FANDOM

Рудохвіст - маленький черепаховий кіт із рудим, мов шерсть лисиці, хутром.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Рудохвіст приймає участь у битві Річкового та Громового Кланів за Сонячні Скелі, але коли стає зрозуміло, що Громовому Клану не виграти цю битву, воєвода віддає наказ відступати. Пізніше до Громового клану прибуває Круколап та заявляє, що Рудохвіст мертвий. Також він розповідає, як воєвода нібито застеріг Дубосерда та його мисливців триматися подалі від земель Громового Клану. Згодом Тигрокіготь приносить тіло кота та проголошує, що помстився за нього. Потім Клан востаннє ділиться з Рудохвостом язиками. Синьозірка та довірені воєводі коти гірко оплакували його погибель.

Під час Зборища Круколап розповідає новакам про битву з Річковим Кланом, де згадує, як гарно боровся Рудохвіст. Але після нападу Тіньового клану, Круколап ненароком обмовлюється, як Тигрокіготь подбав про Рудохвоста, але вояк його перебиває. Та вже у кублі учнів той розповідає, що насправді то Рудохвіст вбив Річного воєводу, а Тигрокіготь - вже Рудохвоста. Таким чином стає відомою справжня причина смерті воєводи.

Вогонь та крига Редагувати

Вогнесерд під час варти знову згадує історію зі вбивством Рудохвоста та тугу клана по ньому. Під час подорожі до Чотирьох Дерев Вогнесерд оповідає Синьозірці справжню розповідь смерті Рудохвоста, але вона йому не вірить.

Ліс таємниць Редагувати

Вогнесерд знову звинувачує Тигрокігтя у смерті Рудохвоста та здогадується, що вояк хоче знати подробиці, які Круколап повідомив герою. Кіт разом із Сіросмугом навідується до Круколапа, та вмовляє його переповісти усі подробиці смерті воєводи. Колишній учень розповідає, що Рудохвіст наказав йому тимчасово сховатися в ущелені, а сам сціпився з Річковим котом Каменешубом. Але Дубосерд врятував свого сокланівця. Рудохвіст насміявся над цим вчинком і напав на Дубосерда, але їхній бій перервав обвал. Громовий воєвода зміг врятуватись (на відміну від Річкового), та згодом на нього нападає та вбиває Тигрокіготь.

Історія смерті Рудохвоста стає відома усьому Громовому Кланові під час вигнання Тигрокігтя.

Синьозірка згадує Рудохвоста у бесіді з Вогнесердом під час мандрівки до Міцескелі.

Рудохвіст згадується Вогнесердом, коли той розповідав Ожинолапу та Вохролапці про їхнього батька - Тигрозора.

Темні часиРедагувати

Рудохвіст дарує Вогнесерду життя - справедивість.  

"- Із цим життям я дарую тобі справедливість, - нявкнув він. - Користуйся нею, щоб по правді судити вчинки інших". 
Також він дякує за те, що той відкрив правду тоді, коли на це спромігся жоден інший кіт. 

Родовід Редагувати

Сестри: Плямолистка

Пара: Ряболиця

Донька: Піскошторма

Племінники:

Цікаві факти Редагувати

  • Дивно, що Рудохвіст є батьком Піскоштормої, адже черепахові коти зазвичай стерильні, тобто не можуть мати кошенят.