FANDOM

Ряболиця- світло-сіра смугаста кицька з більш темними цятками та зеленими очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Вперше ми бачимо Ряболицю в битві із Тіньовим кланом не зважаючи на те, що кішка вагітна. Ряболиця дуже здивована, коли дізнаєтся, що воєвода Тіньового клану, Чорноногий вкрав кошенят. Пізніше, в Ряболиці народжуются четверо кошенят, яким на протязі всієї книги не дали імен. Вогнелап та сіра киця розмовляють, і на питання новака про самопочуття Ряболиці, кішка відповідає, що трохи притомилася. Як і всі королеви, Ряболиця турбуєтся про перебування Жовтоіклої в клані.

Вогонь і крига Редагувати

Вогнесерд просить королеву потурбуватися про його племінника-Хмарка. Киці дуже важко зробитии вибір, адже її кошеня нещодавно померло, але її погляд наповнювався турботою та ніжністю дивляись як Хмарко смокче молоко, тому вона погодилася. Племінник Вогнесерда, стає рідним дитинчам Ряболиці і вона любить його як і своїх дітей.

Вогнесерд пропонує Ряболиці піти на Сборище і королева погоджуєтся кажучи, що її кошенята в цей час вже будуть спати. Ряболицю помітно після битви з Тіньовим кланом, коли вона шукає своїх дітей, а потім супроводжує їх.

Ліс таємниць Редагувати

Ряболиця заспокоює Хмарка, який каже, що вже більший та міцніший ніж новоназвані новаки Яснолапка та Шиполап. Пізніше, вона гуляє зі своїми кошенятами, але Хмарко відстає від них та на нього нападає борсук. Кошеня рятують Вогнесерд, Піскошторма та Орляколап. Ряболиця дуже горда за новака Хмаролапа, якого вона виховала. Королева натякає Вогнесерду, щоб той поговорив із Сіросмугом, який ні на крок не покидає своїх кошенят. Киця розповідає, що нещодавно Крапохвістка навіть спитала у вояка, чи не чекає він сам кошенят.

Родовід Редагувати

Пара: Рудохвіст, Білошторм ( колишній) 

Брати: Круколап, Порохошуб

Зведений брат: Довгохвіст

Випадкова вікі