FANDOM

Орлякошуб - бурий смугастий кіт.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Орлякошуб (який тоді ще був кошеням, його ім'я невідоме) - один із кошенят Морозошубки, яких викрадає Тіньовий вояк Кігтеморд, бо його Кланові потрабні новаки. Кошенят рятують Громові коти, ніхто не постраждав.

Коли Вогнесерд та Сіросмуг повертаються зі свого завдання, Орлякошуб та його сестра Попелюшка стають новаками. Їхні нові імена — Орляколап та Попелапка. Виховником Орляколапа стає Сіросмуг.

Сіросмуг веде Орляколапа на екскурсію угіддями Клану, щоб показати кордони. Через кілька днів він разом із Попелапкою вчиться полювати. Коли Сіросмуг провалюється в річку та застужується, Орляколапа доводиться тренувати Вогнесерду, якому наказано відправити новаків на самостійне полювання та стежити за ними. Орляколап упіймав мишу на очах у Вогнесерда.

Коли нападає Зорелом та його волоцюги, Вогнесерд відправляє Орляколапа до Громового патруля, щоб той привів підкріплення та повідомив, що нападати на Тіньовий Клан не слід.

Орляколапа посилають в битву проти об‘єднаних Тіньових та Річкових сил, але коли до них приєднуються кошенята, Вогнесерд наказує відвести їх до табору.

Ліс таємниць Редагувати

Темні часи Редагувати

Спецвидання "Шлях Вогнезора" Редагувати

Цикл "Нове пророцтво" Редагувати

Північ Редагувати

Родовід Редагувати

Бабуся:

Дідусь:

Дядьки:

Тітки:

Мати:

Батько:

Сестри:

Брати:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Цікаві факти Редагувати

  1. Орлякошуб - один із кошенят, яких викрав Кігтеморд.
  2. Орлякошуб наставник своєї племінииці, Білолапки, хоч зазвичай вояки не виховують родичів.