FANDOM

Як відомо, медикоти займаються лікуванням інших членів свого Клану. У цьому їм допомогають саме трави, за деякими виключеннями (наприклад, гілки дерев чи мишача жовч).

Не використовуйте ці трави на ваших улюбленцях, краще відведіть їх до ветеринара, якщо їм погано!

Трави проти ран, болю чи кровотечі Редагувати

Назва Вигляд Використання Спосіб застосування Де знайти Приклади
Павутиння Довгі тонкі білі нитки, схожі на шовк, що роблять павуки. Виглядають вони дуже симметрично. Поглинає кров та зупиняє кровотечу повністю чи частково. Накласти на поранення. Усюди, де є павуки (зазвичай у затінених місцях). Плямолистка використовувала павутину, щоб зупинити кровотечу Круколапа.
Золотушник Квітка з бурим чи пурпуровим прямим стеблом та жовтими суцвіттями. Лікує рани, сприяє загоєнню. Розжувати у припарку. У сухих місцях на лісових галявинах, пагорбах. Жовтоікла просила Вогнелапа принести їй золотушника від Плямолистки.
Нагідки (календула) Маленька квітка із золотими чи помаранчевими пелюстками. Зупиняє інфекції. Потримати біля рани. В угіддях Двоногів. Плямолистка пропонувала віднести Жовтоіклій нагідки.
Жовтозілля Невелика трава із крихітними жовтими квіточками. Від болю в суглобах (разом із ялівцем). Змішувати з лікувальним ялівцем, накладати на суглоби. невідомо Жовтоікла розповідала Попелапці про цю траву.
Ялівець Хвойна рослина з блакитними ягодами. Від болю у суглобах (разом із жовтозіллям) Ягоди змішувати з жовтозіллям, накладати на суглоби. невідомо Жовтоікла розповідала Попелапці про ці ягоди.
Макове насіння Чорне дрібне насіння. Проти сильного болю; снотворне. З'їсти. невідомо Згадується часто
Дикий часник (черемша) Трава з запахом, що настільки сильний, що може сховати навіть запах кота чи Клану. Проти запалення та болю. Вивалятися у ньому. Недалеко від табору Громового Клану.

Трави проти хвороб Редагувати

Назва Вигляд Використання

Спосіб застосування

Де знайти Приклади
Котяча м'ята Маленька трава з листям, схожа на маленьку квітку. Лікує Зелений кашлюк. Вичавити сік і випити його. В угіддях Двоногів Жовтоікла просила Вогнелапа принести їй котячої м'яти для кошеняти, хворого на Зелений кашлюк.
Ромен Невелика трава з білими квітками. Лікує застуду. З'їсти. Жовтоікла давала Сіросмугові, хворому на простуду, ромену.

Трави для подорожей Редагувати

Потребує заповнення.

Отрути Редагувати

Душогубниці (ягоди тису) Червоні ягоди. Вбиває кота за хвилини. З'їсти. Біля табору Громового Клану. Хмарко мало не з'їв ягоду, проте його врятувала Попелапка.
Беладона Пурпурово-білі квітки з чорними цятками, насіння чорне. Отрута. Зїсти. Росте у затінених, вологих місцях. Попелапка жартувала, що Хмарко знайшов беладону, натякаючи на ії отруйність.
Насіння наперстянки Чорне дрібне насіння, схоже на макове. Отрута. Зїсти. Попелапка казала, що мало не переплутала наперстяне насіння з маковим, і вважала це причиною, що з неї не вийде хороша медикішка.

Факти Редагувати

  • Вікі Холмс використовувала твір "Трав'яні ліки Кульпепера", щоб знайти необхідну інформацію.