FANDOM

Плямолистка - невелика темно-черепахова киця з крапчастою шубкою та хвостом з чорним кінчиком. Має маленький рожевий носик та теплі бурштинові очі.

Біографія Редагувати

На волю!Редагувати

Вперше ми знайомимося з Плямолисткою в пролозі "На волю!". Плямиста кішка приходить до Синьозірки, щоб сказати, що всі коти, які приймали участь у битві біля Сонячних Скель вже оговталися. Але провідниця каже, що хвилюється за виживання свого Клану. Медикиця каже, що з приходом Зеленого Листя у Громовому Клані буде більше вояків. Коли Синьозірка питає, чи розмовляла Плямолистка з Зоряним Кланом, над їх головами пролітає падаюча зірка. Пророцтво каже, що "Тільки Вогонь може врятувати Громовий Клан". Але ні провідниця, ні медикиця не розуміють, що воно означає.

Плямолистка, покликана Злотоквіткою, лікує Круколапа, поки той розповідає подробиці битви біля Сонячних Скель. Кішка заспокоює королеву, що жодна з ран Круколапа не смертельна і затикає їх павутиною. Коли Тигрокіготь приходить, щоб розбудити свого учня, Плямолистка каже, що Круколап повинен відпочити. Потім вона безстрашно каже, що навіть такий грізний вояк не буде сперечатися з медикицькою.

Поки Вогнелап піклується про полонену Жовтоіклу, він приходить до Плямолистки за травами.

Після битви з Тіньовим Кланом, Плямолистка намагається врятувати Левосерда, але нічого не може зробити, і він помирає.

Під час нападу Тіньвого Клану Кігтеморд нападає на королев з метою викрасти кошенят Морозошубки, але медикиця безстрашно захищає їх і помирає від пазурів вояка Тіньвого Клану. Майже усі вояки Громового Клану звинувачують у смерті Плямолистки Жовтоіклу, яка втекла після її смерті. Вогнелап йде, щоб знайти Жовтоіклу. Перед пошуками він стикається носом в її хутро і прощається зі своєю любою медикицькою. 

Вогнелап атакує Кігтеморда у битві з метою помститися за смерть Плямолистки, але Білошторм каже йому, що Громовий Клан не вбиває котів без необхідності у цьому, і новак відпускає вбивцю. 

Пізніше, Мишошубка доводить, що Жовтоікла не вбивала Плямолистку, знайшовши в пазурях кішки хутро Кігтеморда. Жовтоіклу приначають новою медикицькою.

Вогонь і кригаРедагувати

Уві сні Плямолистка попереджає Вогнесерда про вояка, на якого він не може покластися. Спочатку Вогнесерд підозрює Сіросмуга, його друга, який закохався в Річкову кішку. Але він помиляється. Виявляється, що йшлося про Тигрокігтя, якому Вогнесерд не довіряє ще спочатку. 

Коли соратники Зорелома нападають на табір Громових котів, Вогнесерд намагається помститися за смерть Плямолистки, але Кігтеморда вбиває Сіросмуг.

Ліс таємницьРедагувати

Плямолистка знову зустрічається з Вогнесердом уві сні. Кішка запрошує його слідувати за нею, і пізніше вони бачать перед собою великий простір води замість річки. Плямолистка каже, що вода може загасити вогонь.

Коли Тигрокігтя вигнали з Клану, медикиця знову з'являється і каже Вогнесерду, щоб той не боявся, бо Зоряний Клан закликає його. Вояк лякається і думає, що Плямолистка мала на увазі його швидку смерть, але це не так - коли Синьозірка проголошує Вогнесерда своїм воєводою, він розуміє, що мала на увазі медикиця - Вогнесерд не повинен боятися своєї нової посади і обов'язків.

РодовідРедагувати

Брат: Рудохвіст

Племінники: 

Племінниця: Піскошторма

Цікаві фактиРедагувати

  • Вікі Холмс сказала, що Плямолистка померла в "На волю!", бо як мертвий персонаж вона цікавіше, ніж як живий, і медикицьки не мають права закохуватися.
  • Кейт Кері каже, що Плямолистка ніколи б не відмовилася від місця Медикицьки заради Вогнесерда, тому що вона дуже прив'язана до своїх обов'язків і Зоряного Клану. Також Кейт почуває себе винуватою, що вбила Плямолистку.

Випадкова вікі