FANDOM

Одноока - світло-сіра кицька. 

ХарактерРедагувати

БіографіяРедагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Одноока – старійшина Громового Клану. Вона найстарша у Громовому Клані; практично сліпа і глуха.

Вона погоджується розділити здобич, принесену старійшинам, з Вогнелапом та Сіролапом. Коли ж Дрібновух цікавиться, коли Синьозірка призначить нового воєводу (після смерті попереднього - Рудохвоста), стара кицька перепитує, бо не чує, і тим самим трохи злить Дрібновуха. Кішка це ігнорує і пригадує часи, коли саму Синьозірку призначили воєводою. 

Коли після Зборища Синьозірка оголошує, що Вітряний Клан витіснили Тіньові коти, Одноока фактично шокована. Вона не розуміє, як так сталося, адже Тіньові коти хоч і сильні, але Вітряних більше. 

Під час нападу Тіньового клану, одноока старійшина разом з Дрібновухом і Рябохвостою напосідають на плямисту кицьку, захищаючи кошенят. 

Після Зборища Одноока бурмотить, що Ночешкур не мав права говорити від імені Тіньового Клану, доки він не отримає схвалення від Зореклану. Її намагається втихомирити Синьозірка, на що старійшина невдоволено форкає. 

Ліс таємниць Редагувати

У Однокоої тріскаються від морозу (це можна дізнатись з діалогу Жовтоіклої і Попелапки). Медикицька відправляє свою ученицю до старійшини, аби допомогти. Коли Хмарко вишукує кліщів у старійшин, він має зайнятись і Одноокою, але Вогнесерд його забирає. 

РодовідРедагувати

Сестра:

Пара:

Сестра:

Син:

Дочка:

Племінниця:

Племінники:

Внучаті племінники:

Внучаті племінниці: