FANDOM

Табори Редагувати

Табір - це місце, де проходить усе буденне життя Клану, окрім полювання та патрулювання.

Головні частини табору Редагувати

  • Ясла - місце, де проживають королеви та кошенята, поки останнім не виповниться 6 повней. Про кошенят піклуються усі королеви, а під час війни це місце захищається найкраще. У яслах зазвичай є гніздечка з моху чи пір'я, що роблять королеви або новаки.
  • Кубло новаків - місце, де живуть новаки.
  • Кубло вояків - місце, де живуть вояки та воєвода. Через велику кількість котів в центрі кубла тепліше, тож старші вояки сплять там.
  • Кубло медикота - місце, де живуть медикіт, його учень і хворі. Також там зберігаються трави та інші ліки.
  • Кубло старійшин - місце, де живуть старійшини. Тут найбільш високі вимоги до гніздечок, тож учні мають робити їм їх.
  • Кубло провідника - місце, де живе провідник.
  • Місце, звідки провідник промовляє до Клану.
  • Кагат здобичі - місце, куди скидають впольовану здобич вояки та новаки.

Громовий Клан Редагувати

Табір Редагувати

Табір Громового Клану - це галявина, огороджена травою та колючими заростями. Відомо, що кубло вояків розміщено під кущем. З цим пов'язано багато привілеїв старших вояків - вони сплять ближче до центру, а якщо вояка запрошено розділити здобич поруч з цим місцем - то велика честь. Кубло провідника розміщено в основі Високоскелі.

Великий Сикомор Редагувати

Великий Сикомор - величезний сикомор на території Громового Клану. Він розміщений між табором клану та Високим Каменем.

Зміїні Скелі Редагувати

Зміїні Скелі - купа каменей, де живе багато змій, розміщені на території Громового Клану поруч із Великим Сикомором та табором. Камені формують крутий схил. Тут завжди є багато деревію, проте молодих учнів ніколи туди не посилають через змій. До того ж, з тієї ж причини тут майже немає на що полювати, проте Громові вояки якимось чином все одно полюють тут.

Піщані вимоїни Редагувати

Піщані вимоїни - яр на території Громового Клану поруч із табором. Окрім піску там також є багато багнюки. Колись там протікала ріка, проте з роками вона майже висушилася, від неї залишився лише маленький струмочок. Громовий клан тренує тут своїх учнів та збирає їх тут перед іспитами.

Сонячні Скелі Редагувати

Сонячні Скелі (Сонцескелі) - місце, де вояки гріються на сонці. Розміщене воно поруч із річкою, на кордонах Громового та Річкового кланів. Багато повней вояки двох кланів борються за це місце, щоб старійшини та вояки могли тут відпочивати. Відомо, що спочатку через розлив річки Громовий Клан не міг дійти до Сонячних Скель, проте річка змінила русло, а це місце відійшло до Громових котів.

Високі Сосни Редагувати

Високі Сосни (або ж Узлісся) - частина лісу між угіддями Двоногів, Дереворізкою та лісовою частиною Громового Клану.

Совине Дерево Редагувати

Совине Дерево - дерево на території Громового Клану, де живе сова.

Вітряний Клан Редагувати

Водоспад Редагувати

Поруч із табором Вітряного клану є водоспад.

Річковий Клан Редагувати

Тіньовий Клан Редагувати

Згорівший Платан Редагувати

Згорівший Платан - величезний згорівший платан на території Тіньового Клану.

Небесний Клан Редагувати

Інше Редагувати

Ферма Двоногів Редагувати

Ферма Двоногів (для самих Двоногих Уіндовер Фарм або Ферма Уіндовер) - місце, де живуть самітники Ячмінь та Круколап. Розміщена вона поруч із територіями Вітряного Клану, тут завжди є багато мишей.

Чотиридерево Редагувати

Чотиридерево (для Двоногів - Лощина Друїда) - чотири високих дуба, розміщених у лощині. Посередині є чисте від трави та рослин місце, де розміщена величезна пошарпана скеля - з неї провідники говорять до клану, діляться новинами, розповідають про життя кланів.

Громошлях Редагувати

Громошляхи - дороги, якими ходять чудовиська. Вони небезпечні для котів - потвори не зупиняться, побачивши на дорозі вояка, та можуть сильно зашкодити або навіть вбити кота. Котам надто складно зрозуміти, що насправді таке Громошлях та самі потвори.

Річка Редагувати

Річка тече між територіями всіх кланів та витікає з видіння карти.

Дереворізка Редагувати

Дереворізка - місце, це Двоногі ріжуть сосни. Розміщене воно у лісі. Земля поруч вкрита сосновими гілками, тож тут неважко ходити тихо. Тут також можна бачити мертві (спиляні) дерева. Монстри випльовують стільки отрути, що кіт може осліпнути. Проте поруч багато високих сосен, що посадили Двоногі, хоч це не робить полювання легким, адже тут майже немає трави та воякам нема де ховатися. Калюжі тут брудні - пити з них не можна.

Угіддя Двоногів Редагувати

Угіддя Двоногів - це група місць, де живуть Двоноги.

Високі Скелі Редагувати

Високі Скелі - це місце, де сховано Місяцескелю - найголовнішу святиню кланів. Під час місяцепіку вона сяє білим світлом, тоді провідник може поділитися язиками з Зорекланом. До того ж, за традицією учні хоча б раз за своє навчання повинні піти до Місяцескелі. Котів часто лякає ії сила, як-от Тигрозора. Високі Скелі розміщені біля території Вітряного Клану, тож, щоб досягти туди, потрібно пройти їхніми територіями - існує правило, за яким неможливо зупиняти котів, що йдуть до Місяцескелі.

Уста Матері Редагувати

Уста Матері - глибока печера, в якій знаходиться Місяцескеля.