FANDOM

Рудохвіст - маленький черепаховий кіт із рудим, мов шерсть лисиці, хутром.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

У пролозі " На волю! " ми бачимо битву на Сонячних Скелях, у якій приймає участь Рудохвіст. Він зупиняє Тигрокігтя та каже йому, що воїнів-ворогів надто багато, та відводить Клан, відступаючи. Його згадує Сіролап, розповідаючи про похід проти Річкового клану. Пізніше Круколап заявляє, що Рудохвіст мертвий. До того ж, він розповідає, як воєвода нібито застеріг Дубосерда та його мисливців триматися подалі від земель Громового Клану, та про сутичку між ними. Після розповіді Круколапа Тигрокіготь приносить тіло кота та проголошує, що помстився за нього. Згодом Клан востаннє ділиться з Рудохвостом язиками. Сіролап каже, що сподівається, що Рудохвіст з'явиться серед Зоряного Клану, а трохи пізніше Синьозірка та довірені воєводі коти горюють над його тілом. З розповіді Сіролапа також з'ясовується, що Рудохвіст був воєводою Синьозірки багато повеней.

На Зборищі Круколап розповідає новакам про битву з Річковим кланом, де згадує, як гарно боровся Рудохвіст. Після атаки Тіньового клану тий же учень згадує, як Тигрокіготь подбав про Рудохвоста, але воякйого перебиває. Проте Круколап продовжує свою розповідь у кублі учнів, де розповідає Вогнелапу, що насправді то Тигрокіготь вбив Рудохвоста, а воєвода - Дубосерда. Згодом його історію Вогнелап переповідає Сіролапові, і він теж дізнається про справжню смерть Рудохвоста.

Вогонь та крига Редагувати

Вогнесерд під час варти знову згадує історію зі вбивством Рудохвоста та тугу клана по ньому. Згодом Сіросмуг та Вогнесерд обговорюють розповідь Круколапа. Пізніше під час подорожі до Чотирьох Дерев Вогнесерд оповідає Синьозірці справжню розповідь смерті Рудохвоста, але вона йому не вірить. Під час тренування Попелапки та трапези Вогнесерда ця історія також згадується.

Ліс таємниць Редагувати

Вогнесерд знову звинувачує Тигрокігтя у смерті Рудохвоста та здогадується, що вояк хоче знати подробиці, які Круколап повідомив герою. Кіт разом із Сіросмугом навідується до Круколапа, як каже Вогнесерд, заради нього самого та пам'яті воєводи. Минулий учень розповідає подробиці вбивста: Рудохвост сказав йому сховатися в ущелині, а сам сціпився із Річковим котом Каменешубом, але Дубосерд врятував свого брата за кланом. Рудохвіст тільки насміявся на Дубосердів вчинок. Їх боротьбу зупинив обвал - Рудохвіст ледве врятувався. Таким чином Круколап виправдав його. Історія смерті Рудохвоста стає відома усьому Громовому кланові під час вигнання Тигрокігтя.

Родовід Редагувати

Сестри: Плямолистка

Пара: Ряболиця

Донька: Піскошторма

Племінники:

Цікаві факти Редагувати

  • Дивно, що Рудохвіст є батьком Піскошторми, адже черепахові коти зазвичай стерильні, тобто не можуть мати кошенят.

Випадкова вікі