FANDOM

Срібнострумка - струнка, гнучка, легка сріблясто-сіра смугаста кішка з м'якою шерстю, гарною загостреною головкою і яскравими блакитними очима.

Біографія Редагувати

Вогонь та крига Редагувати

Срібнострумка вперше з'являється коли рятує Сіросмуга, коли той тоне у річці на території Річкового Клану. Вона пояснила це тим, що не може дивитися, як тоне кіт, до якого б Клану він не належав. Кішка відносилася до порушника скептично, але можна було помітити, що вона симпатизує сірому вояку. На зворотному шляху Сіросмуг часто озирається на прекрасну кицю, і Попелапка, виховником якої був Вогнесерд, зауважує що Срібнострумка дуже гарна. 

Пізніше Вогнесерд помічає, що Сіросмуг почав покидати табір Громового Клану пізно вночі, і, простеживши свого друга, розкриває таємницю - Сіросмуг зустрічається з Срібнострумкою. Коти закохуються один в одного не дивлячись на попередження Вогнесерда. 

Рудий вояк знову звертається до Срібнострумки, знайшовши її на території Річкового Клану. Вогнесерд просить її розірвати стосунки з Сіросмугом, але киця відмовляється. Вона попереджує вояка про те, щоб його не побачили патрульні Річкового Клану.

Коли Річковий і Тіньовий Клани нападають на Вітряних котів, Срібнострумка теж приймає участь у битві. Вона не впізнає найкращого друга, Сіросмуга, і нападає на нього. Коли вона його впізнала і відступила, вояк зибрався напасти знов, але зупинився і дозволив їй піти, коли Сіросмуг попросив його. Сіросмуг і Срібнострумка тікають.  Темносмуг помічає, що між цими котами щось є, і повідомляє Тигрокігтю про свої підозри.

Ліс таємниць Редагувати

Коли Вогнесерд приходить до Річкового Клану, щоб розпитати Срібнострумку про смерть Дубосерда, вона кличе свою подругу Мрячконіжку. Після розмови киці пропонують йому привести маму Мрячконіжки і подругу Дубосерда - Сіротоню. Коли вони приводять старійшину, Срібнострумка залишає їх наодинці і йде з Сіросмугом.

Пізніше, коли табір Річкових котів було затоплено, Сіросмуг і Вогнесерд допомогли Срібнострумці віднести їжу старійшинам і киця повідомляє, що чекає кошенят Сіросмуга. На попередження Вогнесерда про те, що її кошенята будуть належати обидвом Кланам, Срібнострумка відповідає, що дуже пишається своїми дітьми, бо це має зблизити їх з Сіросмугом.

Коли Срібнострумка йде на побачення з сірим вояком до Сонячних Скель, в неї починаються пологи. Вогнесерд намагався знайти Жовтоіклу, щоб допомогти киці, але її не було поряд, і він знайшов Попелапку. Маленька медикицька зробила все, що могла, але Срібнострумка втратила забагато крові і померла, залишивши двох кошенят. Перед тим, як її дух відправився до Зореклану, вона попросила Сіросмуга піклуватися про своїх дітей. Поховав він свою любу Срібнострумку біля річки, яку вона так любила.

Родовід Редагувати

Пара: Сіросмуг

Кошенята:

  • Шторменко
  • Пір'їнка

Батько: Кривозір

Випадкова вікі