FANDOM

Круколап - невеликий, стрункий, смоляно-чорний кіт з білою плямкою на грудях, білим кінчиком довгого тонкого хвостом і бурштиновими очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Круколап, один із котів, приймавших участь у битві біля Сонячних Скель, приходить у табір Громового клану одразу ж після того, як Рудька проголошують новим новаком Вогнелапом. Він повідомляє про загибель Громового воєводи Рудохвоста в битві з Річковим Кланом та йде до кубла медикиці, щоб вона полікувала його рани.

Круколап товаришує з новаками Сіролапом та Вогнелапом, але він потерпає від свого виховника Тигрокігтя. Вояк часто відправляє свого новака на небезпечні завдання, як-от полювання близ Зміїних Скель, звідки Круколап повернувся неушкодженим, але притягнув гадюку. Вогнелап вважає, що кіт повинен розповісти все провідниці, але Круколап відмовляється.

Круколап відвідує своє перше Зборище, на якому розповідає новакам інших Кланів про битву біля Сонячних Скель, але він каже, що Дубосерд був убитий Рудохвостом, в той час як у таборі Круколап сказав зовсім інше. 

Круколап супроводжує Синьозірку до Місяцескелі разом із Сіролапом, Вогнелапом і Тигрокігтем. Учень чекає провідницю і друзів зовні, Тигрокіготь залишається з ним. Коли Синьозірка отримує пророцтво від Зіркового Клану, коти поспішають до табору Громового Клану і піддаються нападу щурів. Круколап відважно б'ється разом із Сіролапом і Вогнелапом і дуже лякається, коли провідниця втрачає життя через рани.

Круколап зізнається, що насправді то Тигрокіготь вбив Рудохвоста. Він розповідає, що коли коти Громового Клану відступили, Тигрокіготь велів йому повернутися на територію Громового Клану, але новак не послухався і заховався між скель. Побачивши, як грізний вояк стрибнув на спину воєводі і вбив його, Круколап лякається і повертається до табору. 

Коли Вогнелап відправляється на пошуки Жовтоіклої, він вмовляє Круколапа бігти з ним і цим самим рятує йому життя. Новак оселяється на фермі разом із самітником Ячменем. Вогнелап та Сіролап кажуть, що Круколапа вбив патруль Тіньового Клану

Круколап разом із Ячменем зустрічають Вогнесерда і Сіросмуга, коли вони повертали Вітряний Клан на його території. Вітряні коти спочатку не довіряють Круколапу, але Високозорий, провідник Клану, приймає запрошення. Самітник запевняє, що йому до вподоби життя поза Кланами, бо тут він почувається в безпеці. Друзі повідомляють Круколапа, що його колишній виховник вважає його мертвим.

Ліс таємницьРедагувати

Після Зборища Вогнесерд і Сіросмуг непомітно вислизають на ферму, де знову розпитують у Круколапа подробиці смерті Рудохвоста і Дубосерда. Чорний кіт каже, що Рудохвіст не винен у смерті Дубосерда, і що Річковий воєвода помер під каменепадом. Коли Вогнесерд знов розповідає провідниці цю історію, він видає, що Круколап живий і здоровий. Після розкриття злочину і вигнання Тигрокігтя, Синьзірка запрошує Круколапа знов вступити до Клану, але той відмовляється, пояснюючи це тим, що він не створений для життя вояка.

Коли Хмаролап зникає, Круколап приходить до Громового Клану зі звісткою, що бачив у Двоногів кота дуже схожого на зниклого. Коли учня знаходять, Синьозірка на знак вдячності дарує самітнику вільний прохід землями Громового Клану.

Круколап приносить Синьозірці звістку від Високозорого, про наміри того вирішити конфлікт між Кланами мирно. Синьозірка погоджується, а Круколап повертається на ферму.

Темні часи Редагувати

Коли Вогнезір та Попелюшка повертаються від Високих Скель, вони зустрічають Круколапа та Ячменя. Круколап дізнається про смерть Синьозірки, та про те, що Вогнесерд став провідником. Чорний кіт дуже засмучується через смерть провідниці та каже, що буде сумувати за нею.

Круколап приходить до Громового Клану, аби попрощатися із Синьозіркою на її могилі. Після цього вони разом із Сіросмугом та Вогнезором вирушають до Тигрового клану, аби подивитись, чи все добре у Сіросмугових дітей. Круколап обманює кота, що пильнує нору із в’язнями, а в цей час друзі рятують Бурелапа та Перолапку, а також річкову воячку Мрячконіжку. Потім вони всі тікають до Громового Клану. Круколап прощається з друзями та повертається на ферму. 

Перед битвою з Кривавим Кланом Круколап та Ячмінь приходять до Вогнезора зі звісткою, що будуть битися проти ворога разом з ними. 

Самітники борються, а опісля знову повертаються до себе на ферму. 

Родовід Редагувати

Брат:

Сестри:

Єдиноутробний брат:

Племінники:

Племінниці:

Цікаві факти Редагувати

  1. На сторінці Вікі Холмс у Facebook було зазначено, що Порохошуб брат Круколапа, проте Порохошуб робив усе, щоб заперечити цей факт.
  2. Вікі Холмс каже, що в Круколапа ніколи не буде кошенят.
  3. Вона ж вважає Круколапа та Ячменя дуже схильною один до одного парою.
  4. Черіт каже, що якщо б Круколап був Вояком, його б звали Крукокрил.
  5. Круколап та Ячмінь скоріше б померли, ніж дозволили Кривавому Кланові захопити ліс та ферму.