FANDOM

Носошморг маленький сіро-білий кіт з жовтими очима. Він має постійний нежить.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Вперше ми бачимо Носошморга на Зборищі. Сіролап здогадується, що кіт — новий медикіт Тіньового Клану. Вогнелап бачить, що в Носошморга дуже сильний нежить. Сіренький новак не розуміє, як той став медикотом, якщо не може вилікувати власну застуду. Тим часом Носошморг розповідає про зниклу траву, якою медикоти колись лікували дитячий кашлюк.

Пізніше Жовтоікла також дивується, як Носошморг став медикотом, навіть не вміючи лікувати власну хворобу.

В битві у таборі Тіньового Клану, Носошморг давав Жовтоіклій павутиння, щоб її рани скоріше загоїлися.

Вогонь та крига Редагувати

На Зборищі стає відомо, що до Носошморга приходив Зореклан і обрав нового провідника Тіньового Клану — Ночешкура.

На наступному Зборищі, коли місяць заслонила хмара, Носошморг каже, що це знак люті Зореклан через сварку на мирній зустрічі. Жовтоікла погоджується з медикотом.

Ліс таємниць Редагувати

На Зборищі Носошморг і Багношуб сидять разом біля Високозорого та Мертвонога.

У пролозі Носошморг сидить біля помираючого Ночезора. Медикіт каже, що Зореклан казав йому про великий новий світанок. Також той бачив майбутнє, де Тіньовий Клан буде правити лісом.

На Зборищі Носошморг каже, що хвороба пішла з їхнього табору. Високозорий питає того, де ж Ночезір. Медикіт розповідає про смерть провідника, а новий з'явиться дуже скоро. Вогнесерд йде до Носошморга, щоб розповісти про смерть Жовтоіклої. Рудий вояк гадає, що медикіт за останній час бачив багато смертей, тож новина його не вразить. Але коли Носошморг дізнався, його очі затуманилися від горя, і той почав качати головою.

Вогнесерд на Зборищі помічає, що Носошморг сидить з похиленою головою. Воєвода гадає, що той жалкує, що не зміг врятувати Ночезора. Коли Тигрозір розповідає про видіння Носошморга, той незручно совається і виглядає нещасним.

Вогнесерд і Попелюшка йдуть до Чотиридерева. Там вони помічають Носошморга та Дрібнохмара. Медикіт весело вітається з Громовими котами. А Дрібнохмар виявився відтепер учнем Носошморга. Той хвалить юного котика. Вогнесерд цікавиться, як справи у Тіньового Клана. Носошморг каже, що все вже краще, волоцюги поводять себе непогано. Воєвода хоче розповісти медикоту правду про Тигрозора, але Носошморг не хоче, щоб той зраджував таємниці Громового Клану. Також медикіт розповідає про те, що в Ночезора було лише одне життя.

Темні часи Редагувати

Після битви з Кривавим Кланом Носошморг йде біля Чорноногого — нового провідника Тіньового Клану.

Цікаві факти Редагувати

  • Ім'я Носошморга — нагадування про те, що медикоти не можуть вилікувати усі хвороби.
  • Поки Ночезір хворів, Носошморг виконував обов'язки медикота, воєводи та провідника.