FANDOM

Левосерд - розкішний золотавий смугастий кіт із густезним, як лев'яча грива, хутром.

Характер Редагувати

Мудрий, благородний, відданий та хоробрий кіт.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Вперше ми бачимо Левосерда, коли домашній кіт Рудько б'ється з лісовим, Сіролапом. Левосерд разом із Синьозіркою слідкують за ними і з'являються вже після того, як бійка закінчилась. Левосерд дорікає своєму учню, Сіролапу, що він підійшов занадто близько до угіддь Двоногів. Коли Синьозірка хвалить Рудька, вояк здивовано каже, що той лише кицюня і не має права полювати на територіях Громового Клану, та радить відіслати його додому, хоча, коли провідниця запрошує домашнього котика до Клану, Левосерд не заперечує. Наступного дня він, разом із Білоштормом, відводить кота до табору Громового Клану. Там вояк розповідає Рудьку про життя в клані та показує сам табір.

Коли Довгохвіст виказує свою непошану новоприбулому котові, Левосерд каже Рудьку, що Довгохвіст відчуває запах його страху, та що він має довести всім, що страх його не зупинить.

Після загибелі Рудохвоста, Синьозірка призначає Левосерда новим воєводою.

Хоча формально Синьозірка вчитель Вогнелапа, здебільшого його тренують саме Левосерд і Тигрокіготь.

На Зборищі Левосерд розповідає Сіролапу та Вогнелапу про три великі клани: Левиний, Тигриний та Леопардовий, які колись населяли ліс. Левосерд помічає Тіньового новака, який уважно слухав розповідь Громового воєводи. Кіт питає в нього, скільки йому повеней, котик відповідає що він новак і йому 6 повеней. Громовий воєвода каже, що той замалий для свого віку.

Коли на Громових котів нападає Тіньовий Клан, Левосерд хоробро боронить своїх сокланівців, але помирає від тяжкий ран. Увесь Клан чатує біля нього. Найбільше оплакують Левосерда Синьозірка та Сіролап.

Під час церемонії назовництва для новаків Сіросмуга та Вогнесерда, Синьозірка згадує Левосерда як мудрого і вмілого вояка.

Левосерда згадує Вогнесерд, коли розповідає Ожинолапу та Вохролапці про їхнього батька Тигрозора.

Темні часи Редагувати

Левосерд дарує Вогнесерду життя - хоробрість:

"- Із цим життям я даю тобі хоробрість, - промовив Левосерд. - Користуйся нею для захисту свого Клану."

Родовід Редагувати

Мати:

Сестри:

Брати:

Двоюрідні сестри:

Двоюрдні брати:

Пара:

Дочки:

Сини:

Племінники:

Племінниці: