FANDOM

Тигрозір — величезний широкоплечий темно-бурий смугастий кіт із незвичайно довгими кігтями, блідо-бурштиновими очима. Кінчик одного вуха розсічений навпіл у формі букви «V».

БіографіяРедагувати

Цикл "Пророцтва починаються"Редагувати

На волю! Редагувати

В битві з Річковим Кланом Тигрозір (тоді Тигрокіготь, надалі будемо називати його так) вбиває воєводу Громового КлануРудохвоста. Свідком цього стає учень Тигрокігтя — Круколап. Вбивця сподівався, що його оберуть наступним воєводою Клану, але провідниця Синьозірка обирає Левосерда, що дуже розлючує і ображає Тигрокігтя. Круколап не розповідає про вбивство через страх перед виховником. Коли помирає Левосерд, Тигрокіготь нарешті стає воєводою. Також йому дуже не подобається Вогнелап (Вогнезір) через кицюняче походження. Окрім нього, йому не подобався власний учень, Круколап, тому що той став свідком вбивства Рудохвоста. Тигрокіготь завжди звинувачує у всьому новака з його друзями, Вогнелапом і Сіролапом. Пізніше воєвода хоче позбутися Круколапа, аби той нікому не розповів про Рудохвоста.

Тигрокігтю все більше не подобається Вогнесерд (ран. Вогнелап; пізн. Вогнезір). Також вояк здогадується про зраду Тигрокігтя. Воєвода не бажає зупиняється на своїй посаді і хоче зайняти місце провідника, тому влаштовує пастку для Синьозірки біля Громошляху. Тигрокіготь знав, що в кішки залишилося мало життів, але натомість в пастку потрапляє Попелапка (пізніше Попелюшка).

Ліс таємниць Редагувати

Тигрокіготь бачить Вогнесерда і Сіросмуга (ран.Сіролапа), які повертаються з території Вітряного Клану. Воєвода дуже сердиться на них. Пізніше Тигрокіготь бачить Сіросмуга поруч із Срібнострумкою, яка народжує кошенят, і розповідає про це усьому Громовому Клану. Недовіра могутнього вояка до Вогнесерда і його друга все зростає. Воєвода все частіше спостерігає за ними і розповідає про їх найменші помилки Синьозірці. Пізніше на табір нападають волоцюги, з якими воєвода був у згоді. В цей час він намагається вбити Синьозірку, кажучи їй, що готовий зробити це стільки разів, скільки в неї залишилося життів, але йому завадив Вогнесерд. Синьозірка вислуховує правду про свого воєводу від рудого вояка і виганяє Тигрокігтя. Весь Клан називає його зрадником. Колишній воєвода кличе з собою своїх друзів: Порохошуба, Довгохвоста і Темносмуга, але усі три вояки відмовляються йти з ним. Тигрокіготь залишає у таборі своїх кошенят: Ожинка і Вохроньку (Ожинокігтя та Вохрошубку).

Здіймається буряРедагувати

Тигрокіготь нападає на Громовий патруль і вбиває Вітрогона. Потім він та його волоцюги б’ються з Вогнесердом та кількома іншими котами. На поміч Громовим котам приходить Річковий патруль, який приводить Сіросмуг. Разом вони проганяють волоцюг.

Тигрокіготь стає провідником Тіньового Клану — Тигрозором. Він каже, що сам Зореклан наказав йому очолити цей Клан у складні часи. Із собою кіт приводить волоцюг.

Тигрозір, за допомогою Темносмуга, зустрічається з власними кошенятами. На Зборищі він вимагає, аби Громовий Клан віддав йому Ожинолапа і Вохролапку. Провідник дає колишньому Кланові повню на роздуми. Також Тигрозір хоче помститися Громовим котам, тому насилає на них зграю собак. Він викладає шлях із мертвих кроликів від лігва собак до табору, а в кінці кладе мертве тіло Ряболиці, аби привчити собак до котячої крові. Потім провідник заважає Вогнесерду втекти від собак, коли той веде їх від табору до ущелини, але його рятує Синьозірка. Пізніше Тигрозір спостерігає за помираючою Синьозіркою і дізнається, що Мрячконіжка і Каменешуб її діти.

Темні часи Редагувати

Тигрозір пропонує всім Кланам об'єднатися, стати єдиним Тигровим Кланом та правити разом і в мирі. Насправді він планував потім захопити владу. Річковий Клан погоджується, а Громовий і Вітряний відмовляються.

Потім Тигрозір влаштовує суд над напівкровками біля гори з кісток, яку спорудили за його наказом, та яку той назвав Кістяною Горою. На цьому суді помирає Каменешуб, а інших, Мрячконіжку, Бурелапа і Перолапку, рятує Вогнезір (ран. Вогнесерд), Сіросмуг і Круколап.

В той же день Тигрозір зі своїми вояками нападає на Вітряний Клан та вбиває Дроколапа, щоб показати іншим котам, що з ними буде, якщо ті не приєднаються до нього.

Також, передбачивши відмову Вітряного і Громового Кланів приєднатися до нього, Тигрозір приводить у ліс Кривавий Клан і їх провідника Бича. Тигровий провідник обіцяє Бичу половину лісу, але має намір потім зібрати всіх котів і вигнати Кривавий Клан, щоб самостійно правити всім лісом.

На спільному Зборищі Вогнезір розповівдає правду про Тигрозора, і Бич починає сумніватися щодо свого рішення допомогти Тигровому Кланові. Тигрозір розлючується на Кривавого провідника за те, що той не відіслав своїх котів у битву і кидається на нього. У відповідь Бич розпоров живіт Тигрозора своїми довгими та гострими пазурами, на яких були закріплені загострені собачі зуби. Навіть Зореклан не зміг зцілити таку жахливу рану, і Тигрозір втрачає всі дев'ять життів одразу.

Спецвидання "Шлях Вогнезора" Редагувати

Вогнезір жодного разу не бачив Тигрозора серед котів Зоряного Клану, тож він підозрює, що котів, які вчинили багато зла в своєму житті, не приймають до Зореклану, і вони відправляються кудись в інше місце.

Родовід Редагувати

Дядько:

Тітка:

Пара:

Син:

Донька:

Далекі родичі:

Цікаві фактиРедагувати

  1. У інтерв'ю з Вікторією Холмс, вона розповіла, що Тигрокігтя хотіли назвати Молотком, але передумали, бо лісові коти не знали, що це таке.
  2. Тигрокігтя назвали так через дуже довгі та гострі кігті.
  3. Зореклан дозволив цьому коту стати провідником, аби Тигрозір зробив Тіньовий Клан сильним та страшним.
  4. Найбільше Тигрозір боявся фізичної слабкості.