FANDOM

Синьозірка - пухнаста, синьо-сіра кицька з мордочкою, облямованою сріблястим пушком, довгим рубцем на плечі та великими синіми очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Синьозірка разом з Левосердом зустрічає Сіролапа та Рудька. Провідниця пропонує кицюні стати членом Громового клану. Рудько приєднуєтся до клану, та отримує ім'я - Вогнелап. Через деякий час, кішка вирішує стати вчителькою Вогнелапа. На Зборищі, провідниця відмовляєтся віддавати частину мисливських угідь Зорелому. Разом з Тигрокігтем, Вогнелапом, Сіролапом та Круколапом, вона йде до Місяцескелі. На зворотньому шляху, вона втрачає 7 життя в боротьбі із щурами, але каже Тигрокігтю, що це 5 життя. 

В таборі, вона розповідає Вогнелапу таємницю про 7 життя. Коли Тіньовий клан викрадає кошенят Громового клану, Синьозірка відправляє Вогнелапа на їх пошуки. Пізніше, вона робить Жовтоіклу медикицькою клану, а Вогнелапу та Сіролапу дає вояцькі імена - Вогнесерд та Сіросмуг.

Перед Зборищем, Вогнесерд вирішує розповісти Синьозірці про зраду Тигрокігтя та про Круколапа, але провідниця йому не вірить. На Зборищі Синьозірка каже, що Вітряний клан повернется та відправляє на їх пошуки Вогнесерда та Сіросмуга. 

Провідниця на своїй території, знаходить залишки здобичі із запахом дружків Зорелома. Пізніше, Зорелом нападає на клан та зазнає невдачі. Його беруть в полон та нарікають Хвостоломом.  Синьозірка втрачає 8 життя через Зелений кашлюк.

Ліс таємниць Редагувати

Синьозірка веде Громовий клан на Зборище та вітає Вітряний клан з поверненням додому. Також вона забороняє своєму клану казати про притулок Хвостолома.

Після того як Вогнсерд із Сіросмугом допомагали Річковому клану, провідниця карає вояків і на декілька днів робить їх новаками. Незважаючи на всі спроби Вогнесерда доказати Синьозірці зраду Тигрокігтя, провідниця йому не вірить.

На наступному Зборищі, Синьозірка цікавится життям Мрячконіжки, а Вогнесерд помічає велику схожість двох кішок. Коли рудий вояк розповідає сірій кішці про інформацію від Сіротоні, провідниця дуже злится і каже Вогнесерду, щоб той був вірний своєму клану.

Після смерті Срібнострумки, Синьозірка каже Вогнесерду, що знала про стосунки Сіросмуга і річкової кішки. Вогнесерд допитуєтся, чого провідниця не поклала цьому край і каже, що вона прекрасно розуміє страновище Сіросмуга. Сіра кішка розповідає вояку про те, що Мрячконіжка и Каменешуб її діти.

Синьозірка шокована тим, що Тикрокіготь намагався вбити її. Вона жалкує, що не послухала Вогнесерда і виганяє зрадника з клану. Провідниця робить Вогнесерда воєводою клану після Місяцепіку і коти вважають, що це поганий знак.

Родовід Редагувати

Пара: Дубосерд.

Діти: Мрячконіжка, Каменешуб, невідоме кошеня.

Цікаві факти Редагувати

  • Сіролап казав Вогнелапу, що Синьозірка тренує тільки кошенят воєвод, проте ніхто з учнів Синьозірки не мав батьків-воєвод.
  • Спочатку, автори хотіли дати Синьозірці ім'я Місяцезірки, проте вирішили зберегти корінь -Місяць для Місяцескелі-місця, де вояки змогли б спілкуватися із Зоряним кланом.

Випадкова вікі