FANDOM

Леопардошубка - плямиста кицька із гладкою та золотою шубкою, незвичайними темно-золотими плямами, довгим хвостом та бурштиновими очима.

Біографія Редагувати

Спочатку ми бачимо Леопардошубку в битві біля міжгір'я. Саме в цій битві загинув учень Леопардошубки - Білокіготь. Через це воєвода ненавидить Сіросмуга та Вогнесерда і дає прямо їм це знати.

Леопардошубка б'ється із Вогнесердом в битві разом із Тіньовим кланом. Вона дуже ранить Громвого вояка, в цю битву вкладаючи всю лють та сум за втратою її учня Білокігтя.

Ліс таємниць Редагувати

Леопардошубка не скриває свою неприязнь до Сіросмуга та Вогнесерда. На відміну від Кривозіра, вона не любить співпрацювати із іншими кланами.  Коли вона знаходить Вогнесерда та Сіросмуга з кошенятами Мрячконіжки, воєвода трохи вороже налаштована до Громових котів. Проте, коли вона дізнаєтся, що вояки врятували кошенят, кішка стає менш вимогливою.  Вона веде своїх котів, щоб вирішити питання щодо кошенят Срібнострумкої, і дуже дивуєтся, коли Сіросмуг вирішує віднесті кошенят до Річкового клану.

Цікаві факти Редагувати

  • В дитнстві, Леопардошубку називали сухолапкою, бо кицька не любила мочити лапки. 
  • Кішка має ненависть до некланових котів. 
  • В походженні Леопардошубки є кицюня. 

Випадкова вікі