FANDOM

Сіросмуг - великий пухнастий сірий кіт.

Характер Редагувати

Сіросмуг доволі м'який за натурою, доброзичливий та має непогане почуття гумору. Цей кіт завжди вірний і відданий своєму Клану, тому не зміг довго залишатись у Річковому й в повернувся до Громового. Він завжди готовий захищати свій дім. Сіросмуг дуже любить своїх дітей. 

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Новак Громового Клану Сіролап зустрічає біля угіддь Двоногів домашнього котика Рудька, з яким вступає у бійку. Після цього Сіролап відзначає, що Рудько непогано б'ється як для кицюні, а потім розповідає про життя у Клані. Коли їх двох знаходить патруль, Левосерд гарчить на Сіролапа за те, що він підійшов надто близько до угіддь Двоногів. Але він не засмутився, бо потім його похвалила Синьозірка за гарно проведенний бій.

Наступного дня, коли Рудько приєднується до Клану. Сіролап вітає того з перемогою над Довгохвостом. Але згодом прибуває Круколап зі звісткою про смерть Рудохвоста, сірий кіт дуже засмучується. Сіролап показує вже Вогнелапу місце, де сплять новаки. Там вони зустрічають Пісколапку та Порохолапа, які знущаються над новоприбулим котом, Сіролап втішає свого нового друга та радить не звертати уваги на образи.

Сіролап присутній на огляді територіі для Вогнелапа, він каже, що також злякався, коли вперше побачив Громошлях. Потім ми бачимо, як Сіролап тренується разом з Вогнелапом та Круколапом.

Через деякий час Сіролап йде до кордонів Вітряного Клану, аби передати звістку від Синьозірки. Він трохи полює з Вогнелапом, а потім продовжує виконувати завдання.

Сіролап, разом із патрулем, бачить як Вогнелап годує кішку Жовтоіклу. Кіт дуже співчуває своєму товаришу, коли той отримує покарання за свій вчинок. Також Сіролап дуже радіє за Вогнелапа, коли провідниця стає його виховником.

Новак перший раз йде на Зборище. Йому дуже цікаво спостерігати за всім, що відбувалося. Сіролап познайомився з багатьма котами з різних Кланів. Вже після цього Зборища Сіролап з іншими котим супроводжує Синьозірку до Місяцескелі. Коли вони повертаються, то бачать, що Клан зазнав нападу. Левосерд помирає, через що Сіролап вбитий горем.

Коли хтось викрадає Громових кошенят, вбиває Плямолистку, і в той час зникає Жовтоікла, Синьозірка дає завдання Сіролапу, Вогнелапу та Круколапу на пошуки. Сіролап дізнається від Вогнелапа справжні подробиці про смерть Рудохвоста. Сіролап та Вогнелап вирішують відвести Круколапа до Ячміня, аби захистити від Тигрокігтя. Потім вони знаходять Жовтоіклу, яка каже, що то Кігтеморд викрав кошенят та вбив Плямолистку, але сірий кіт їй не вірить. Після вигнання Зорелома та повернення додому, Сіролап помічає коричневе хутро Кігтеморда на тілі Плямолистки, чим доказує невинуватість Жовтоіклої. Потім за те, що Вогнелап ті Сіролап добре бились Синьозірка робить їх вояками. Сіролап отримує своє вояцьке ім’я – Сіросмуг. 

Сіросмуг разом із Вогнесердом закінчуть своє вояцьке чатування та йдуть до вояцького кубла спати. Пізніше Сіросмуг разом зі своїм другом вирушає у вечірній патруль. Закінчивши патрулювання, Вонесерд хоче розповісти правду про Тигрокігтя Синьозірці, але Сіросмуг вважає, що це необачно, зважаючи на те, що розказана Круколапом історія зачепає честь Рудохвоста, але зупинити свого друга кіт не зміг.

Після Зборища, Синьозірка відправляє Сіросмуга та Вогнесерда знайти і повернути Вітряний Клан, який вигнав зі своїх угіддь Зорелом. Вони знаходять тунель під Громошляхом, у якому сховався увесь Вітряний Клан. Сіросмуг веде Клан через Громошлях. Коли Вітряний Клан був повернений на свої землі, Cіросмуга та Вогнесерда супроводжують додому Мертвоніг та Одновус, йти доводиться через Річні територіі, але вони зустрічають Річковий патруль і спалахує битва, у якій Сіросмуг бїється з річковим вояком Білокігтем, але той опиняється занадто близько до урвища, зривається вниз та гине. Сіросмуг дуже себе винить за це, попри намагання інших котів відвадити його від цієї думки.

Сіросмуг отримує собі учня – Орляколапа.

Сіросмуг та Вогнесерд відводять своїх учнів до кордонів з Річковим Кланом. Сіросмуг помічає під замерзлою річкою водяну полівку та ступив на кригу підбираючись до здобичи, але лід тріснув і вояк пішов під воду. Його рятує Срібнострумка, воячка з Річкового Клану. Дорогою додому кіт багато разів озирався, сподіваючись побачити свою рятівницю знову. Та вже коли він приходить до табору, він помічає, що застудився, тому змушений там залишатись.

Вояк починає часто зникати з табору, навіть не дивлячись на хворобу і на те, що в нього є ученик, якого треба тренувати. Вогнесерд прикриває його, але все-одно вирушає прослідкувати за ним. І ось, коли Сіросмуг знову десь йде, Вогнесерд йде на його запах, та знаходить свого друга розмовляючим із Срібнострумкою. Друзі сваряться через це.

Згодом, під час обговорень можливої виправи на Річковий Клан, Сіросмуг боїться, що через це постраждає його кохана, тому висловлює пропущення, що крига може виявитись занадто тонкою, аби по ній ходити. Але це не переконало інших котів, і вони все ж таки виступили. Але підійшовши до річки, коти таки переконались, що переходити її занадто небезпечно і пеовертуються до табору. Та тоді Сіросмуг атакує Вогнесерда, бо вважає що той йому не довіряє. Синьозірка зупиняє бій.

Коли на Громовий Клан нападає банда волоцюг, яку очолює Зорелом, Сіросмуг відтаскує Кігтеморда, кота, що вбив Плямолистку, від Вогнесерда та прикінчує його. Кіт розповідає, що Синьозірка послала його знайти Тигрокігтя, тому що вони знайшли кістки і Синьозірка впізнала сморід Зорелома і здогадалася, що то він очолює волоцюг.

Наступного дня, за наказом Синьозірки, Сіросмуг та Вогнесерд йдуть полювати.

Пізніше Сіросмуг разом з іншими котами бореться проти Річкового та Тіньового Кланів, які знову напали на Вітряний. Він бачить, як Срібнострумка атакує Вогнесерда, та просить її зупинитись. Тоді Вогнесерд інстинктивно прижимає її до землі, але майже одразу відпускає. Річкова киця тікає, а Сіросмуг біжить за нею. Через це йому дорікають Тигрокіготь та Темносмуг, але кіт знаходить підтримку у Вогнесерда і вони миряться. 

Ліс таємниць Редагувати

Сіросмуг та Вогнесерд йдуть до Круколапа, щоб дізнатись більше про битву, в якій загинув Рудохвіст. Він розповідає, що Рудохвіст наказав йому тимчасово сховатися в ущелені, а сам сціпився з Річковим котом Каменешубом. Але Дубосерд врятував свого сокланівця. Рудохвіст насміявся над цим вчинком і напав на Дубосерда, але їхній бій перервав обвал. Громовий воєвода зміг врятуватись (на відміну від Річкового), та згодом на нього нападає та вбиває Тигрокіготь. Також самітник розповів про дивні слова Дубосерда: «Жоден Громовий кіт не зачепить Каменешуба».

Синьозірка карає Сіросмуга та Вогнесерда за те, що вони наїлися, але не принесли нічого Кланові.

Пізніше Сіросмуг питає у Срібнострумки про ті дивні слова, та вона не знає відповіді. Але приводить Мрячконіжку, вона підтверджує що Річковий воєвода загинув від обвалу, але теж не може зрозуміти його слова. Тоді вона приводить Сіротоню, бо думає що вона може знати значення слів. Коли Мрячконіжка її приводить, то Сіротоня просить залишити її наодинці з Вогнесердом.

Коли річка почала виходити з берегів, Сіросмуг йде перевірити чи все гаразд з Срібнострумкою. З ним йде Вогнесерд. Вони підходять до ріки, аж раптом вони чують панічний нявкіт кошенят. Друзі кинулися їх рятувати. Витягши кошенят з води, вояки відносять їх до табору Річкового Клану. Громові вояки пропонують їм ще допомогу, провідник Клану Кривозір спочатку відмовився, але потім погодився завдяки аргументам Сіротоні. Сіросмуг та Вогнесерд полюють для Річкового Клану.

Наступного дня Сіросмуг дізнається від Срібнострумки, що в неї будуть кошенята від Срібнострумки. Сірий кіт невимовно радий цьому, це ще ближче зближує закоханих.

Синьозірка дізнається, що Сіросмуг та Вогнесерд підгодовують котів з іншого Клану і виголошує їм покарання – виконувати обов'Язки новаків.

Коли на Громовий Клан нападають Вітряний та Тіньовий Клани, Сіросмуг приходить вже запізно, він каже що полював, але Тигрокіготь йому не вірить, як і Вогнесерд. Сірий вояк дуже винить себе за свою відстутність.

Наступного дня Сіросмуг зустрічається зі Срібнострумкою. У неї починаються пологи. Жовтоікла пішла збирати трави, тому замість неї королеві допомогає Попелапка. Народивши двох кошенят, Срібнострумка помирає. Сіросмуг морально розчавленний її смерттю. Він хоронить її біля ріки, як вона б і хотіла. Кіт дуже радіє, коли дізнається що його кошенята вижили. Він досить багато часу проводить у яслах, чим дратує королев.

Річковий Клан хоче забрати собі новонародженних кошенят, Громовий Клан готовий битись за них, але Сіросмуг дозволяє їх забрати. Коли їх відносять до кордону, Сіросмуг каже своєму другу Вогнесерду, що не зможе пережити розлуки з дітьми, тому переходить у Річковий Клан. 

Коли Хмаролап знехтував спійманої їм здобиччю, з'ївши її, замість того, щоб віднести до Клану, Вогнесерд розмірковує, що б на це сказав Сіросмуг.

На Зборищі Леопардошубка розповідає Вогнесерду, що його колишній друг вже пристосувався до води, а його кошенята сильні та розумні. 

Коли табір Громового Клану зруйновує пожежа, Сіросмуг з усіх сил намагається допомогти. Він дуже радий зустрічі з Вогнесердом, та вихваляється перед ним своїми кошенятами. Сіросмуг пропонує Синьозірці, аби він повернувся та допоміг з відновленням Клану, але на його нещастя, вона відмовляє. Сіросмуг йде разом із Вогнесердом на пошуки Жовтоіклої та Куцохвоста, та коли стає відомо, що вони обидва померли, він підтримує свого друга. 

Сіросмуг намагається бути відданим своєму новому Клану, але його серце навіки належить Громовому. 

Після Зборища Вогнесерд питає у Мрячконіжки як справи у Сіросмуга. Вона відповідає що Леопардошубка не дозволила йому прийти, бо лиха через його поведінку під час пожежі, і вона вважає що глибоко в серці усе ще відданий Громовому Кланові.

Коли Вогнесрд полює з Піскоштормою, нізвідкіля з’являється Сіросмуг і каже що Вогнесерду слід бути обережнішим «з цією штучкою», одне неправильне слово – і він без вуха, а також відмічає, що ніколи б не подумав, що побаче як Вогнесерд полює для Піскошторми. Він питає про його почуття до рудою киці, але він запевняє, що вони просто друзі. Вогнесерд питає в нього про новини в Клані. Сірий вояк відповідає, що усі говорять про нового Тіньового провідника – Тигрозора, але йому не можна довіряти і що він повірить у те, що його прислав Зореклан тільки якщо побачить, як їжаки літають. Потім вони ще розмовляють про життя Сіросмуга у Клані. Наостанок колишній Громовий вояк зловив своїм друзям рибу у річці. 

Наступного разу Сіросмуг розповів Вогнесерду про дивні відвідування Тигрозором Річкового Клану, та ділиться переживаннями, що Тигрозір та Леопардошубка можуть щось замишляти.

Під час ще одної зустрічі Сіросмуг розповідає про плани Лепардозірки (яка вже стала провідницею) захопити Сонячні Скелі. 

Коли Річкова провідниця таки нападає на Громовий Клан, Сіросмуг виявляє, що не може битися проти своїх друзів і попереджає Вогнесерда, коли Леопардозірка хочу пригнути на нього. Вона лютує та наказує Сіросмугу напасти на Вогнесерда, але той відмовляється, після чого виганяє кота з Клану. Сіросмуг повертається до Громового Клану, хоч і не всі раді його там бачити. 

Коли Синьозірка помирає, Сіросмуг перегороджує шлях Тигрозору, аби він не зашкодив. 

Темні часи Редагувати

Сіросмуг, на прохання Вогнесерда, перевіряє територію в обох напрямках їхнього шляху та дивиться чи не зловили собаки кого-небудь із Громового Клану. Кіт хотів разом з другом перевірити табір, але той відмовив. Сіросмуг стояв на чатах, коли Мрячконіжка та Каменешуб вилизували хутро загиблої Синьозірки. Потім кіт йде до Сонячних Скель, аби розповісти котам про загибель провідниці.

Коли настає час обирати нового воєводу, Сіросмуг каже, що не образиться якщо Вогнезір вибере когось іншого, адже деякі коти йому не довіряють. 

Сірий вояк нападає на Темносмуга, коли той намагався отруїти Каринку. За цей вчинок кота починають поважати. 

Згодом Сіросмуг розпитує у Мрячконіжки як там його діти, вони розповідає, що з Перолапки буде чудовий боєць. Але він все-одно переживає зо його діти можуть постраждати через об’єднання Річкового та Тіньового Кланів. Він разом з Вогнезором та Круколапом пробирається на територію об’єднаного Клану, та рятує Перолапку, Бурелапа та Мрячконіжку з полону. Їм надають притулок у Громовому Клані. Сіросмуг тренує Бурелапа. 

Під час великої битви з Кривавим Кланом, Сіросмуг відтягує Темносмуга від Вогнезора та вбиває за словами: «Одним зрадником менше». Коли гине Громовий воєвода Білошторм, він оголошує своїм наступником Сіросмуга, і Вогнезір проводить церемонію прямо посеред битви. Вже після перемоги над Кровавим Кланом, новий воєвода прощається зі своїми дітьми.  

Родовід Редагувати

Мати:

Батько:

Єдинокровні брати:

Єдиноутробні брати:

Єдиноутробні сестри:

Пара:

Сини:

Дочки:

Дядьки:

Тітки:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні племінники:

Цікаві факти Редагувати

  1. Якби Кейт мала змогу назвати Сіросмуга людським ім'ям, вона б назвала його Джоелом.
  2. Його ім'я у Двоногів було б Смугастик.