FANDOM

Тіньовий Клан — один із 4 лісових Кланів. Вояки цього Клану виростають сильним, хитрим та готовими до негод завдяки ретельним та незрідка тяжким підготовкам. Вони розумні й можуть легко знайти слабке місце ворога. Коти інших Кланів здебільшого намагаються не встрявати в бійку з цими вояками. Часто Тіньовий Клан бездоганно сплановує свої атаки на інші Клани завдяки спостереженню за ворогами та постійній готовності вояків. Пахнуть кислим запахом.

Розташування Редагувати

Його території це північна найтемніша частина лісу, повз якої протікає струмок. Здобичі в густих хащах завжди достатньо, та в період Гололисту полювати все ж стає складніше. Табір Тіньового Клану розташований посередині їхніх мисливських угідь. Воякам зручно діставатися до Чотиридерева, адже по дорозі немає ніяких перешкод, а табір знаходиться близько. Кордон Тіньових земель з мисливськими угіддями Громового Клану пролягає по Громошляху. Й поки інші коти ухиляються від потвор, Тіньові коти проходять по тунелю, який знаходиться під Громошляхом.

Провідники та воєводи (відомі) Редагувати

Провідник Короткі відомості Період Воєводи
Зорещерб Про його правління майже нічого не відомо. Лише Жовтоікла відзначає, що під час його провідництва Тіньові коти самі боялись власної сили. Був вбитий власним сином. до "На волю!" Зорелом
Зорелом Кровожерливий та жорстокий провідник, що прагнув завоювати весь ліс. Заради цього він не шкодував навіть кошенят й вигнав старійшин. Під час битви за Громових кошенят проти Зорелома виступили його ж сокланівці, вигнавши кота з Клану. "На волю!" Чорнозір
Ночезір Колишній старійшина, що ненавидів Зорелома, але бажав зберегти завойовані ним угіддя. Зореклан не визнав його провідником й не наділив 9 життями, оскільки на той час Зорелом ще був живий, а після його смерті Ночезір не встиг сходити до Місяцескелі через хворобу. від "Вогонь і крига" до "Здіймається буря" Попелюх
Тигрозір Кровожерливий кіт, вигнанець із Громового Клану. Став Тіньовим провідником, коли Клан залишився без воєводи й провідника. Він прагнув помститися колишньому Клану та захопити ліс. Створив Тигровий Клан та привів до лісу Кривавий Клан. Був вбитий Бичем. від "Здіймається буря" до "Темні часи" Чорнозір
Чорнозір Миролюбний кіт. Відновлює могутність Клану після смерті Тигрозора. Не надто налаштований на співробітництво з іншими Кланами. від "Темні часи" Бурошубка

Медикоти Редагувати

Медикіт Короткі відомості Період Учень
Жовтоікла Стара й буркотлива, але мудра кішка, яку, підставивши вигнав з Клану Зорелом. Впродовж деякого часу була самітницею, а потім стала медикішкою Громового Клану. до "На волю!" Носошморг
Носошморг Після вигнання Жовтоіклої, медикотом призначили його. Інколи з цього глузували, бо той, мовляв, не може вилікувати власну застуду. Вірно служив Клану й підкорявся кожному провіднику. від "На волю!" до "Шлях Вогнезора" Дрібнохмар
Дрібнохмар Вирішив стати на шлях медикота після того, як ого врятувала від хвороби Попелюшка. від "Північ"

Історія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Вояки Тіньового Клану вторгаються в табір Вітряного Клану і виганяють його з лісу.

На Зборищі Зорелом вимагає, щоб інші Клани розділили з ним свої мисливські угіддя. Річковий Клан погоджується, а Громовий — ні. Тому незадовго після Зборища Тіньовий Клан вторгається в Громовий табір, попервах вони перемагають, та коли надходить підкріплення — Тіньовий Клан змушений відступати.

Згодом у Тіньовому таборі відбувається битва між котами, що виступають проти тиранії Зорелома, та його поплічниками. Першим на додачу допомагає Громовий патруль, що прийшов для повернення викрадених кошенят. Битва завершується поразкою провідника та його приспішників, через що ті тікають з Клану, а Громовий дозволяє Тіньовим котам воякам деякий час полювати на їхніх угіддях.

Новий провідник Клану — Ночезір, його воєвода — Попелюх.

На Зборищі Тіньовий Клан виступає проти того, щоб Вітряний повернувся, тому що їм та Річковому Клану ці території потрібні для полювання. Та все ж вони програють суперечку і визнають, що Вітряний Клан повинен повернутися.

На наступному Зборищі інші Клани звинувачують Тіньовий Клан у вторгненні на їхні угіддя, що насправді робив Зорелом зі своїми волоцюгами. Ночезір заперечує і каже, що то, скоріше за все, зробили волоцюги, та вірять йому не всі.

Тіньовий та Річковий Клани нападають на Вітряний, щоб знову вигнати його з лісу. Та потім на допомогу приходить Громовий Клан, після недовгої битви Тіньові вояки відступають.

Ліс таємниць Редагувати

На Зборищі Прудколап проговорюється новакові Тіньового Клану про те, що Громовий Клан взяв в полон Хвостолома і не хоче його вбивати. Рівно через повню Ночезір розповідає всім про це на Зборищі. Високозорий приєднується до Ночезора.

Через кілька днів об‘єднані Тіньовий та Вітряний Клани нападають на Громовий табір з наміром убити Хвостолома. Та більшість Вітряних вояків не хочуть битися проти своїх друзів, а Громові вояки перемагають Тіньових. Об‘єднані Клани відступають.

У Тіньовому Клані розпочинається пошесть хвороби. Їхній медикіт, Носошморг, не знає, що можна вдіяти. Він зосереджується на лікуванні провіднкиа й воєводи, здоров'я яких стає досить плачевна. Через це Тіньові новаки просять допомоги у Громового Клану.

Через хворобу гинуть багато котів, зокрема Ночезір, якому Зореклан не подарував дев‘ять життів, тому що все ще вважав Хвостолома провідником, та Попелюх, Тіньовий воєвода. В такий складний для Клану момент його очолює Тигрокіготь, колишній Громовий воєвода.

Новий провідник Тіньового Клану, Тигрозір, намагається помститися своюму колишньому Клану, наславши на нього зграю собак.

Темні часи Редагувати

Тіньовий Клан об‘єднується з Річковим, утворюючи новий Тигровий Клан. Його табір розташований там, де колись був Річковий. Керують цим Кланом у дуумвіраті Леопардозірка та Тигрозір, хоча де-факто лиш останній. Вони марно пропонують приєнатись іншим Кланам.

В новому Клані репресують котів-напівкровок.

Тигровий Клан нападає на Вітряний. Громовий Клан приходить на допомогу, та вже пізно. Всі вояки Вітряного Клану тяжко поранені, а Тигрозір убив Дроколапа, щоб показати іншим, що з ними буде, якщо вони йому не підкоряться та призначає іншим Кланам зустріч біля Чотиридерева. Вітряний та Громовий Клани також об‘єднуюються, утворюючи Левиний Клан.

Коли всі збираються біля Чотиридерева, Тигрозір знову вимагає приєднання. Після чергової відмови він дає знак Кривавому Клану, який привів до лісу. Але дізнавшись про злочини Тигрозора, Бич, Кривавий провідник, за один раз вбиває його, залишаючи котів без керівника. Тигровий Клан переходить під владу Леопардозірки, яка згодом погоджується виступити проти Криваого Клану у складі Левового.

Після битви Тіньовий Клан відновляє свою самостійність й отримує новгого провідника — Чорнозора.

Спецвидання "Шлях Вогнезора" Редагувати

Потребує заповнення.

Цикл "Нове пророцтво" Редагувати

Північ Редагувати

Потребує заповнення.

Сходить місяць Редагувати

Потребує заповнення.