FANDOM

Темносмуг - великий, стрункий, темно-сірий кіт з чорними смугами.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Темносмуг під час першої появи зневажливо хвалить Вогнелапа. Сіросмуг відмічує, що він ані молодий, ані вродливий. Згодом ми бачимо його у патрулі, що ловить Жовтоікла та Вогнелапа під час порушення. Він каже, що стару потрібно вбити, але Синьозірка його зупиняє. Під час віче він пропонує Жовтоікла розкрити секрети Тіньового клану, та вона каже, що не є зрадницею. За це Темносмуг майже не починає із нею бійки. Після цього він протестує проти того, щоб Синьозірка залишала Жовтоікла у Громовому клані, кажучи, що в них не вистачить їжі. Пізніше ми бачимо, як він, Довгохвіст, Верболоза та Порохолап чекають патрульних та змінюють їх. Потім Сіролап каже, що Темносмуг та Білошторм повели Порохошуб та Пісколапку на вояцькі чати.

Після Зборища він каже, що знав, що Жовтоікла погана. Під час атаки Тіньових котів він ризикує життям у поєдинку. Після боротьби Тигрокіготь назначує Темносмуга одним із охоронцев Синьозірки. Він тим дуже гордий. Незабаром він заборонює Вогнелапові виходити з лагерю та наказує йому допомогти з ремонтом. Вогнелап гадає, що цей наказ висмоктано з пальця. Пізніше він бачить його, Тигросмуга та Довгохвоста. Темносмуг питає, скільки в Круколапа було часу, щоб зрадити клан, а потім вимагає, щоб Круколапа прибрали з Клану. Тигрокіготь погоджується. Пізніше Вогнелап розповідає про це Круколапові, кажучи, що Темносмуг один з тих, хто йому не довіряє. Коли Вогнелап йде шукати Жовтоіклу, він стежить за учнем.

Під час церемонії назовництва Прудколапа Синьозірка зазначує, що Темносмуг був вчителем Довгохвоста. Пізніше Темносмуг є одним із запропонованих Тигрокігтем наставників кошенят Морозошубки, проте Синьозірка каже, що він зайнятий Порохолапом. Коли Попелапка тільки-но отримує поранення, Темносмуг приходить до Тигрокігтя з рапортом по Зміїних Скелях. Пізніше він змінює Довгохвіста на вартах біля Синьозірки. Під час віче Темносмуг сміється над Сіросмугом, що він боїться Річкових вояків. Потім Синьозірка відправляє його як члена групи виправи. Вони виступають незабаром. Як і інші, він обурений тим, що Вогнесерд приносить Хмарко, та ще він скаржиться, що кошеня плаче. Потім Темносмуг є членом відряду Тигрокігтя. Після церемонії назовництва Піскоштормої та Порохошуба ми бачимо, як він поздоровлює воячку. Тигрокіготь знову бере Темносмуга в атакуючу групу під битви з об'єднаними Тіньовим та Річковим кланами. Пізніше ми бачимо, як він біжить до битви. У пилу битви Вогнесерд бачить Темносмуга - він знає, що він відпустив Срібнострумку. Пізніше він розповідає про це Тигрокігтеві - тепер він може розповісти про це Вогнесердові. Коли Тигрокіготь це робить, він сидить поруч. Пізніше воєвода каже, що він сказав, немовби Вогнесерд навіть не подряпав Срібнострумку. Вогнесерд каже, що, можливо, Темносмуг має ії наздогнати і перепитати про це. Темносмуг ображений, проте Тигрокіготь каже, що Сіросмуг це вже зробив. Потім вони обидва йдуть геть.

Ліс таємниць Редагувати

Ми бачимо, що Темносмуг обороняє Хвостолома, а коли Хмарко та його друзі знущаються з нього, а Вогнесерд хоче їх зупинити, називає вояка кицюнею, але каже, що у поведінці кошенят нема нічого поганого. Пізніше він супроводжує Хвостолома на прогулянку. Він хоче розповісти про це Тигрокігтеві, але Вогнесерд каже, що їх провідницю звуть Синьозірка. Після сварки Вогнесерд все ще сердиться на чорного вояка. Темносмуг зневажливо відноситься до новини про розлив річки. Під час подорожі до Чотиридерева він боїться Чудовиська. На Зборищі він майже не почина бійки. Після битви за Хвостолома він кричить на Синьозірку, що вона залишила в Клані вигнанця, проте Тигрокіготь ії захищає. Вогнесерд підозрює, що вояк знову бачив, як Сіросмуг вбіг з поля битви, коли Темносмуг їсть. Після церемонії назовництва Хмарка Темносмуг невдоволено каже, що в Клані забагато кицюнь. Після битви із волоцюгами Тигрокігтя Темносмуг дивується, чому Синьозірка називає воєводу полоненим, протестуючи й далі. Він не вірить Вогнесердові до останнього. Проте його образив вчинок Тигрокігтя, тож він за ним не пішов, проте все ще ненавидить Вогнесерда за його місце народження та відмовлюється йому підкорюватися. Пізніше, коли Вогнесерд відправляє мисливські патрулі, він показує, що не змирився із владою кицюні. Білошторм каже воєводі не зводити з нього очей.

Родовід Редагувати

Батько: Вохрошубка

Мати: Верболоза

Напівутробний брат: Сирос ма