FANDOM

Ряболиця - світло-сіра смугаста кицька з більш темними цятками та зеленими очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Ряболиця приймає участь у  битві із Тіньовим кланом, не зважаючи на те, що вагітна. Вона дивується, коли дізнаєтеся, що Чорноногий, воєвода Тіньового клану, хотів вкрасти кошенят. Пізніше, в Ряболиці народжуються четверо кошенят. Згодом Вогнелап та сіра киця розмовляють, на питання новака про самопочуття Ряболиці, кішка відповідає, що трохи притомилася. А коли Вогнелап згадує Жовтоіклу, королева помітно нервується. 

Вогонь і крига Редагувати

Коли Вогнесерд приносить до Клану свого племінника, Ряболиця погоджується подбати про нього, адже у неї померло одне з кошенят, а молоко ще є. Її погляд наповнювався турботою та ніжністю, дивлячись як Хмарко смокче молоко. Небіж Вогнесерда, стає рідним Ряболиці і вона піклується про нього його, як і про інших кошенят. 

Вогнесерд пропонує Ряболиці піти на Зборище і королева погоджується кажучи, що її кошенята в цей час вже будуть спати. Ряболицю помітно після битви з Тіньовим кланом, коли вона шукає своїх дітей, а потім супроводжує їх.

Ліс таємниць Редагувати

Ряболиця намагається пояснити звичаї Клану наполегливому Хмарку, який хоче стати новаком, хоч йому ще нема 6 повень. 

Пізніше, вона гуляє зі своїми кошенятами, але Хмарко відстає від них та на нього нападає борсук. Вогнесерд, Піскошторма та Орляколап рятують кошеня. Ряболиця докоряє Хмаркові через його пустощі. 

Королева дуже горда за Хмарка, який став новаком і отримав нове ім’я -  новака Хмаролап. Вона натякає Вогнесерду, щоб той поговорив із Сіросмугом, який ні на крок не покидає своїх кошенят і не дає цим спокою іншим королевам. 

На початку книги помітно, як Ряболиця ніжно вмиває двох своїх кошенят. Вона розмовляє з Вогнесердом. Воєвода каже, що її кошенята вже готові стати новаками, на що королева дякує Зореклану. А коли Вогнесерд питає кого б вона хотіла обрати свої дітям за виховника, то відповідає, що Синьозірці краще знати. 

Можемо побачити, що Ряболицю беруть у патруль. А через деякий час вона ділиться язиками з Морозошубкою, мало не засинаючи нічного чатування. 

Коли Вогнесерд організовує переговори з Вітряним Кланом за спиною Синьозірки, Ряболиця підтримує вояка, аргументуючи це тим, що вона не хоче бачити, як її дітей порвуть на шмаття в нікому непотрібній битві. 

Хмаролап стає вояком – Хмарохвостом, і кішка цьому безмежно рада. Вона торкається кота носом і каже, що дуже пишається новим вояком. 

Ряболицю вбиває Тигрозір, аби зграя собак скуштувала котячої крові. 

Темні часи Редагувати

На церемонії посвячення в провідники Громового Клану, Ряболиця дарує Вогнезорові одне життя – захист, щоб захищати свій Клан так, як мама захищає кошенят.

Родовід Редагувати

Пара:  

Сестри: 

Брати:

Зведений брат:

Сини:

Доньки:

Племінниці:

Племінники: