FANDOM

Рябохвоста - це масивна кішка. Вона має рябу плямисту шубку та жовті очі.

Характер Редагувати

Рябохвоста є дуже комунікабельною та веселою кішкою. Вона гарно спілкується з усіма котами з Клану. Рябохвоста - серце та душа кубла старійшин. Кішка часто усіх дивує. Також вона дуже вперта.

Родовід Редагувати

Молочна сестра:

Син:

  • невідомий

Племінник:

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Сіролап показує Вогнелапу табір. Їм видна Рябохвоста. Кішка гарно ставиться до рудого новака, коли той приходить до кубла старійшин. Дрібновух цікавиться, кого ж Синьозірка назначить воєводою. Рябохвоста згадує, як провідницю колись назначали воєводою, тоді синя кішка втратила кошенят.

Рябохвосту бачать на Зборищі біля інших старійшин.

Громові коти повернулися зі Зборища. Верболозі цікаво, чому ж вояки Річкового і Тіньового Кланів хочуть забрати угіддя Вітряного. Рябохвоста каже, що Річкові старійшини розповідали про те, як Двоноги забрали у них частину річки і тепер у котів менше їжі.

Ліс таємниць Редагувати

Хмарко піклується про старійшин. Рябохвоста каже Вогнесерду, що той дуже гарно усе робить і дуже працелюбний, як на кошеня. Старій подобається, що Хмарко їм допомогає.

Жовтоікла каже Вогнесерду, що Дрібновух скаржиться на біль у суглобах і це може бути через вологі підстілки, які приніс Хмарко. Рябохвоста усе це заперечує, каже, що у Дрібновуха таке постійно.

Рябохвоста разом з іншими старійшина обговорює нового воєводу - Вогнесерда. Рябохвоста каже, що Зореклану може не сподобатися порушення вояцького правильника (обирання воєводи після сходу місяця).

Коли Верболоза народила кошенят, Рябохвоста виходить із ясел дуже вдоволеною.

Коли Піскошторма не хоче повертатися до спаленого лісу, Рябохвоста і Мишошубка погоджуються із кішкою.

Після пожежі Рябохвоста сидить біля Дрібновуха і розмовляє із ним.

Рябохвоста сидить біля Попелюшки, коли та каже Крапохвісці про глухоту Сніжка. Рябохвоста щось каже старій матері, та фиркає, але ряба кішка не звертає уваги. Також Рябохвоста розповідає про те, що білі кошенята із блакитними очима часто народжуються глухими, як і її зниклий син.

Коли Вогнесерд каже, що треба піти подалі від Зграї, Рябохвоста цікавиться куди. Воєвода пропонує піти до Сонячних Скель.

Темні часи Редагувати

Рябохвоста і Дрібновух ідуть до табору, після того, як Зграя побігла. Старійшини хочуть востаннє подивитися на загиблу Синьозірку.

Вогнезір заходить до кубла старійшин, щоб побалакати з Дрібновухом. Той фиркає, що йому не дають спати. Але Крапохвістка каже, що вони завжди раді бачити провідника. Рябохвоста спостерігає за усім цим.

Цікаві факти Редагувати

  • Хоча родичі не можуть бути виховниками, виховником Рябохвостої був її батько.
  • У "На волю!" зазначається, що Рябохвосту вбив Чорноногий, проте старійшина продовжує жити і приймає участь у різних подіях.