FANDOM

Перохвоста - струнка, мускулиста кішка з довгою пухнастою світло-сріблястою шерстю, підкресленою яскраво-чорними смужками, з ясними величезними блакитними очима і пухнастим хвостом.

Характер Редагувати

Перохвоста добра і чуйна воячка, готова піти на неймовірно хоробрі вчинки. Вона не любить, коли їй постійно хтось вказує, але цінує дружні та родинні стосунки. Чарівна та товариська. Віддана своїм близьким до останнього подиху, вміє знайти спільну мову навіть з котами, у яких непростий характер.

Біографія Редагувати

Ліс таємниць Редагувати

Пір'їнка та Буревійко народжуються у Срібнострумки, яка вмирає під час пологів від втрати крові. У Громового і Річкового Клану починається суперечка з приводу того, кому дістануться кошенята. Сіросмуг вирішується віддати Пір'їнку та Буревійка в Річковий Клан і піти туди самому. Він їх ретельно виховує, але через деякий час все одно йде з Річкового Клану назад у Громовий. Сіросмуг показує Вогнесерду своїх дітей і дуже пишається ними.

Темні Часи Редагувати

Коли Тигрозір захоплює владу, він велить тримати Перолапку та Бурелапа в лисячій норі як бранців, тому що вони напівкровки, а коли вирішує вбити їх, йому протистоїть Каменешуб. Пір'їнка з жахом дивиться, як Чорноногий вбиває Каменешуба. Новаки залишаються в живих і їх рятують Сіросмуг, Круколап і Вогнезір. Під час битви з Кривавим Кланом Перолапка та Бурелап також приймають участь. Пізніше Перолапка та Бурелап кажуть батькові, що все-таки повертаються в Річковий Клан, і додають, що пишаються ним.

Родовід Редагувати

Мати:

Батько:

Брати: