FANDOM

Срібнострумка — струнка, гнучка, легка сріблясто-сіра смугаста кішка з м'якою шерстю, гарною загостреною головкою і яскравими блакитними очима.

Біографія Редагувати

Вогонь та крига Редагувати

Срібнострумка вперше з'являється, коли рятує Сіросмуга, коли той тоне у річці на території Річкового Клану. Вона пояснює це тим, що не може дивитися, як тоне кіт, до якого б Клану він не належав. Кішка відноситься до порушника скептично, але можна було помітити, що вона симпатизує сірому вояку. На зворотному шляху Сіросмуг часто озирається на прекрасну кицю, і Попелапка, виховником якої є Вогнесерд, зауважує, що Срібнострумка дуже гарна. 

Пізніше Вогнесерд помічає, що Сіросмуг почав покидати табір Громового Клану пізно вночі, і, простеживши за своїм друга, розкриває таємницю — Сіросмуг зустрічається з Срібнострумкою. Коти закохуються один в одного, не звертаючи уваги на попередження Вогнесерда. 

Рудий вояк знову звертається до Срібнострумки, знайшовши її на території Річкового Клану. Вогнесерд просить її розірвати стосунки з Сіросмугом, але киця відмовляється. Вона попереджує вояка про те, що його не мають побачити Річкові патрульні.

Коли Річковий і Тіньовий Клани нападають на Вітряних, Срібнострумка теж приймає участь у битві. Вона не впізнає найкращого друга Сіросмуга і нападає на нього. Коли вона його впізнає і відступає, вояк збираєтья напасти знов, але зупиняється, дозволивши їй піти, коли Сіросмуг попросив його. Сіросмуг і Срібнострумка тікають. Темносмуг помічає, що між цими котами щось є і повідомляє Тигрокігтю про свої підозри.

Ліс таємниць Редагувати

Коли Вогнесерд приходить до Річкового Клану, щоб розпитати Срібнострумку про смерть Дубосерда, вона кличе свою подругу Мрячконіжку. Після розмови киці пропонують йому привести маму Мрячконіжки і подругу Дубосерда — Сіротоню. Коли вони приводять старійшину, Срібнострумка залишає їх наодинці і йде з Сіросмугом.

Пізніше, коли табір Річкових котів затоплено, Сіросмуг і Вогнесерд допомагають Срібнострумці віднести їжу старійшинам і киця повідомляє, що чекає кошенят Сіросмуга. На попередження Вогнесерда про те, що її кошенята будуть належати обидвом Кланам, Срібнострумка відповідає, що дуже пишається своїми дітьми, бо це має зблизити їх з Сіросмугом.

Коли Срібнострумка йде на побачення з сірим вояком до Сонячних Скель, в неї починаються пологи. Вогнесерд намагався знайти Жовтоіклу, щоб допомогти киці, але її не було поряд, тому він зміг знайти лише Попелапку. Маленька медикішка зробила все, що могла, але Срібнострумка втрачає забагато крові і померає, залишивши двох кошенят. Перед тим, як її дух відправився до Зореклану, вона просить Сіросмуга піклуватися про своїх дітей. Хоронить він свою любу Срібнострумку біля річки, яку вона так любила.

Родовід Редагувати

Пара:

Кошенята:

Батько: