FANDOM

Плямошкур — маленький чорно-білий кіт.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Плямошкур — старійшина Громового Клану.

Плямошкур захворює. Жовтоікла думає, що то білий кашлюк, але потім з’ясовується, що це зелений кашлюк. Та старійшина успішно справляється з недугом.

Коли на Вітряний Клан нападають Річковий і Тіньовий, Синьозірка вирішує допомогти Вітряному Кланові. Плямошкур протестує, аргументуючи тим, що Громовий Клан надто слабкий. Тигрокіготь не погоджується, і старійшина погоджується з його доводами. 

Ліс таємниць Редагувати

На Зборищі Плямошкур розмовляє з іншими старійшинами і згадує про зниклих кошенят Синьозірки. Крукошуб каже, но молоді коти нізащо не впораються з проблемами. Вогнесерд намагається цьому заперечити, але марно. Тоді Плямошкур заспокоює рудого вояка і радить не зважати на Крукошуба.

Коли річка виходить з берегів, занепокоєний старійшина розповідає про те, як річка вже колись виходила з берегів і які проблеми це принесло.

Також Плямошкур знаходиться разом з іншими старійшинами, коли Куцохвіст розповідає історію про Тигровий Клан.

Плямошкур розмовляє зі старійшинами про порушений ритуал назовництва воєводи, коли Синьозірка призначила їм Вогнесерда після місяцепіку через зраду Тигрокігтя. Старійшина обурений і занепокоєний цим фактом.

Коли настає засуха, Плямошкур пропонує принести шматочки моху, просоченого водою для королев, і усі підтримують цю ідею. 

Вогнесерд знаходить зниклого Хмаролапа, той розповідає всім, що його викрали. На частині про собаку Плямошкур перелякано перепитує про нього. 

Коли Громовий табір охоплює пожежа, Плямошкур намагається відтягти Куцохвоста в безпечне місце, але сам непритомніє. Вогнесерд виносить тіло старійшини, але той все одно гине. 

Родовід Редагувати

Дальні предки:

Брат:

Сестра:

Сини:

Онук:

Онучка:

Племінники:

Племінниці:

Внучатий племінник:

Внучаті племінниці:

Цікаві факти Редагувати

  1. Плямошкур нащадок Небесного Клану, бо в ньому тече кров Хмарозора та В'юнки.