FANDOM

Як відомо, медикоти займаються лікуванням інших членів свого Клану. У цьому їм допомогають саме трави, за деякими виключеннями (наприклад, гілки дерев чи мишача жовч).

Не використовуйте ці трави на ваших улюбленцях, краще відведіть їх до ветеринара, якщо їм погано!

Ліки проти ран, отрут, болю чи кровотечі Редагувати

Назва Вигляд Для чого використовують Спосіб застосування Де знайти Приклади
Деревій Квітуча й висока біла рослина. Протиотрута. Листя пережувати і накласти на рани та подряпини.
Живокіст Великі листки і дрібні дзвіночки квітів, які можуть бути рожевими, білими або фіолетовими. Пришвидшує зростання переломів чи загоєння ран. Товсте чорне коріння розжувати і зробити компрес.
Жовтозілля Невелика трава із крихітними жовтими квіточками. Від болю в суглобах. Накладати на суглоби. Жовтоікла розповідала Попелапці про цю траву.
Золотушник Висока рослина з яскравими жовтими квітами. Для загоєння ран. Зробити мазь. У сухих місцях на лісових галявинах, пагорбах. Жовтоікла просила Вогнелапа принести їй золотушника від Плямолистки.
Кервель Має приємний запах, велике й розлоге папоротеподібне листя і дрібні квіти. Від запалення ран та болю в животі Від запалення — змастити рани соком із листя; від болю — пережувати коріння.
Кропива жалюча Рослина, що має голчасті зелені зернини. Протиотрута або від набряку ран. Від отрути — проковтнути; від набряку — прикласт до ран.
Лопух (корінь) Має високі стебла, квіти-будяки з гострим запахом і темне листя. Лікує запалення, особливо від укусів щурів. Викопати коріння, змити ґрунт і розжувати на кашку, яку потім накласти на рану.
М'ята водяна Ряснолиста зелена рослина. Від болі в животі. Пережувати на кашку і дати хворому. Біля струмків або на болоті.
Мед Солодка золотиста рідина, яку роблять бджоли. Від запалень. З'їсти Вулики бджіл.
Нагідки Яскраво-помаранчеві чи жовті квіти. Зупиняє запалення. Пережувати на кашку та прикласти до рани. Росте близько до землі в угіддях Двоногів. Плямолистка пропонувала віднести Жовтоіклій нагідки.
Павутиння Довгі тонкі білі нитки, схожі на шовк, що роблять павуки. Виглядають вони дуже симметрично. Поглинає кров та зупиняє кровотечу повністю чи частково, не дає потрапити бруду до рани. Обмотати поранення павутиною. Усюди, де є павуки (зазвичай у затінених місцях). Плямолистка використовувала павутину, щоб зупинити кровотечу Круколапа.
Хвощ польовий Висока рослина із щетинистими стеблами. Допомагає від запалення ран Пережувати і зробити компрес. Росте на болотах.
Щавель Рослина з жовтим листям. Загоює подряпини. Можна жувати і прикладати до рани.
Ялівець Кущ із колючим темно-зеленим листям і фіолетовими ягідками. Від болю в животі. З'їсти.

Ліки проти хвороб та інфекцій Редагувати

Назва Вигляд Використання

Спосіб застосування

Де знайти Приклади
Котяча м'ята Ряснолиста рослина із солодким запахом, схожа на маленьку квітку. Лікує зелений кашлюк. Вичавити сік і випити його. У садах Двоногів. Жовтоікла просила Вогнелапа принести їй котячої м'яти для кошеняти, хворого на зелений кашлюк.
Лаванда Невелика фіолетова рослина. Лікує лихоманку. З'їсти.
Листя дуба Звичайний листо дуба. Зупиняє інфекції. Листя висушити та зберігати в сухому місці. Накласти на рану.
Огірочник (листя) Маленькі блакитні або рожеві зіркоподібні квіти з волохатим листям. Полегшує гарячку. Жувати і їсти.
Пижмо Рослина з яскраво вираженим запахом і круглими жовтими квітами. Лікує кашель. Вживати малими дозами.
Ромен Невеликий кущ із білими квітами, схожими на стокротки. Знижує температуру, лікує лихоманку та застуду. З'їсти листя. Жовтоікла давала Сіросмугові, хворому на застуду, ромену.
Черемша Рослина з великим листям та білими квітами. Запобігає інфекції. Вивалятись у кущі черемши.

Інші Редагувати

Назва Вигляд Використання Спосіб застосування

Де знайти

Приклади
Макове насіння Дрібні чорні зернята, що випадають із сушених квітів маку. Допомагають заснути, полегшують шок і стрес. Розжувати. Не рекомендовано королевам, які годують молоком. Згадується часто.
Мати-й-мачуха Трохи схожа на кульбабу, має жовті чи білі квіти. Від задухи. пережувати на кашку і з'їсти.
Мед Солодка золотиста рідина, яку роблять бджоли. Від задухи. З'їсти. Вулики бджіл.
Мишача жовч Смердюча рідина з мишей чи полівок. Від кліщів. Просочити жовчю мох та прикласти до кліща. Після використання промити лапи у проточній воді. В мишах.
Огірочник (листя) Маленькі блакитні або рожеві зіркоподібні квіти з волохатим листям. Від нього прибує молоко у королев. Жувати і їсти.
Чебрець Невисокий. Схожий на чагарник, має дрібне листя та рожеві квіти. Знімає переляк чи стрес. З'їсти.
Ялівець Кущ із колючим темно-зеленим листям і фіолетовими ягідками. Від задухи. З'їсти.

Отрути Редагувати

Назва Вигляд Використання Спосіб застосування Де знайти Приклади
Душогубниці (ягоди тису) Червоні ягоди. Вбиває кота за хвилини. З'їсти. Біля табору Громового Клану. Хмарко мало не з'їв ягоду, проте його врятувала Попелапка.
Беладона Пурпурово-білі квітки з чорними цятками, насіння чорне. Отрута. Зїсти. Росте у затінених, вологих місцях. Попелапка жартувала, що Хмарко знайшов беладону, натякаючи на ії отруйність.
Насіння наперстянки Чорне дрібне насіння, схоже на макове. Отрута. Зїсти. Попелапка казала, що мало не переплутала наперстяне насіння з маковим, і вважала це причиною, що з неї не вийде хороша медикішка.

Факти Редагувати

  • Вікі Холмс використовувала твір "Трав'яні ліки Кульпепера", щоб знайти необхідну інформацію.