FANDOM

Порохошуб - смугастий брунатний кіт.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

У четвертому розділі Порохолап горює над тілом учителя поки Сіролап представляє його Вогнелапові. Пізніше ми бачимо, як старійшини їдять кролика, що принесли їм Порохолап із Пісколапкою. На вічіі Клану Синьозірка згадує, що Рудохвіст був наставником Порохолапа, та, щоб не зупиняти його прогрессу, призначає йому нового вчителя - Темносмуга. Під час церемонії Порохолап все ще сумує за своїм наставником.

Пізніше ми бачимо, що Порохолап, як усі учнi, живе у кублі новаків. Наступного ранку Порохолап та Пісколапка прокидаються раніше, ніж Вогнелап та Сіролап, та йдуть на лови. Після тренування двох друзів учень разом із Пісколапкою насміхаються над Вогнелапом та розповідають, що йдуть на Зборище зустрічатися із іншими кланами, але їх зупиняє збір тих, хто також відвідує цей захід. Наступного дня Порохолап довго спить, а Вогнелап намірюється розповісти йому й Пісколапці про те, що побачив Тіньового вояка. Під час вироку покарання Вогнелапа учень та його подруга сміються над ним та Жовтоіклою, але Синьозірка відчитує їх, кажучи, що Вогнелап має поважати колишню медикицьку.

Через три дні ми бачимо, як нерозлучні забіяки збираються на тренування, пізніше до них приєднується Сіролап. Порохолап насміхається над Вогнелапом через те, що йому потрібно доглядати за Жовтоіклою ще день, проте Вогнелапа це не зачіпає. Пізніше Круколап дивується, де ці двоє учнів, а Вогнелап каже, що, можливо, вони все ще патрулюють. Наступного дня згадується, що Порохолап та Пісколапка пішли на вояцькі чати. Після мисливського іспиту Сіролап радить Круколапові покласти зловлену ним гадюку на пень, щоб задираки побачили. Коли трійко учнів обговорює, коли їм піти на Зборище, згадується, що Порохолап та Пiсколапка були там вже двічі, також ми вперше чуємо, що вони старші за інших учнів. Коли друзі все ж ідуть на Зборище, Синьозірка наказує іншим учням (Порохолапові та Пісколапці) охороняти табір. Сіролап хоче посміятися з учнів через цю новину, та після заходу, за проханням Порохолапа, беззлісно розповідає їм про те, що трапилося. Коли Левосерд передає новину від Синьозірки про подорож трійці до Місяцескелі, парочка збентежена.

Пізніше Порохолап будить Вогнелапа та каже, що Синьозірка скликала ще одне віче після смерті Левосерда. Коли кінчається перше тренування головного героя із провідницею, ми бачимо, що Пісколапка та Порохолап збираються у ще одну варту. Коли кошенята Морозошубки зникають, двоє учнів шукають їх у кублі старійшин.

Вогонь та крига Редагувати

У першому розділі бачимо, що Порохолапу, як і Пісколапці, не подобається те, що Вогнесерд та Сіросмуг стали вояками раніше за них. Порохолап, як зазвичай, підколює вояків, але Білошторм відчитує їх та відправляє на тренування. Коли Тигрокіготь пропонує назначити Темносмуга вчителем одного з кошенят Морозошубки, Синьозірка каже, що він вже готує до вояцтва Порохолапа. Коли Білошторм посилає Вогнесерда та Пісколапку у патруль, вояк боїться, що кішка ненавидить його так сильно, як і Порохолап, але коли він передає доручення кота Пісколапці, вона не сміється з нього та не поводиться неприязно - учень дивується цьому. Проте, коли Темносмуг під час віче питає Сіросмуга, чи боїться він битви із Річковим кланом, кіт погоджується.

Коли Вогнесерд приносить Хмарка до Громового клану, Порохолап обурений. Після того як Синьозірка проголошує рішення - залишити Хмарка, Порохолап знову ображає Сіросмуга. Перед наступним Зборищем Порохолап та Довгохвіст сидять біля купи з їжею та роздратовано обговорюють Хмарка, зокрема його хворобу. До того ж, він злиться, дивується та заздрить, що Пісколапка так прихильна до Вогнесерда.

Під час нападу Зорелома Порохолап хоробро обороняє клан, а коли Попелапка хоче до них приєднатися, проганяє ії геть. Після закінчення битви він стереже Зорелома, а коли його змінює Довгохвіст, відходить зализувати поранення, але його перериває звістка про те, що невдовзі буде церемонія приєднання до вояцтва його і Пісколапки. Він дуже тому радіє. Під час урочистого заходу він клянеться слідувати вояцькому кодексу, захищати та обороняти Клан ціною власного життя та отримує нове шанобливе ім'я, Порохошуб. Увесь Клан вітає його та Піскошторму, а Синьозірка каже, що тепер їм потрібно відбути чатування, охороняючи табір, але, коли провідниця дякує Вогнесердові, новоспечений вояк заздрить йому. Наступного ранку Вогнесерд гадає, чи завершили вояки своє чатування, але бачить, як вони сплять, та чорні латки землі, залишені ними серед снігу.

Ліс таємниць Редагувати

Коли Вогнесерд отримує знамення від Плямолистки та прокидається, на нього шипить Порохошуб, бо він його розбудив. Як би Вогнесерд не намагався приховати свій переляк та хвилювання, Порохошуб все ще злиться. Під час нападу Тіньового та Вітряного кланів Порохошуб захищає Синьозірку, а коли Зорелом повторно атакує Громовий клан, він зчіплюється з вояком та майже перемагає. Коли Тигрокігтя виганяють із клану, він пропонує Порохошубові піти з ним, проте вояк відмовляється. Після призначення воєводою Вогнесерд відправляє Темносмуга на полювання, запропонувавши когось із собою взяти - Порохошуб опиняється у числі патрульних.

Здіймається буряРедагувати

Вогнесерд, наступний воєвода після Тигрокігтя, дає Порохошубу учня - Зололапа. Але виховник приділяє більше уваги Папоротелапці - новачці Темносмуга.

Небезпечний шляхРедагувати

Вогнесерд розповідає, що був у таборі Вітряного Клану, щоб домовитися про мирні переговори з Високозорим. Порохошуб погоджується з ним і каже, що воєвода усе зробив правильно.

Потім Порохошуб приводить до Вогнесерда Папоротелапку, щоб вона розповіла про Прудколапа і Яснолапку. Коли з'ясувалося, що на території Громових котів живе зграя собак, Порохошуб першим чує їх запах. Він також допомагає загнати псів у пастку.

Темні часиРедагувати

Порохошуб хвалить Зололапа і Папоротелапку, але насправді його слова лише для новачки. Потім він дивується, що Мрячконіжка і Каменешуб діти Синьозірки.

Порохошуб хоче виховувати Папоротелапку, але Вогнезір розуміє, що кіт  буде занадто лагідним з нею, тому дає новачці Довгохвоста в виховники.

Порохошуб допомагає рятувати Вітряних вояків, але він разом із іншими громовими котами приходить вже після битви з Тигрозором. Порохошуб полює для поранених. Після цього він готується до битви з Кривавим Кланом і дивується тактиці напівсліпої Безликої. Пізніше він бореться з бродягами.

Родовід Редагувати

Брат:

Брат за матір'ю:

Сестра:

Племінники:

Племінниці:

Цікаві факти Редагувати

  1. Порохошуб спочатку знущався з Вогнесерда тому, що йому подобалася Піскошторма, але вона вподобала Вогнесерда.
  2. На сторінці Вікі Холмс у Facebook було зазначено, що Круколап брат Порохошуба , проте Порохошуб робив усе, щоб заперечити цей факт.