак, як і мало бути, встигає побути нечемним до Вітряних вояків, але у бійці з Багнокігтем чудово працює разом із Піскоштормою, що викликає в нього неабиякий захват та пиху. Навіть воячка в шоці, адже він багато не тренувався, та каже, що він стане видатним вояком - вона вірить у нього.

Цікаві факти Редагувати

  • Вікі каже, якщо б Хмаролап зостався кицюнею, його звали б Пухолапиком. Також їй подобаєтся ім'я Клод.
  • Ляпко не є батьком Хмаролапа.