FANDOM

"Ліс таємниць" — третя книга першого циклу "Пророцтва починаються" серії "Коти-вояки".

Обкладинка Редагувати

Традиційно для першого циклу на обкладинці зображений Вогнесерд на фоні лісу. Над назвою книги зображено силует кота, що озирається вбік. Під назвою видніється напис:

"Є таємниці, які не приховаєш навіть у диких хащах..."

Офіційний опис Редагувати

Він переміг жорстокого ворога, але водночас втратив найкращого друга. Він отримав владу, але залишився самотнім. Таємне стало відомим, але правда виявилася занадто жорстокою для багатьох... Кров і вода змили сліди минулого, і тепер на Вогнесерда та його Громовий Клан чекає зовсім нове випробування.

Анотація Редагувати

Крок за кроком Вогнесерд та його друзі намагаються викрити жахливі таємниці воєводи Громового Клану. Розгадка, здається, так близько — за декілька мишачих хвостів. Але доля знову збиває зі сліду та готую несподівані повороти подій. Можливо, і не варто сувати носа в чужі таємниці... Адже ніхто напевне не знає, чим обернеться для котів правда, яку приховує цей темний прадавний ліс.

Присвячення Редагувати

Для Шреді, який зараз полює із Зоряним Кланом, та Еббі Круден, зустрівшій справжнього Вогнесерда.

Особлива подяка для Черіт Болдрі 

Сюжет Редагувати

Скоро буде заповнено.

Цікаві факти Редагувати

  1. "Ліс таємниць" — перша книга у серії, яку написала Черіт Болдрі.
  2. Вікі Холмс зізналась, що ця книга змусила її прив'язатись до цього світу да героїв.