FANDOM

Темносмуг - великий, стрункий, темно-сірий кіт з чорними смугами та бурштиновими очима.

ХарактерРедагувати

Темносмуг - гордий та злий кіт. Дуже нервується у незнайомих ситуаціях. Був вірним Тигрозорові. Готовий на усе, щоб зберегти власне життя.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Темносмуг під час першої появи зневажливо хвалить Вогнелапа( пізніше - Вогнесерд - Вогнезір).

Сіролап(потім - Сіросмуг) відмічує, що він ані молодий, ані вродливий.

Згодом ми бачимо його у патрулі, що ловить Жовтоіклу та Вогнелапа під час порушення. Він каже, що стару потрібно вбити, але Синьозірка його зупиняє. Під час віче він пропонує Жовтоіклій розкрити секрети Тіньового клану, та вона каже, що не є зрадницею. За це Темносмуг майже не починає із нею бійки. Після цього він протестує проти того, щоб Синьозірка залишала колишню медикицьку у Громовому клані, кажучи, що в них не вистачить їжі.

Пізніше Сіролап каже, що Темносмуг та Білошторм повели Порохолапа( пізніше - Порохошуб) та Пісколапку( потім - Піскошторма) на вояцькі чати.

Після Зборища Темносмуг каже, що знав, що Жовтоікла погана.

Під час атаки Тіньових котів він ризикує життям у поєдинку. Після боротьби Тигрокіготь( пізніше - Тигрозір) назначає Темносмуга одним із охоронцев Синьозірки. Темносмуг тим дуже гордий.

Незабаром він заборонює Вогнелапові виходити з табору та наказує йому допомогти з ремонтом.

Пізніше Вогнелап бачить його, Тигрокігтя та Довгохвоста. Темносмуг питає, скільки в Круколапа було часу, щоб зрадити клан, а потім вимагає, щоб Круколапа прибрали з Клану. Тигрокіготь погоджується. Пізніше Вогнелап розповідає про це Круколапові, кажучи, що Темносмуг один з тих, хто йому не довіряє. 

Під час церемонії назовництва Прудколапа Синьозірка зазначує, що Темносмуг був вчителем Довгохвоста. Пізніше Темносмуг є одним із запропонованих Тигрокігтем наставників кошенят Морозошубки, проте провідниця каже, що він зайнятий Порохолапом.

Коли Попелапка( пізніше - Попелюшка) тільки-но отримує поранення, Темносмуг приходить до Тигрокігтя з рапортом по Зміїних Скелях. Пізніше він змінює Довгохвіста на вартах біля Синьозірки.

Під час віче Темносмуг сміється над Сіросмугом, що він боїться Річкових вояків. Потім Синьозірка відправляє Темносмуга, як члена групи виправи. Вони виступають незабаром.

Як і інші, Темносмуг обурений тим, що Вогнесерд приносить Хмарка( пізніше - Хмаролап - Хмарохвіст), та ще він скаржиться, що кошеня плаче.

Потім Темносмуг є членом відряду Тигрокігтя.

Після церемонії назовництва Піскоштормої та Порохошуба ми бачимо, як він вітає воячку.

Тигрокіготь знову бере Темносмуга в атакуючу групу під битви з об'єднаними Тіньовим та Річковим кланами. Пізніше ми бачимо, як вояк біжить до битви. У пилу битви Вогнесерд бачить Темносмуга - той знає, що він відпустив Срібнострумку. Пізніше Темносмуг розповідає про це Тигрокігтеві.

Ліс таємниць Редагувати

Ми бачимо, що Темносмуг обороняє Хвостолома( раніше - Зорелом).

Темносмуг зневажливо відноситься до новини про розлив річки. Під час подорожі до Чотиридерева він боїться Чудовиська.

Після битви за Хвостолома він кричить на Синьозірку, що вона залишила в Клані вигнанця, проте Тигрокіготь ії захищає.

Після церемонії назовництва Хмарка Темносмуг невдоволено каже, що в Клані забагато кицюнь.

Після битви із волоцюгами Тигрокігтя Темносмуг дивується, чому Синьозірка називає воєводу полоненим, протестуючи й далі. Він не вірить Вогнесердові до останнього. Проте його образив вчинок Тигрокігтя, тож він за ним не пішов, проте все ще ненавидить Вогнесерда за його місце народження та відмовлюється йому підкорюватися. Пізніше, коли Вогнесерд відправляє мисливські патрулі, він показує, що не змирився із владою кицюні. Білошторм каже воєводі не зводити з нього очей.

Здіймається буряРедагувати

Темносмуг та деякі інші вояки чекають відправлення у патруль. Коли Вогнесерд назначає Довгохвоста, смугастий вояк невдоволенно зазначає, що Довгохвіст на тренуванні з новаком. Воєвода злиться на Темносмуга.

Вогнесерд, коли думає кого назначати виховником для кошенят, розуміє, що Темносмуг досвідчений вояк і буде гарно вчити новаків, хоча і не довіряє йому.

Коли Вогнесерд йде шукати Хмаролапа, зустрічає патруль, у якому був і Темносмуг. Патрульні говорять, що бачили новака біля осель Двоногів. Темносмуг та Порохошуб сміються з воєводи та його учня.

Незабаром Темносмуг стає виховником Папоротелапки.

Темносмуг зневажливо цікавиться у Вогнесерда, кого ж Синьозірка візьме на Зборище. Той не знає і чесно відповідає про це вояку. Смугастий фиркає. Воєвода лагідно пропонує вояку поїсти перед патрулюванням.

Коли Вогнесерд питає у Піскошторми, куди зник Хмаролап. Кицька розповідає, що Темносмуг побачив, наскільки мало новак приніс свіжини, тож відправив його доглядати старійшин.

Пізніше Поохошуб зазначає, що Темносмуг хвалить за успіхи Папоротелапку.

Коли Темносмуг дізнається, що Хмаролап зник у Двоногів, хоче якнайшвидше розповісти про усьому табору.