FANDOM

Морозошубка — біла кішка з синіми очима та густим хутром.

БіографіяРедагувати

На волю!Редагувати

Синьозірка попереджає Морозошубку про лисицю, яка бігає поблизу табору та прохає її слідкувати за кошенятами, поки ворога не проженуть. Та погоджується і каже, що розповість про це іншим королевам та біжить у ясла.

Коли на табір нападає Зорелом із Тіньовим Кланом, Вогнелап бачить, як Морозошубка б'ється з великим котом. Потім вона усім розповідає, що в ясла пробрався ворожий вояк, вбив старійшину і намагався вкрасти кошенят, але Жовтоікла запобігла цьому.

Морозошубка вибігає на галявину і кричить, що її кошенята зникли. Усі біжать до ясел та бачать вбите тіло Плямолистки. Також помічають, що Жовтоікла зникла за яслами, біжучи з табору. Біла кішка каже, що це стара медикішка вбила Плямолистку та вкрала кошенят. Королеви намагаються її заспокоїти, але все марно.

Коли Вогнелап та Сіролап повертаються до табору, вони бачать як Морозошубка виганяє з ясел Круколапа. Коли королева бачить своїх кошенят, біжить до них та починає вилизувати. Їй розповідають, що Жовтоікла допомогла рятувати малих.

Морозошубка погоджується з провідницею, коли Синьозірка пропонує Жовтоіклій стати медикішкою.

Вогонь та кригаРедагувати

На Зборищі Морозошубка дізнається, що Зорелома вигнали зі свого Клану, і він більше не повернеться. Кішка каже, що сподівається на це.

Коли Попелапку збиває потвора, Морозошубка проводить із донькою майже увесь ранок, а потім йде до інших кошенят.

Морозошубка відносить Хмарка до ясел, домогаючи цим Вогнесерду, бо не забула, як той врятував її кошенят. У яслах королева вмовляє іншу королеву узяти до себе Хмарка. За це Морозошубці дякує Вогнесерд.

На Громовий Клан знову нападає Зорелом із своїми поплічниками. Морозошубка б'ється з одним котом з дикою ненавистю, бо знає: цей вояк допомагав вкрасти кошенят. Коли кіт з криком починає тікати, королева хоче наздогнати його, але її зупиняє Вогнесерд.

Ліс таємницьРедагувати

Коли діти Морозошубки стають новками, кішка повертається до вояцького життя. Вона усіма кошенятами пишається. Також її син Орляколап став вояком -— Орлякошубом. Морозошубка торкається його та мурчить.

Здіймається буряРедагувати

Коли починається пожежа, Морозошубка швидко вибігає із жахом у очах. Вона веде Синьозірку, а також перевіряє яслі.

Небеспечний шляхРедагувати

Коли Морозошубка дізнається, що Вогнесерд ходив до Вітряного Клану, то погоджується з ним. Вона каже, що буде битися.

Морозошубка хоче допомогти відвести Синьозірку до Чотиридерева. Вогнесерд дякує їй, але прохає залишитися у таборі. Кішка дає згоду.

Темні часиРедагувати

Коли усі повертаються до табору, після того як ховалися від зграї, Морозошубка і Крапохвістка першими заходять у нього. Вогнесерд розповідає, як померла Синьозірка. Морозошубка питає, що було далі, коли той зупиняється. Опісля кішка з Крапохвісткою заходять у кубло Синьозірки. Там вони бачать Мрячконіжку та Каменешуба. Морозошубка починає злитися. Вогнесерд швидко розповідає, що вони є дітьми Синьозірки. Морозошубка не вірить, але коли той каже, що про це йому розповіла сама провідниця, трохи заспокоюється, але має злість у очах. Морозошубка вважає Синьозірку зрадницею. Їй заперечує Білошторм, і вона замовкає.

Вогнесерд стає провідником, отримує ім'я Вогнезора, Морозошубка вітає його.

Провідник бере воячку та Зборищі. Перед битвою з Кривавим Кланом він дивиться на неї.

Родовід Редагувати

Брати:

Сестри:

Пара:

Дочки:

Сини:

Племінниці:

Племінники:

Онучки:

Внучаті племінниці:

Цікаві фактиРедагувати

  1. Морозошубку випадково назвали котом.
  2. У книзі " На волю! " кажуть, що її донька так ж біленька, як матір. Але ні Попелюшка, ні Ясносерда не мають біле хутро.