FANDOM

Мишошубка - маленька в'юнка густо-брунатна киця.

Характер Редагувати

Смілива і хоробра киця, яка вірна вояцькому правильнику навіть у найскрутніші часи

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Мишошубка приймає участь у битві біля Сонячних Скель. Коли один з вояків Річкового Клану нападає на неї, Тигрокіготь рятує войовницю і наказує їй тікати.

Синьозірка розмовляє з Плямолисткою, вона питає про рани Мишошубки, на що медикиця відповідає, що кішка повинна швидко одужати.

Пізніше Мишошубка була призначена у патруль разом з Вітрогоном, Верболозою і Темносмугом, який пішов на пошуки кошенят Морозошубки. Вона допомагає знайти кошенят і разом з Верболозою відводить їх додому.

Також Мишошубка доводить, що Жовтоікла не вбивала Плямолистку, бо знайшла хутро Кігтеморда на тілі медикиці.  

Вогонь та крига Редагувати

Мишошубка має йти у патруль з Білоштормом, Довгохвостом і Пісколапкою. Вона проходить поруч із ними та радісно вітається з Вогнесердом

Через деякий час Мишошубка знов у патрулі, з Білоштормом і Довгохвостом.  Вогнесерд у них питає чи знайшли вони сліди Тіньового Клану. Білошторм відповідає, що у кількох місцях, а Мишошубка додає, що це дивно, адже увесь час попадалися одні і ті ж запахи. 

Коли Вогнесерд побився з Сіросмугом, Мишошубка каже, що гарна була бійка, вона майже компенсувала відсутність битви. Тоді вона з рудим вояком і Пісколапкою рушають у мисливський патруль. 

Мишошубка виступає проти Хмарка – племінника Вогнесерда, якого віддала до клану його сестра Принцеса. Воячка вважає, що кошеня буде лише тягарем і що доведеться чекати щонайменше 5 повень, перш ніж йому можна буде тренуватись. А потім додає, що Хмарко підхопить зелений кашлюк ще до світанку.

Мишошубка разом з Білоштормом, Вогнесердом і Пісколапкою відправляється в патруль. Вояки знаходять на своїй території запахи Тіньового Клану і залишки кролика, від яких також тхне Тіньовими котами. Прийшовши до табору, войовниця була відправлена Тигрокігтем з Верболозою у патруль до Тіньового Клану, щоб покарати ворогів за крадіжку здобичі. Але Вогнесерд дізнається, що кроликів вкрали шахраї Зорелома, і вояк відправляє Орляколапа наздогнати патруль і все пояснити.

Войовниця разом з Тигрокігтем повертається до табору вже після бойовища і дуже дивуються, почувши що Жовтоікла лікує рани Зорелома.

Коли Річковий і Тіньовий Клани поєдналися і напали на Вітряний, Одновус прибігає за допомогою до табору Громового Клану, і Мишошубка йде разом з патрулем Тигрокігтя на територію Вітряних котів. Кішка відважно б'ється поряд з Білоштормом проти Леопардошубки.

Ліс таємниць Редагувати

Мишошубка стає виховницею Шиполапа. Синьозірка зауважує, що войовниця зарекомендувала себе хороброю та розумною. Мишошубка виглядає гордою. Вона торкається носом з новим учнем і разом з ним відходить на край галявини. Вона разом з Білоштормом і їх учнями йдуть полювати. 

Коли провідниця збирає віче, Мишошубка виводить Хвостолома з його кубла. 

Кішку часто помітно в багатьох патрулях. 

Воячка б’ється з Попелюхом, коли На Громовий клан нападають Вітряний та Тіньовий. 

Коли на клан нападають Хвостоломові волоцюги, Мишошубка вчіплюється передніми кігтями у плече якогось кота, а задніми лупить його в бік. 

Вогнесерд викриває кланові зраду Тигрокігтя, тоді Мишошубка дивується і запитує, як Тигрокіготь міг розраховувати на провідництво, якби вбив Синьозірку, і каже, що клан би нізащо його не підтримав. Вогнесерд пояснює, що смугастий зрадник для того й привів волоцюг, щоб усе виглядало так, ніби вони вбили провідницю. 

Після призначення Вогнесерда воєводою, він наказує Мишошубці відправлятися на полювання разом з Орлякошубом і Верболозою.

Мишошубку помітно, коли новоспечений воєвода Вогнесерд розподіляє патрулі. Він відправляє на полювання Мишошубку разом з Орлякошубом та Піскоштормою. Тоді воячка м’яко питає, кого Вогнесерд відправить у вечірній патруль. Також її можна побачити у патрулі з Довгохвостом і Білоштормом. Спочатку замість Білошторма мав бути Вогнесерд але його забирає Синьозірка для подорожі до Місяцескелі. Мишошубка сумнівається,чи мудро було б провідниці вирушати у подорож, коли вона така слабка.

Мишошубка йде на Зборище. Але перед цим вона цікавиться у Синьозірки, що та планує розповісти про те, як Вітряний клан перейняв її на шляху до Місяцескелі. На самому Зборищі кицька розмовляє з Леопардошубкою і дорікає її, коли вона каже, що Зореклан благословив Річкові ясла, не згадавши про допомогу Вогнесерда. А після цього спілкується з самим рудим вояком. 

На патруль Мишошубки хтось нападає. Тяжко поранена воячка веде інших вояків до місця пригоди. Вона приймає участь у другій битві з Тигрокігтем, а потім з Білоштормом відносить до табору тіло загиблого Вітрогона

Під час пожежі Мишошубка допомагала відносити кошеня Верболози. 

Мишошубку помітно у багатьох патрулях. Також Мишошубка присутня на одному зі Зборищ, вона сидить неподалік Вогнесерда і Хмаролапа. Коли Вогнесерд організовує переговори з Вітряним кланом, Мишошубка дуже сумнівається в цій задумці і, зрештою, відмовляється ід участі, аргументуючи тим, що вона не зможе не послухатись провідницю якщо вона накаже їй іти в атаку. Пізніше вона розповідає про ідею Вогнесерда Попелюшці. Вона чатує табір. коли інші вояки на переговорах з Вітряним кланом.

Мишошубка одна з тих, хто заманює собак до урвища. 

Темні часи Редагувати

На початку Попелюшка зазначає, що у гонитві з собаками Мишошубка пошкодила кігтик. Вона йде до кубла медикицьки за ліками.

Коли стає відомо, що Річкові коти Мрячконіжка і Каменешуб знаходяться у провідничому кублі разом з померлою Синьозіркою, Мишошубка цікавиться чому і що вони там роблять. Коли Вогнесерд розповідає правду про дітей Синьозірки, воячка та Морозошубка про щось перемовляється, кидаючи підозрілі погляди на воєводу. 

Темносмуг не хоче обирати за провідника кицюню, на що Мишошубка йому відповідає, що воєвода завжди стає провідником Клану. Згодом вона веде патруль до Зміїних Скель та кордону з Тіньовим Кланом. 

Пізніше кицька розмовляє з Вогнезором, який став провідником, про церемонію назовництва для Шиполапа. 

Мишошубка допомагає у пошуках зниклої Вохролапки

Коли Громовий провідник разом з Сіросмугом та Круколапом рятують з полону Тигрового Клану Мрячконіжку, Бурелапа та Перолапку, Мишошубка дуже сумнівається, чи зможе клан їх прогодувати. 

Перед битвою з Кривавим Кланом Мишошубка та Сіросмуг оглядають поле битви. Під час самої битви войовниця билася пліч-о-пліч з Орлякошубом, киця була вкрита глибокими шрамами. 

Родовід Редагувати

Брати:

Тітки:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні племінники:

Двоюрідні племінниці:

Цікаві факти Редагувати

  • Зі слів Вікі Холмс, Мишошубка ніколи не мала пари, бо ніколи не відчувала почуття кохання.