FANDOM

Хвостолом - довгошерстий темно-бурий кіт.

Характер Редагувати

Кровожерливий, владний кіт, який володіє даром переконання. Заради влади Зорелом ладен піти на будь-які вчинки.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Зорелом – провідник Тіньового Клану. На першому Зборищі Вогнелапа, незважаючи на відсутність Вітряного Клану, провідник першим бере слово. У своїй промові він розповідає потреби Тіньового Клану і вимагає від інших Кланів поділитися мисливськими угіддями. На розлючені вигуки Зорелом відповідає, що Вітряний Клан не захотів порозумітися з ними, тому його довелося витурити з угідь, і якщо інші Клани не підуть не поступки, то їх теж виженуть. Зорелом дає час на роздуми, а на останок заявляє про кішку, яка зневажила присягу і стала вигнанкою, маючи на увазі Жовтоіклу.

За наказом Зорелома на Громовий табір нападає Кігтеморд, вбиває Плямолистку і викрадає кошенят Морозошубки. Синьозірка припускає, що Зорелом може зробити кошенят Тіньовими новаками, або використовувати їх для шантажу. Провідниця виряджає Вогнелапа на пошуки зниклих Жовтоіклої та кошенят. Новак бере з собою Сіролапа й Круколапа. Біля Тіньового Клану вони зустрічають Жовтоіклу і Громовий патруль, Громові коти об’єднуються з деякими Тіньовими і йдуть у битву з Зореломом і його посіпаками. Провідник б’ється із Жовтоіклою і під час бою зізнається що саме він вбив попереднього провідника Зорещерба і кошенят Ясноцвітки. Вогнелап допомагає старій кішці перемогти і Зорелома разом з його друзями виганяють з Клану. 

Після того як Зорелома і його посіпак вигнали з Тіньового Клану, вони стають волоцюгами. Їхні запахи і рештки здобичі часто знаходять на територіях Кланів, що спричинює розбіжності серед них.

Зорелом нападає на Громовий Клан, коли в ньому залишився лише один вояк – Вогнесерд. Вони б’ються, аж доки Жовтоікла не роздряпує очі волоцюзі, і той втрачає життя. Тоді ж медикицька зізнається, що Зорелом її син. Згодом до табору прибуває Синьозірка і оголошує колишнього Тіньового провідника полоненим, також позбавляє провідницького імені і нарікає кота Хвостоломом, а сам він знаходиться під опікою Жовтоіклої. 

Ліс таємниць Редагувати

Хвостолом мешкає самотою в зробленому для нього кублі, де його  мали охороняти вояки. Проте охоронці не надто захищають полоненого. Хмарко ображає і б’є Хвостолома, і такі дії наслідують інші кошенята. Сам кіт лише роздратовано мотає головою з боку в бік, намагається відповзти подалі і дістати лапою кривдника, через що Темносмуг гарчить на нього.  Вогнесерда такі дії кошенят і бездіяльність охоронця розлютували, і він припинив ці знущання.

Жовтоікла, як і раніше, піклується про Хвостолома. Завдяки їй, кота виводять на прогулянки. Проте він не помічає цієї турботи і ставиться до медикицьки, як до інших Громових котів. 

Пізніше Вогнесерд помічає як Хвостолом та Тигрокіготь діляться язиками, наче старі друзі. Через це рудий вояк почав сумніватися у зрадництві воєводи. 

На Зборищі стає відомо, що Громовий Клан укриває Хвостолома, і він стає каменем спотикання у відносинах між Кланами, бо вони вимагають його смерті. Проте, Синьозірка відмовляється вбивати старого кота. Через це Вітряний і Тіньовий клани об’єднуються і нападають на Громовий, сподіваючись розправитись з колишнім Тіньовим провідником, але зазнають поразки. 

Згодом на табір нападають волоцюги, колишні поплічники Хвостолома. Стає зрозуміло, що Тигрокіготь спланував напад з ним. Кіт накидається на Порохошуба, який охороняв его. Він пручався, але Хвостолом досі був сильним бійцем, не зважаючи на втрачений зір. На допомогу приходять Громові патрулі, разом з Річковими котами. Напад відбито, а Хвостолом сильно поранений дряпав кігтями землю й нявчав, наче маленьке кошеня. Жовтоікла тягне його до свого кубла, де оглядає його. Вона знала, що в кота залишилося одне життя, тому дала йому душогубниць. Стара кішка зізнається йому, що він її син. Хвостолом відповідає, що не вірить, і що йому байдуже, після чого помирає від отруєння.  

Родовід Редагувати

Батько:

Мати:

Брати:

Сестри:

  • ім'я невідоме
  • ім'я невідоме

Тітки:

Двоюрідні брати:

Цікаві факти: Редагувати

  1. Найбільше Зорелом боявся браку уваги від інших котів