FANDOM

Хвостолом - довгошерстий темно-бурий кіт.

Характер Редагувати

Кровожерливий, владний кіт, який володіє даром переконання. Заради влади Зорелом ладен піти на будь-які вчинки.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Зорелом – провідник Тіньового Клану. На першому Зборищі Вогнелапа, незважаючи на відсутність Вітряного Клану, провідник першим бере слово. У своїй промові він розповідає потреби Тіньового Клану і вимагає від інших Кланів поділитися мисливськими угіддями. На розлючені вигуки Зорелом відповідає, що Вітряний Клан не захотів порозумітися з ними, тому його довелося витурити з угідь, і якщо інші Клани не підуть не поступки, то їх теж виженуть. Кривозір заявляє, що він уже пристав на пропозицію Тіньового провідника та дозволив його котам полювати на території Річкового Клану, на що багато котів висловлюють обурення. Синьозірка не квапиться приймати рішення, тож Зорелом дає час на роздуми, а на останок заявляє про кішку, яка зневажила присягу і стала вигнанкою, маючи на увазі Жовтоіклу.

Зорелом посилає загін вояків в атаку на Громовий Клан, поки Синьозірки та кількох новаків немає в таборі. В результаті битви загинув Левосерд.

За наказом Зорелома на Громовий табір нападає Кігтеморд, вбиває Плямолистку і викрадає кошенят Морозошубки, підлаштовуючи все так, щоб Громовий Клан звинуватив Жовтоіклу. Синьозірка припускає, що Зорелом може зробити кошенят Тіньовими новаками, або використовувати їх для шантажу. Провідниця виряджає Вогнелапа на пошуки зниклих Жовтоіклої та кошенят. Новак бере з собою Сіролапа й Круколапа. Біля Тіньового Клану вони зустрічають Жовтоіклу і Громовий патруль, Громові коти об’єднуються з деякими Тіньовими і йдуть у битву з Зореломом і його посіпаками. Провідник б’ється із Жовтоіклою і під час бою зізнається що саме він вбив попереднього провідника Зорещерба і кошенят Ясноцвітки. Вогнелап допомагає старій кішці перемогти і Зорелома разом з його друзями виганяють з Клану. 

Після того як Зорелома і його посіпак вигнали з Тіньового Клану, вони стають волоцюгами. Їхні запахи і рештки здобичі часто знаходять на територіях Кланів, що спричинює розбіжності серед них.

Зорелом виманює Громових вояків з табору покинутими рештками кроля у різних місцях, і зі своїми вояками, які пішли з ним у вигнання, нападає на Громовий Клан, коли в ньому залишився лише один вояк – Вогнесерд. Вони б’ються, аж доки Жовтоікла не роздряпує очі волоцюзі, і той втрачає життя. Тоді ж медикицька зізнається, що Зорелом її син. Згодом до табору прибуває Синьозірка і оголошує колишнього Тіньового провідника полоненим, також позбавляє провідницького імені і нарікає кота Хвостоломом, а сам він знаходиться під опікою Жовтоіклої. 

Ліс таємниць Редагувати

Хвостолом мешкає самотою в зробленому для нього кублі, де його  мали охороняти вояки. Проте охоронці не надто захищають полоненого. Хмарко ображає і б’є Хвостолома, і такі дії наслідують інші кошенята. Сам кіт лише роздратовано мотає головою з боку в бік, намагається відповзти подалі і дістати лапою кривдника, через що Темносмуг гарчить на нього.  Вогнесерда такі дії кошенят і бездіяльність охоронця розлютували, і він припинив ці знущання.

Жовтоікла, як і раніше, піклується про Хвостолома. Завдяки їй, кота виводять на прогулянки. Проте він не помічає цієї турботи і ставиться до медикицьки, як до інших Громових котів. 

Пізніше Вогнесерд помічає як Хвостолом та Тигрокіготь діляться язиками, наче старі друзі. Через це рудий вояк почав сумніватися у зрадництві воєводи. 

На Зборищі стає відомо, що Громовий Клан укриває Хвостолома, і він стає каменем спотикання у відносинах між Кланами, бо вони вимагають його смерті. Проте, Синьозірка відмовляється вбивати старого кота. Через це Вітряний і Тіньовий клани об’єднуються і нападають на Громовий, сподіваючись розправитись з колишнім Тіньовим провідником, але зазнають поразки. 

Згодом на табір нападають волоцюги, колишні поплічники Хвостолома. Стає зрозуміло, що Тигрокіготь спланував напад з ним. Кіт накидається на Порохошуба, який охороняв його. Він пручався, але Хвостолом досі був сильним бійцем, не зважаючи на втрачений зір. На допомогу приходять Громові патрулі, разом з Річковими котами. Напад відбито, а сильно поранений Хвостолом дряпав кігтями землю й нявчав, наче маленьке кошеня. Жовтоікла тягне його до свого кубла, де оглядає його. Вона знала, що в кота залишилося одне життя, тому дала йому душогубниць. Стара кішка зізнається йому, що він її син. Хвостолом відповідає, що не вірить, і що йому байдуже, після чого помирає від отруєння.  

Родовід Редагувати

Батько:

Мати:

Брати:

Сестри:

  • ім'я невідоме
  • ім'я невідоме

Тітки:

Двоюрідні брати:

Цікаві факти Редагувати

  1. Найбільше Зорелом боявся браку уваги від інших котів