FANDOM

Одноока — світло-сіра кицька. 

БіографіяРедагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Одноока – старійшина Громового Клану. Вона найстарша у Громовому Клані; практично сліпа і глуха.

Вона погоджується розділити здобич, принесену старійшинам, з Вогнелапом та Сіролапом. Коли ж Дрібновух цікавиться, коли Синьозірка призначить нового воєводу (після смерті попереднього — Рудохвоста), стара кицька перепитує, бо не чує, і тим самим трохи злить Дрібновуха. Кішка це ігнорує і пригадує часи, коли саму Синьозірку призначили воєводою. 

Коли після Зборища Синьозірка оголошує, що Вітряний Клан витіснили Тіньові коти, Одноока фактично шокована. Вона не розуміє, як так сталося, адже Тіньові коти хоч і сильні, але Вітряних більше. 

Під час нападу Тіньових вояків одноока старійшина разом з Дрібновухом і Рябохвостою напосідають на плямисту кицьку, захищаючи кошенят. 

Після Зборища Одноока бурмотить, що Ночешкур не мав права говорити від імені Тіньового Клану, доки він не отримає схвалення від Зореклану. Її намагається втихомирити Синьозірка, на що старійшина невдоволено форкає. 

Ліс таємниць Редагувати

У Однокоої тріскаються від морозу (це можна дізнатись з діалогу Жовтоіклої і Попелапки). Медикішка відправляє свою ученицю до старійшини, аби допомогти. Коли Хмарко вишукує кліщів у старійшин, він має зайнятись і Одноокою, але Вогнесерд його забирає. 

У кублі старійшин Крапохвістка розповідає, що Верболоза скоро народить. Одноока відповідає, що нові кошенята – це завжди добрий знак. У свою чергу Дрібновух бурчить, що нарешті Зореклан послав добрий знак, Плямошкур дратується через слова старійшини, бо той не може заспокоїтись через порушений ритуал призначення воєводи. Одноока не розчуває і просить повторити, через що Плямошкур зло нагадує про те, що Тигрокігтя вигнали чверть повні тому. Одноока огризається і відказує, що в неї заслабли вуха, а не мізки. Кішку шанували за її мудрість, незважаючи на паскудний характер. Наостанок вона заявляє, що Зореклан не покарає Громовий Клан просто через те, що Синьозірка не назвала нового воєводу вчасно.

Темні часи Редагувати

Вогнезір приходить до Одноокої, аби та розповіла йому про церемонію зміни ім’я для Безликої. Старійшина відповідає, що не може винуватити Хмарохвоста, бо ніхто не захоче такого імені. Старійшина каже, що вона вже була стара, коли її назвали Одноокою, та їй байдуже як її називають, поки кішці приносять свіжину. Врешті старійшина розповідає провіднику, як проводиться ритуал. 

РодовідРедагувати

Сестри:

Пара:

Син:

Дочка:

Племінниця:

Племінники:

Внучаті племінники:

Внучаті племінниці: