FANDOM

Табори Редагувати

Табір - це місце, де проходить усе буденне життя клану, окрім полювання та патрулювання.

Місця Редагувати

  • Ясла - місце, де проживають королеви та кошенята, поки останнім не виповниться 6 повней. Про кошенят піклуються усі королеви, а під час війни це місце захищається найкраще. У яслах зазвичай є гніздечка з мху чи пір'я, що роблять королеви або учні.
  • Печера учнів - печера, де живуть учні.
  • Печера вояків - печера, де живуть вояки та воєвода. Через велику кількість котів в центрі печери тепліше, тож старші вояки сплять там.
  • Печера медикота - печера, де живуть медикіт, його учень, хворі, також там зберігаються трави та інші ліки.
  • Печера старійшин - печера, де живуть старійшини. Тут найбільш високі вимоги до гніздечок, тож учні мають робити їм їх.
  • Печера провідника - печера, де живе провідник.
  • Високоскеля - місце, звідки провідник промовлює до клану.

Табір Громового Клану Редагувати

Табір Громового Клану - це галявина, огорождена травою та колючими заростями. Відомо, що печера вояків розміщена під кущем. З цим пов'язано багато привілеїв старших вояків - вони сплять ближче до центру, а якщо вояка запрошено розділити здобич поруч з цим місцем - то велика честь. Печера провідника розміщена в основі Високоскелі.

Високі Скелі Редагувати

Високі Скелі - це місце, де сховано Місяцескелю - найголовнішу святиню кланів. Під час місяцепіку вона сяє білим світлом, тоді провідник може поділитися язиками з Зоряним кланом. До того ж, за традицією учні хоча б раз за своє навчання повинні піти до Місяцескелі. Котів часто лякає ії сила, як-от Тигрокігтя. Високі Скелі розміщені біля территорії Вітряного клану, тож, щоб досягти туди, потрібно пройти їхніми територіями - існує правило, за яким неможливо зупиняти котів, що йдуть до Місяцескелі.

Ферма Двоногів Редагувати

Ферма Двоногів (для самих Двоногих Уіндовер Фарм або Ферма Уіндовер) - місце, де живуть самітники Ячмінь та Круколап. Розміщена вона поруч із територіями Вітряного клану, тут завжди є багато мишей.

Чотиридерево Редагувати

Чотиридерево (Лощина Друіда) - чотири високих дуба, розміщених у лощині. Посередині є чисте від трави та рослин місце, де розміщена величезна пошарпана скеля - з неї провідники говорять до клану, діляться новинами, розповідають про життя кланів.

Громошлях Редагувати

Громошлях - дороги, якими ходять монстри. Вони небезпечні для котів - монстри не зупиняться, побачивши на дорозі вояка, та можуть сильно зашкодити або навіть вбити кота. Котам надто складно зрозуміти, що насправді таке Громошлях та самі монстри.

Великий сикомор Редагувати

Великий сикомор - величезний сикомор на території Громового клану. Він розміщений між табором клану та Високим Каменем.

Водоспад Редагувати

Поруч із табором Вітряного клану є водоспад.

Зміїні Скелі Редагувати

Зміїні Скелі - купа каменей, де живе багато змій, розміщена на території Громового клану поруч із Великим Сикомором та табором. Камені формують крутий схил. Тут завжди є багато деревію, проте молодих учнів ніколи туди не посилають через змій. До того ж, з тієї ж причини тут майже немає на що полювати, проте Громові вояки якимось чином все одно полюють тут.

Піщані вимоїни Редагувати

Піщані вимоїни - яр на території Громового клану поруч із табором. Окрім піску там також є багато багнюки. Колись там протікала ріка, проте з роками вона майже висушилася, від неї залишився лише маленький струмочок. Громовий клан тренує тут своїх учнів та збирає їх тут перед іспитами.

Сонячні Скелі Редагувати

Сонячні Скелі - місце, де вояки гріються на сонці. Розміщене воно поруч із ручкою, на кордонах Громового та Річкового кланів. Багато повней вояки двох кланів борються за це місце, щоб старійшини та вояки могли тут відпочивати. Відомо, що спочатку через розлив річки Громовий клан не міг дійти до Сонячних Скель, проте річка змінила русло, а це місце відійшло до Громових котів.

Річка Редагувати

Річка тече між територіями Громового, Вітряного та Річкового клану та витікає з видіння карти.

Дереворізка Редагувати

Дереворізка - місце, це Двоногі ріжуть сосни. Розміщене воно у лісі. Земля поруч вкрита сосновими гілками, тож тут неважко ходити тихо. Тут також можна бачити мертві (спиляні) дерева. Монстри випльовують стільки отрути, що кіт може осліпнути. Проте поруч багато високих сосен, що посадили Двоногі, хоч це не робить полювання легким, адже тут майже немає трави та воякам нема де ховатися. Калюжі тут брудні - пити з них не можна.

Угіддя Двоногів Редагувати

Угіддя Двоногів - це группа місць, де живуть Двоноги.

Випадкова вікі