FANDOM

Рудохвіст — маленький черепаховий кіт із рудим, мов шерсть лисиці, хутром.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Рудохвіст приймає участь в битві Річкового та Громового Кланів за Сонячні Скелі, але коли стає зрозуміло, що Громовому Клану не виграти цю битву, воєвода віддає наказ відступати. Пізніше до Громового табору прибуває Круколап та заявляє, що Рудохвіст мертвий. Також він розповідає, як воєвода нібито застеріг Дубосерда та його мисливців триматися подалі від земель Громового Клану. Згодом Тигрокіготь приносить тіло кота та проголошує, що помстився за нього. Потім Клан востаннє ділиться з Рудохвостом язиками. Синьозірка та довірені воєводі коти гірко оплакують його погибель.

Під час Зборища Круколап розповідає новакам про битву з Річковим Кланом, де згадує, як гарно боровся Рудохвіст. Після нападу Тіньового Клану, Круколап ненароком обмовляється, як Тигрокіготь подбав про Рудохвоста, але вояк його перебиває. Та вже у кублі учнів той розповідає, що насправді то Рудохвіст вбив Річного воєводу, а Тигрокіготь — вже Рудохвоста. Таким чином стає відома справжня причина смерті воєводи.

Вогонь та крига Редагувати

Вартуючи, Вогнесерд знову згадує історію вбивства Рудохвоста та тугу Клану за ним. Під час подорожі до Чотиридерева Вогнесерд розповідає Синьозірці справжню причину смерті Рудохвоста, але вона йому не вірить.

Ліс таємниць Редагувати

Вогнесерд знову звинувачує Тигрокігтя у смерті Рудохвоста та здогадується, що вояк хоче знати подробиці, які Круколап повідомив герою. Кіт разом із Сіросмугом навідується до Круколапа та вмовляє його переповісти усі подробиці смерті воєводи. Колишній учень розповідає, що Рудохвіст наказав йому тимчасово сховатися в ущелині, а сам зчепився з Річковим котом Каменешубом, але Дубосерд рятує свого сокланівця. Рудохвіст сміється над цим вчинком і нападає на Дубосерда, але їхній бій перериває обвал. Громовий воєвода зміг врятуватись (на відміну від Річкового), та згодом на нього нападає та вбиває Тигрокіготь.

Історія смерті Рудохвоста стає відома усьому Громовому Кланові під час вигнання Тигрокігтя.

Синьозірка згадує Рудохвоста в бесіді з Вогнесердом під час мандрівки до Місяцескелі.

Рудохвіст згадується Вогнесердом, коли той розповідає Ожинолапу та Вохролапці про їхнього батька —Тигрозора.

Темні часиРедагувати

Рудохвіст дарує Вогнесерду життя — справедливість.  

"- Із цим життям я дарую тобі справедливість, — нявкнув він. — Користуйся нею, щоб по правді судити вчинки інших". 
Також він дякує за те, що вояк відкрив правду тоді, коли на це не спромігся жоден інший кіт. 

Родовід Редагувати

Сестри:

Пара:

Донька:

Племінники:

Цікаві факти Редагувати

  • Дивно, що Рудохвіст є батьком Піскошторми, адже черепахові коти зазвичай стерильні, тобто не можуть мати кошенят.