FANDOM

Папоротехмарка - це маленька світло-сіра кішка з більш темними плямами і світло-зеленими очима.

Характер Редагувати

Папоротехмарка завжди була відданою войовницею, а пізніше вірною подругою і люблячою матір'ю. Любить і пишається своїми кошенятами. Готова встати стіною на захист кошенят.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

У Ряболиці народжується четверо кошенят: Папоротехмарка, Золошуб, та ще два її неназваних брата. Один із них темно-сірий, інший світло-сірий із темними п'ятнами.

Два її неназваних брата померли від Зеленого Кашлюку.

Коли Вогнезір (тоді Вогнесерд), приносить у клан свого племінника Хмарохвоста (тоді Хмарка), Ряболиця погоджується його годувати, разом з її двома кошенятами.

Під час Гололисту, у заметіль, коли кошенята підросли, Хмарко умовив молочних брата та сестру піти з ясел та наловити здобичі, і вони погодилися. Папоротехмарка та Золошуб нічого не зловили, а Хмарко зловив- водяну мишу. Коли їх знаходить Вогнесерд та пошуковий загін, вони несуть кошенят у табір до Синьозірки. Синьозірка розлютилася та накричала на мялюків, після чого, вона їх відпустила до ясел.

Папоротехмарка та її брат- Золошуб стають новаками. Її нове ім'я- Папоротелапка, а брата- Зололап. Її виховник- Темносмуг, а Зололапа- Порохошуб. Папоротелапка хвилюється, що Синьозірка вибрала для неї виховника Довгохвоста.

Вона розмовляє з Дрібновухом, Крапохвісткою, Піскоштормою, Порохошубом та Темносмугом про неправильну церемонію назовництва Вогнесерда у воєводи.Темносмуг грубо висловлювався про Вогнесерда, але Порохошуб змусив його замовкнути, щоб не налякати Папоротелапку.

Прудколап пропонує всім новакам піти до Зміїних Скель, і зловивити того, хто краде здобич Громового Клану. Папоротелапка відмовляється, разом з усіма новаками, окрім Яснолапки.

Папоротехмарка розповідає Порохошубу, куди пішли Прудколап з Яснолапкою, і вони йдуть розповідати це Вогнесерду. Вона розповідає, що вони пішли до Зміїних скель, знайти хто полює на здобич, щоб Синьозірка після того, провела церемонію їх назовництва у вояки. Порохошуб постійно підбадьорює Папоротелапку, щоб вона продовжувала розповідати далі. Видно, що вона йому подобається.

Тигрозір, вбив Ряболицю, щоб привчити собак до котячої крові. Папоротелапка з Зололапом, дуже переживають втрату метері, а Зололап розлючений, і хоче помститися Тигрозору.

Коли Вогнесерд збирає команду, щоб скинути собак в урвище, Зололап з Папоротелапкою хочуть піти з ним, щоб помститися за Ряболицю. Вогнесерд спочатку не хоче щоб новаки йшли, але потім він їх бере.

Родовід Редагувати

Мама:

Брат:

Молочний брат:

Єдиноутробна сестра:

Пара:

Сини:

Доньки:

Племінниці:

.