FANDOM

Круколап - невеликий, стрункий, смоляно-чорний кіт з білою плямкою на грудях, довгим тонким хвостом з білим кінчиком і зеленими очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Круколап, як один з котів, приймавших участь у битві біля Сонячних Скель, приходить у табір Громових котів як раз після того, як Рудька проголосили новим новаком Вогнелапом. Чорний учень повідомляє страшну новину - воєвода Громового Клану Рудохвіст загинув у битві з Річковим Кланом. Круколап каже, що Рудохвоста вбив воєвода Річкового Клану Дубосерд, а Тигрокіготь помстився за його смерть і вбив Дубосерда. Невідома кішка, яку пізніше ми будемо знати як Злотоквітка, підбігає до новака і радить йому звернутися до медикицьки Плямолистки. Круколап непритомніє і приходить до себе вже у її печерці. Плямолистка констатує, що його плече тяжко поранене і він стратив багато крові. Тигрокіготь, який намагався розбудити свого новака, отримує попередження медикиці про його тяжкий стан. 

Круколап і Сіролап стають найкращими друзями Вогнелапа і всі троє тренуються разом. Але чорний учень потерпає від свого виховника, грізного Тигрокігтя. Вояк часто відправляє свого новака на небезпечні завдання, як-от полювання близ Змїїних Скель, звідки Круколап повернувся неушкодженим та ще й гадюку притягнув. Але Тигрокіготь посилає його полювати на територію ворога - Тіньoвого Клану, звідки той знов повертається живим. Вогнелап вважає, що новак повинен розповісти все провідниці, але Круколап відмовляється.

Круколап відвідує своє перше Зборище, на якому розповідає новака інших Кланів про битву біля Сонячних Скель. Але Сіролап і Вогнелап зауважують, що учень сказав, що Дубосерд був убитий Рудохвостом у той час як у таборі Круколап сказав зовсім інше. Вогнелап намагається зрозуміти, хто ж тоді вбив Рудохвоста, якщо Дубосерд убив сам воєвода. Круколап супроводжує Синьозірку до Місяцескелі разом з Сіролапом, Вогнелапом і Тигрокігтем. Учень чекає провідницю і друзів зовні, Тигрокіготь залишається з ним. Коли Синьозірка отримує пророцтво від Зіркового Клану, коти поспішають до табору Громового Клану і піддаються нападу щурів. Круколап відважно б'ється разом з Сіролапом і Вогнелапом і дуже лякається, коли Синьoзірка втрачає життя через рани.

Коли коти повертаються, на них нападають вояки Тіньвого Клану. Чорний новак зізнається Вогнелапу, що Тигрокіготь убив Рудохвоста. Коли нікого з Громових котів у битві не залишилося, Тигрокіготь велів Круколапу повернутися на територію Громового Клану, але новак не послухався і заховався між скель. Побачивши, як грізний вояк стрибнув на спину воєводі і убив його, Круколап лякається і повертається до табору. Тигрокіготь знає, що учень бачив його злочин, і намагається позбавитися свідка. Вояк пускає чутки, що Круколап зрадник, і всі коти, за винятком Вогнелапа і Сіролапа, вірять йому. Морозошубка навіть не дозволяє йому подивитися на її кошенят, і виганяє учня. Вогнелап підслуховує розмову Тигрокігтя з Темносмугом і Довгохвостом, і з'ясовує, що Тигрокіготь хоче позбутися свого новака, і саме він сказав котам Клану, що Круколап допоміг Тіньвому Клану напасти. Воєвода сказав, що поки вони супроводжували Синьозірку до Місяцескелі, чорний учень встиг попередити ворога, що табір не захищений.

Коли Вогнелап відправляється на пошуки Жовтоікли, він вмовляє Круколапа бігти з ним і цим самим врятовує йому життя. Новак оселяється на фермі з Ячменем - старим знайомим Синьозірки і дуже добрим котом. Друзі кажуть, що учня вбив патруль Тіньового Клану. Але Круколапу вже ніколи не судилося стати повноправним Вояком, як його друзі - Вогнесерд і Сіросмуг.

Круколап разом з Ячменем зустрічають Вогнесерда і Сіросмуга, коли вояки виконали важливе завдання - повернули на законні території Вітряний Клан. Друзі запрошують втомлений і голодний Клан заночувати і набратися сил. Вітряні коти спочатку не довіряють Круколапу, але Високозорий, провідник Клану, приймає запрошення. Коли коти розбилися на групи, готуючись до сну, Вогнесерд і Сіросмуг спілкуються наодинці. Чорний кіт запевняє, що він дуже радий жити поза Кланами. Тут він почувається у безпеці. Друзі заспокоюють Круколапа і кажуть йому, що його колишній виховник вважає його мертвим.

Ліс таємницьРедагувати

Після Зборища, Вогнесерд і Сіросмуг збігаються на ферму, дезнову розпитують у Круколапа подробиці смерті Рудохвоста і Дубосерда, бо коли Вогнесерд намагався розповісти Синьoзірці про злочини Тигрокігтя, вона відмовляється вірити в те, що Рудохвіст міг убити воєводу іншого Клану. Чорний кіт каже, що Рудохвіст не винен у смерті Дубосерда, і що Річковий воєвода помер під каменепадом. Коли Вогнесерд знов розповідає провідниці цю історію, він видає, що Круколап живий і здоровий. Після розкриття злочину і вигнання Тигрокігтя, Синьзірка запрошує Круколапа знов вступити до Клану, але той відмовляється, пояснюючи тим, що він не  створений для життя вояка.

Родовід Редагувати

Брат: Порохошуб

Напівутробний брат: Довгохвіст

Племінники:

  • Тюльпанчик - померле кошеня Ряболиці
  • Бузинонька (немає офіціального перекладу) - померле кошеня Ряболицьої
  • Орлякошуб

Племінниці:

  • Попелапка
  • Піскошторма

Цікаві факти Редагувати

  • На сторінці Вікі Холмс у Facebook було зазначено, що Порохошуб брат Круколапа, проте Порохошуб робив усе, щоб заперечити цей факт. 
  • Вікі Холмс каже, що в Круколапа ніколи не буде кошенят.
  • Вона ж вважає Круколапа та Ячміня дуже схильною один до одного парою.
  • Черіт каже, що якщо б Круколап був Вояком, його б звали Крукокрил.

Випадкова вікі