FANDOM

Всі ці правила є обов’язковими до виконання. В разі їх порушення адміністратор обирає покарання на власний розсуд.

1. Загальні положення

  1. Вандалізм заборонений.
  2. Плагіат з інших Вікі заборонений.
  3. Не бажано публікувати інформацію, котра не має зв'язку з Вікі.
  4. Заборонені лайка, хамство, образи інших користувачів і перехід на особистості в будь-якому прояві. Не вітаються злісні підколки, спілкування "на межі", тролінг, зневажливе ставлення до інших учасників, провокації на лайку і всякого роду недружні перепалки.
  5. У разі виникнення конфлікту або спору, це має бути вирішено мирним шляхом дискусії.
  6. Не бажані множинні малосенсові повідомлення (флуд), повідомлення не по темі (оффтоп).
  7. Якщо якийсь користувач тимчасово заблокований, то на час блокування йому забороняється з'являтися в проекті під будь-яким іншим ніком, а також заводити мультів і з'являтися під ними. Якщо тимчасово заблокований користувач з'являється під іншим ім'ям, то його блокування без жодних попереджень може стати постійним, і доступ в проект для нього буде закритий зовсім.

2. Правила редагування статей:

  1. Інформація з книг, які ще не вийшли українською мовою, в статтях не вказується.
  2. Не звалюйте все в одну купу і не накидайте розрізнені речення. Стаття повинна бути правильно і гарно оформлена заголовками, точними посиланнями, зображеннями і легко читатися.
  3. Не розводьте правки. Обов'язково користуйтеся кнопкою «Попередній перегляд», перш ніж записати сторінку (незалежно від обсягу правок). Будь-які зміни на сторінці намагайтеся вносити за мінімальну кількість правок (збережень). Нову статтю або великі блоки тексту краще спочатку повністю написати в будь-якому текстовому редакторі, по можливості відразу зробивши розмітку вікі-форматування, після чого, вже в майже готовому вигляді, скопіювати в вікі-редактор.
  4. Стаття повинна бути написана грамотно. Нехтувати орфографією не можна.
  5. Не треба вказувати інформацію, в якій ви не впевнені. Спочатку краще перевірити достовірність.
  6. У статті не можна висловювати свою думку стосовно того, про що Ви пишете.
  7. Характер заповнюється у головних героїв. Гг визначаємо так - від чиєї особи ведеться розповідь.

3. Рекомендації

  1. Якщо ви не маєте належного досвіду в редагуванні, то спершу краще проконсультуватися з іншими, досвідченішими редакторами, або ж написати в обговоренні статті, яку збираєтесь редагувати. Для допомоги звертайтеся до адміністраторів: Темного Цезаря або Данона.
  2. Перш ніж створити статтю - уважно перевірте, чи не написано десь про те ж під іншою назвою або всередині більш загальної статті.