FANDOM

Тигрозір - величезний широкоплечий темно-бурий смугастий кіт із незвичайно довгими кігтями, блідо-бурштиновими очима. Кінчик одного вуха розсічений навпіл у формі букви «V».

ХарактерРедагувати

Тигрозір дуже амбітний, ще с дитинства мріяв стати провідником. Коли той все ж таки очолює Клан (Тіньовий), він не зупиняється, бо не звик, і хоче підкорити собі весь ліс. Тигрозір завжди цікавиться лише владою і війною. Він дуже кровожерливий кіт, вбити іншого йому нічого не коштує. Провідник не поважає старших, вояцький правильний та Зореклан. Тигрозір дуже гарний вояк та мисливець. Також кіт вміє маніпулювати іншими і прораховувати кожен свій крок. Це і зробило його найнебезпечнішим котом лісу.

БіографіяРедагувати

На волю! Редагувати

В битві з Річковим Кланом Тигрозір (тоді Тигрокіготь, надалі будемо називати його так) вбиває воєводу Громового Клану - Рудохвоста. Свідком цього стає учень Тигрокіготя - Круколап. Вбивця сподівався, що його оберуть наступним воєводою Клану, але Синьозірка, провідниця, обирає Левосерда, що дуже розлютило і образило Тигрокіготя. Круколап не розповідає про вбивство через страх перед виховником. Коли помирає Левосерд, Тигрокіготь нарешті стає воєводою. Також йому дуже не подобався Вогнелап (Вогнезір) через кицюняче походження. Окрім нього йому не подобався власний учень, Круколап, тому що той став свідком вбивства Рудохвоста. Тигрокіготь завжди звинувачував у всьому новака з його друзями, Вогнелапом і Сіролапом. Пізніше воєвода хоче позбутися Круколапа, аби той нікому не розповів про Рудохвоста.

Тигрокігтю все більше не подобається Вогнесерд (ран. Вогнелап; пізн. Вогнезір). Також вояк здогадується про зраду Тигрокігтя. Воєвода не зупиняється на своїй посаді і хоче зайняти місце провідника, тому влаштовує пастку для Синьозірки біля Громошляху. Тигрокіготь знав, що в кішки залишилося лише одне життя, тому в пастці вона повинна була загинути, але Синьозірка виживає, тому що в пастку потрапляє Попелапка (пізніше Попелюшка). 

Ліс таємниць Редагувати

Тигрокіготь бачить Вогнесерда і Сіросмуга (ран.Сіролапа), які повертаються з теріторії Вітряного Клану. Воєвода дуже розсердився на них. Пізніше Тигрокіготь бачить Сіросмуга поруч із Срібнострумкою, яка народжує кошенят, і розповідає про це усьому Громовому Клану. Недовіра могутнього вояка до Вогнесерда і його друга все зростає. Воєвода все частіше спостерігає за ними і розповідає про їх найменшу помилку Синьозірці. Пізніше на табір нападають волоцюги, з якими воєвода був у згоді. В цей час він намагається вбити Синьозірку, але йому завадив Вогнесерд. Синьозірка вислуховує правду про свого воєводу від рудого вояка і виганяє Тигрокігтя. Весь Клан називає його зрадником. Колишній воєвода кличе з собою своїх друзів: Порохошуба і Темносмуга, але обидва вояки відмовляється йти з ним. Тигрокіготь залишає у таборі своїх кошенят: Ожинолапа і Вохролапку.

Здіймається буряРедагувати

Тигрокіготь стає провідник Тіньового Клану - Тигрозором. Він каже, що сам Зореклан наказав йому очолити цей Клан у складні часи. Із собою кіт приводить волоцюг.

Небеспечний шлях Редагувати

Тигрозір, за допомогою Темносмуга, зустрічається з власними кошенятами. На Зборищі він вимагає, аби Громовий Клан віддав йому Ожинолапа і Вохролапку. Провідник дає колишньому Кланові повень на роздуми. Також Тигрозір хоче помститися Громовому Кланові, тому насилає на них зграю собак. Він викладає шлях із мертвих кроликів від лігва собак до Громового табору, а в кінці кладе мертве тіло Ряболиці, аби привчити собак до котячої крові. Потім провідник заважає Вогнесерду втекти від собак, коли той веде їх від табору до ущелини, але його рятує Синьозірка. Пізніше Тигрозір спостерігає за помираючею Синьозірка і дізнається, що Мрячконіжка і Каменешуб її діти.

Темні часи Редагувати

Тигрозір пропонує всім Кланам об'єднатися і стати єдиним Тигровим Кланом, а він буде провідником. Річковий Клан погоджується, а Громовий і Вітряний відмовляються. Потім Тигрозір влаштовує суд над напівкровками біля гори з кісток, яку той назвав Кістяною Горою. На цьому суді помирає Каменешуб, а інших, Мрячконіжку, Бурелапа і Перолапку, рятує Вогнезір (ран. Вогнесерд), Сіросмуг і Круколап. Також, передбачивши відмову Вітряного і Громового Кланів приєднатися до нього, Тигрозір приводить у ліс Кривавий Клан і їх провідника Бича. Тигровий провідник пообіцяв Бичу абсолютну владу над лісом, але збрехав. На спільному Зборищі Вогнезір розповів правду про Тигрозора, і Бич почав мати сумніви щодо свого рішення допомогти Тигровому Кланові. Тигрозір розлютився на Кривавого провідника, тому що той не відіслав своїх котів у битву, і кинувся на нього. У відповідь Бич розпоров шкіру Тигрозора своїми довгими та гострими пазурами, тим самим віднявши в нього всі дев'ять життів одразу.

Родина Редагувати

Дядько:

Тітка:

Пара:

Син:

Донька:

Цікаві фактиРедагувати

  1. У інтерв'ю з Вікторією Холмс, вона розповіла, що Тигрокігтя хотіли назвати Молотком, але передумали, бо лісові коти не знали, що це таке.
  2. Тигрокігтя назвали так через дуже довгі та гострі кігті.
  3. Зореклан дозволив цьому коту стати провідником, аби Тигрозір зробив Тіньовий Клан сильним та страшним.
  4. Найбільше Тигрозір боявся фізичної слабкості.