FANDOM

Сніжко - глухе білосніжне кошеня з блакитними очима.

Біографія Редагувати

Здіймається БуряРедагувати

Коли ліс захопила пожежа, Крапохвістка переносить Сніжка на інший бік річки, але Вогнесерд бачить, що вона втомилася, і Білошторм допомагає їй.

Небезпечний шляхРедагувати

Сніжко - кошеня Крапохвістки. Скоро йому належить стати новаком. Але Орлякошуб (майбутній учитель Сніжка) стежить за кошеням і зауважує, що той поводиться дуже дивно. Пізніше з'ясовується, що білі коти з блакитними очима часто народжуються глухими - і Сніжко не виняток. Це помічає Попелюшка і говорить про це Крапохвістці. Та кричить на неї, що й сама знає. Здається, що все скінчено і йому вже ніколи не стати вояком. Але турботлива Крапохвістка щосили намагається навчити свого кошеня першим навичкам мисливця. Але глухе кошеня думає, що мама показує йому нову гру. І тут з'являється яструб. Ліс вигорів і сховатися від пазуристих лап в кущах або під деревами неможливо. Крапохвістка біжить в печеру, думаючи що синок біжить за нею. Але Сніжко не чує переляканих вигуків котів і закликів матері. Так біле кошеня стає першою здобиччю яструба. За ним була відправлена ​​погоня, але коти, які кинулися йому на виручку, втратили яструба з уваги, тому врятувати Сніжка було вже неможливо.

Родовід Редагувати

Мати:

Батько:

Брат:

Сестра:

Племінники:

Племінниці:

Цікаві фактиРедагувати

  1. Автори "вбили Сніжка", щоб відправити Крапохвістку в намет старійшин.