FANDOM

Одновус невеликий крапчато-бурий смугастий кіт з бурштиновими очима.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Одновуса та інших котів Вітряного Клану зі своєї території виганяє жорстокий провідник Тіньового Клану, Зорелом.

Вогонь і крига Редагувати

Високозорий відправляє Одновуса та Мертвонога на полювання.

Коли вигнанців знаходять молоді вояки Громового Клану Вогнесерд та Сіросмуг, Високозорий, дізнавшись про те, що Зорелом та його прибічники вигнані, вирішує повертатись. Крапчастий вояк доповідає, що одна з королев, Ранньоквітка, не може йти через кошеня, яке ще дуже маленьке для подорожі.

Одновус веде першу групку, яка буде переходити Громошлях. Коли мандрівники доходять до ферми де живуть Круколап та Ячмінь, Одновус йде на полювання разом з Громовими вояками та Мертвоногом. Після повернення додому, він та Вітряний воєвода проводжає своїх рятівників до Чотиридерева, але на них нападають Річкові вояки. Коли битва закінчується, Одновус тихенько прощається з Вогнесердом та йде.

Одновус присутній на Зборищі. Він розмовляє з Вогнесердом, розповідаючи про те, як радіє поверненню.

Під час нападу Річкових та Тіньових Кланів на Вітряний, Одновус біжить до Громового Клану по допомогу. Він веде Громових котів до свого табору, його видно коли, він б'ється з Річковим вояком.

Ліс таємниць Редагувати

Під час Зборища Ночезір розповідає іншим Кланам про те, що Синьозірка укриває у таборі Хвостолома. Вітряний та Тіньовий Клани об'єднуються проти Громового, вважаючи, що колишній провідник не заслуговує жити. Після Зборища Одновус проходить повз Вогнеерда, говорячи, що шкодує через цю сварку. Він хоче ще щось сказати, але підходить Тигрокіготь, який вищирився проти Вітряного вояка, через що він обернувся та пішов далі до своїх побратимів.

Пізніше об'єднанні сили Вітряних та Тіньових Кланів йдуть до Громового табору, Одновус біжить разом з Високозорим, Попелюхом, Мертвоногом, Короткохвостом та Мокроногом. Він та Мокроніг борються з Тигрокігтем, майже прориваючи його оборону. Одновус останнім покидає табір після поразки Вітряного та Тіньового Кланів.

Здіймається буря Редагувати

Крапчастий вояк присутній на Зборищі. Незважаючи на Багнокігтя, який агресивно налаштований проти Вогнесерда, Одновус співчутливо підморгує Громовому воєводі та йде геть від роздратовоного Багнокігтя.

Після пожежі Одновус зустрічає на Зборищі Вогнесерда. Двоє товарищів розмовляють, Вітряний вояк розповідає, що кошеня Ранньоквітки, Дроколап, стало новаком. Коли Високозорий підходить поговорити з Вогнесердом, Одновус стривоженно стрепенувся, коли мова зайшла про Синьозірку.

На наступному Зборищі Одновус знайомить Вогнесерда зі своїм новаком  — Дроколапом, тим самим кошеням Ранньоквітки. Потім він та Громовий воєвода обговорюють хворобу Кривозора.

Через те, що Синьозірка помилково звинувачує Вітряний Клан у полюванні на території Громового, відносини між Кланами погіршуються. Вогнесерд, який не хоче, щоб нікоми не потрібна битва трапилася, йде до кордону з Вітряним Кланом. На щастя, там він зустрічає Дроколапа, новака Одновуса, і просить покликати його. Бурий вояк зустрічається з Вогнесердом і рудий воєвода вмовляє відвести його до Високозорого. Одновус присутній при розмові Високозорого та Вогнесерда разом з Мертвоногом.

Крапчастий вояк також присутній на переговорах з Громовим Кланом. Він заспокоює запального Багнокігтя та повертає його до лави котів.

Темні часи Редагувати

На Зборищі Одновус та Дроколап розмовляють з Піскоштормою.

Під час битви між Вітряним та Тигровим Кланами, Тигрозір вбиває новака Одновуса, малого Дроколапа.

Також його видно під час переговорів з Тигровим Кланом, через його бік простягається довга червона рана, він стоїть біля Ранньоквітки. У битві проти Кривавого Клану він переслідує Кривавого вояка. Потім він б'ється з Бичем.

Спецвидання "Шлях Вогнезора" Редагувати

Під час Зборища Високозорий розповідає, що Одновус та Багнокіготь вигнали з земель лисицю.

Одновус та Багнокіготь на полюванні. Плямистий вояк відчуває запахи Громового Клану, але не бачить нікого. Він припускає, що вони могли піти до Високих Скель, але Багнокіготь називає його дурнем, говорячи, що цей шлях не веде до них.

Цикл "Нове пророцтво" Редагувати

Північ Редагувати

Про Одновуса згадує Високозорий, коли розповідає про посуху, яка прийшла на Вітряні землі.

Одновуса, Багнокігтя та ще одного новака, Воронолапа ловить патруль Порохошуба, коли Вітряні коти полюють на території Річкового Клану. Він відкидує темно-сірого новака, який напав на Ожинокігтя. Бурий вояк вибачається перед Порохошубом, та йде за Багнокігтем та Воронолап, які вже подалися до кордону.

Трохи пізніше він та його побратими з Вітряного Клану приходять попити.

Родовід Редагувати

Сестри:  

Двоюрідні брати:

Племінники:

Цікаві фактиРедагувати

  1. Кейт висловила припущення, що його назвали так через те, що один його вус довше, біліше і товще інших.