FANDOM

Плямолистка — невелика темно-черепахова киця з крапчастою шубкою та хвостом із чорним кінчиком. Має маленький рожевий носик і теплі бурштинові очі. Також кінчики вушок у неї біленькі.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Вперше ми знайомимося з Плямолисткою в пролозі "На волю!". Плямиста кішка приходить до Синьозірки, щоб сказати, що всі коти, які приймали участь в битві біля Сонячних Скель вже оговтались, але провідниця каже, що хвилюється за виживання свого Клану. Медикиця відповідає, що з приходом Зеленлисту у Громовому Клані буде більше вояків. Коли Синьозірка питає, чи розмовляла Плямолистка із Зорекланом, над їхніми головами пролітає падаюча зірка. Пророцтво каже, що "Тільки Вогонь може врятувати Громовий Клан", але ні провідниця, ні медикішка не розуміють, що воно означає.

Плямолистка, покликана Злотоквіткою, лікує Круколапа, поки той розповідає подробиці битви біля Сонячних Скель. Кішка заспокоює королеву кажучи, що жодна з ран Круколапа не смертельна і затикає їх павутиною. Коли Тигрокіготь приходить, щоб розбудити свого учня, Плямолистка говорить, що Круколап повинен відпочити. Потім вона безстрашно каже, що навіть такий грізний вояк не буде сперечатися з медикицькою.

Поки Вогнелап піклується про полонену Жовтоіклу, він приходить до Плямолистки за травами.

Після битви з Тіньовим Кланом, Плямолистка намагається врятувати Левосерда, але нічого не може зробити, і він помирає.

Під час нападу Тіньвого Клану Кігтеморд нападає на королев із метою викрасти кошенят Морозошубки, але медикиця безстрашно захищає їх і помирає від пазурів Тіньового вояка. Майже всі коти Громового Клану звинувачують у смерті Плямолистки Жовтоіклу, яка втекла після її смерті. Вогнелап йде на пошуки Жовтоіклої, але перед тим, як піти, він втикається носом в хутро втікачки і прощається зі своєю любою медикішкою. 

Вогнелап атакує Кігтеморда в битві з метою помститися за смерть Плямолистки, але Білошторм каже йому, що Громовий Клан не вбиває котів без необхідності в цьому, і новак відпускає вбивцю. 

Пізніше Мишошубка доводить, що Жовтоікла не вбивала Плямолистку, знайшовши в пазурах кішки хутро Кігтеморда, і Жовтоіклу призначають новою медикицькою.

Уві сні Плямолистка попереджає Вогнесерда про вояка, на якого він не може покластися. Спочатку Вогнесерд підозрює Сіросмуга, його друга, який закохався в Річкову кішку, але він помиляється. Виявляється, що йшлося про Тигрокігтя, якому Вогнесерд не довіряв ще спочатку. 

Коли соратники Зорелома нападають на табір Громових котів, Вогнесерд намагається помститися за смерть Плямолистки, але Кігтеморда вбиває Сіросмуг.

Ліс таємниць Редагувати

Плямолистка знову зустрічається з Вогнесердом уві сні. Кішка говорить йому прямувати за нею, і пізніше вони бачать перед собою великий простір води замість річки. Плямолистка каже, що вода може загасити вогонь.

Коли Тигрокігтя вигнали з Клану, медикішка знову з'являється й каже Вогнесерду, що він не має боятися, бо Зореклан закликає його. Вояк лякається і думає, що Плямолистка мала на увазі його швидку смерть, але це не так — коли Синьозірка проголошує Вогнесерда своїм воєводою, він розуміє, що мала на увазі медикішка —  Вогнесерд не повинен боятися своєї нової посади та обов'язків.

Плямолистка знову приходить до Вогнесерда уві сні. Вона виголошує пророцтво: "Остерігайся ворога, який здається сплячим." Вогнесерд знову неправильно розуміє медикицьку і думає, що вона має на увазі хворих Тіньових котів, які знаходяться на території Громового Клану, але та говорила про Тигрокігтя. Потім вона знову приходить до Вогнесерда уві сні. Той хоче її наздогнати, але не може. Кіт бачить ще двох королев, а Плямолистка зникає. Вояк прокидається і чує запах диму.

Відразу після смерті Жовтоіклої, Вогнесерд чує Плямолистку і розуміє, що Жовтоікла вже у Зореклані.

Плямолистка з'являється уві сні Вогнесерда, але вже разом із Жовтоіклою. Вони наказують йому подивитися навколо і Плямолистка каже, що тут не проллється кров жодного кота, тим самим говорячи піти до Вітряного Клану і домовитися з Високозорим про мирні переговори із Синьозіркою. Потім Плямолистка знову приходить уві сні й нагадує про пророцтво.

Темні часи Редагувати

Вона з'являється на церемонії вручення дев'яти життів Вогнезору і дарує любов разом із восьмим життям. Вона радить поділитися любов'ю з усім Кланом, особливо з Піскоштормою.

Потім, коли Вознезір обирає воєводу, кіт вирішує спитати у Плямолистки і швидко засинає, але медикицька лагідно каже, що рішення повинен прийняти він, а не Зореклан.

Коли Вознезір втрачає життя в бійці з Кривавим кланом, він відчуває присутність Плямолистки поруч із ним. Кіт відчуває сум за нею, начебто вона померла зараз, а не кілька сезонів тому.

Родичі Редагувати

Далекі родичі:

Брат: 

Сестра:

Племінники: 

Племінниця: 

Внучаті племінники:

Внучаті племінниці:

Цікаві фактиРедагувати

  1. Вікі Холмс сказала, що Плямолистка померла в "На волю!", бо як мертвий персонаж вона цікавіше, ніж як живий, і медикицьки не мають права закохуватися.
  2. Кейт Кері каже, що Плямолистка ніколи б не відмовилася від місця медикішки заради Вогнесерда, тому що вона дуже прив'язана до своїх обов'язків і Зоряного Клану. Також Кейт почуває себе винною через те, що вбила Плямолистку.