FANDOM

Мрячконіжка — струнка, граційна кішка зі сріблястим хутром.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Згадується, що вона приймала участь у битві за Сонячні Скелі, де загинув Дубосерд. Однак вона не описується в книжці.

Ліс таємниць Редагувати

У пролозі Дубосерд приносить кошенят Синьозірки до Сіротоні, що б та їх виростила, поки вони кошенята. Вона приймає кошенят, а після того, як Дубосерд іде, вона відчуває запах Громового Клану на кошенятах. Коли Вогнесерд приходить поговорити зі Срібнострумкою про битву біля Сонячних Скель, вона каже, що її там не було, але там була Мрячконіжка. Згодом вона біжить за Мрячконіжкою. Мрячконіжка розповідає, а потім каже, що може привести свою матір Сіротоню. За декілька днів вона приводить Сіротоню до мосту Двоногих. Коли ж Вогнесерд зустрічає її, і просить розповісти про смерть Дубосерда та каже Мрячконіжці, Сіросмугу та Срібнострумці піти. Коли ж вони залишаються наодинці, вона розповідає Вогнесерду, що Мрячконіжка і Каменешуб — не її кошенята, а їх приніс їй Дубосерд, і від них відходив запах Громовогу Клану. Пізніше Синьозірка зізнається, що Мрячконіжка і Каменешуб її діти. Вогнесерд шукає Мрячконіжку, щоб розповісти їй про смерть Срібнострумки. Та шокується, але вона вдячна Вогнсерду за те, що розказав їй. Коли Сіросмуг іде до Річкового Клану, Мрячконіжка допомагала нести кошенят.

Вогнесерд бачить Мрячконіжку на Зборищі. За словами Каменешуба, її кошенята вже скоро мають стати новаками.

Мрячконіжка стає наставницею Перолапки. Вона хвилюється за свою матір Сіротоню, адже вона стара і скоро може опинитися у Зореклані. Коли старійшина зникає, Вогнесерд погоджується допомогти у пошуках Мрячконіжці. Він бачить як Сіротоня розбивається і говорить Мрячконіжці, що не зміг її врятувати.

Згодом під час того, як Річковий Клан хоче забрати Сонячні Скелі, як оплату за послугу притулку під час пожежі, Вогнесерд розповідає Мрячконіжці і Камнешубу, хто їхня насправді мати. Ті не вірять і сердяться на Синьозірку. Коли Синьозірка знаходиться на берегу річки після боротьби з вожаком зграї собак, її зустрічають її діти. Вони вибачають свою матір, яка дуже скоро покидає свій Клан.

Темні часи Редагувати

Мрячконіжка зі своїм братом допомагає нести тіло Синьозірки. Вони просять Вогнесерда попрощатися зі своєю рідною матір'ю, і він їм дозволяє. Після того як Крапохвістка і Морозошубка заходять попрощатися також і бачать Річкових вояків, коти починають лютитися на них. Вогнезір радить їм піти, що й вони зробили. Провідник розповідає своїм супутникам про походженя Мрячконіжки і Каменешуба.

Тоді, коли Річковий і Тіньовий Клани вирішують об'єднатися у Тигровий, Мрячконіжка, Каменешуб, Перолапка і Бурелап стають заручниками Тигрозора, оскільки вони не чистої крові. Згодом Перолапка і Бурелап розповідають Мрячконіжці про смерть Каменешуба. Їх рятують Вогнезір, Сіросмуг та Круколап. Перед тим як утікти, Мрячконіжка зализує шерсть свого брата і прощається з ним. Коти втікають від Тигрового клану до Громового. Але Тигрові вояки не збираються відпускати своїх заручників так легко, тому вони переслідуюють котів. На щастя, Громовий патруль помічає друзів і приходить на допомогу. Хмарохвіст ледь не кидається на Мрячконіжку, але Вогнезір його вчасно зупиняє і показує справжню небезпеку. Напіврічкові коти тимчасово залишаються у Громовому Клані.

Мрячконіжка бореться з Левиним Кланом, а після перемоги стає новою воєводою Річкового Клану на знак пам'яті про Каменешуба. Вона дякує Вогнезору, але каже, що віддана Річковому Кланові. Мрячконіжка повертається до рідного табору разом з дітьми Сіросмуга.

Родовід Редагувати

Мати:

Батько:

Брати:

Прийомна мати:

Дядько:

Двоюрідна сестра:

Двоюрідний брат:

Цікаві факти Редагувати

  1. Вікторія Холмс розповіла, що вони забули про кошенята Мрячконіжки у настуних книгах (коли вони стали новаками).