FANDOM

Кривозір - величезний, міцний світло-коричневий кіт із товстою шерстю, світлими лапами та животом, зеленими очима і кривою щелепою.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Перший раз Кривозір з'являється на Зборищі. Провідник дозволяє Тіньвому Клану ловити рибу на території Річкового Клану, не зважаючи на обурення його сокланівців. Кривозір не хоче кровопролиття, тому не змінює своє рішення.

На Зборищі Ночезір вимагає від Кривозора і далі дозволяти Тіньовому Клану ловити рибу на території Річкового. Проте Кривозір із ворожістю відмовляє новому провіднику, бо угода діяла тільки тоді, коли провідником був Зорелом. Коти посварилися б, якщо б їх не об‘єднала одна мета. Вітряний Клан був вигнаний зі своїх земель і Кривозір разом із Ночезором, вирішують полювати на їх території. Але їх зупиняє Синьозірка, яка обіцяє повернути Вітряних котів на їхні землі.

Ліс таємниць Редагувати

Кривозір вороже налаштований до Вітряного Клану. Провідник ніяк не може змиритися з тим, що від втратив великий шмат території для свого Клану. 

Через повінь Річковий Клан повинен на деякий час залишити свій табір. Вогнесерд та Сіросмуг рятують кошенят Мрячконіжки, які могли потонути. Леопардошубка разом із патрулем, знаходить вояків разом із кошенятами та підозрює їх у крадіжці. Кривозір із втомленістю та ворожістю каже, що не вистачає ще шпигунів на їх території. Вогнесерд із Сіросмугом розповідають як вони врятували кошенят і більшість вояків вірить їм. Зокрема Мрячконіжка - мати кошенят і донька Кривозора - Срібнострумка. Провідник дякує Громовим воякам та зі злістю відмовляється від їх допомоги. Переконує кота Сіротоня, яка розуміє, що Річковому Клану дійсно потрібна допомога. 

На наступному Зборищі, Кривозір спокійно вислуховує всі сварки інших трьох кланів. Він ніяк не реагує на новину, що Зорелома вкривають Громові коти. А коли Тіньовий Клан не дозволяє Громовому Клану йти через їх угіддя, Кривозір пропонує Синьозірці йти разом із ними та дякує за допомогу його Клану і каже, що Клани повинні допомагати один одному в скрутні часи. 

Кривозір втрачає єдину і улюблену доньку Срібнострумку, але коли дізнається, що вона народила кошенят, провідник посилає патруль за його онуками.

Коли пожежа охоплює Громовий Клан, той вимушений тікати на Річкові землі. Коли Кривозір дізнається про це, він спершу негайно запитує, чи у безпеці його Клан і, почувши схвальну відповідь, дозволяє Громовим котам пересидіти пожежу у Річковому Клані. Також провідник дозволяє Сіросмугові з Вогнесердом піти на пошуки загиблих котів.

На Зборищі Кривозір питає у Тіньового медикота Носошморга хто став їхнім новим провідником, на що кіт відповідає, що всі скоро самі побачать.

Вітряний провідник вітає Тигрокігтя (надалі - Тигрозора) з новим статусом провідника Тіньового Клану. Кривозір нявкнув, погоджуючись. Згодом він роздратовано озвався через те, що Зборище довго не починається. Він вітає усіх котів і надає слово Тигрозорові. Коли Вогнесерд віддає шану Річковому Клану за допомогу під час пожежі, провідник приймає подяку, схиливши голову. Кривозір розповідає пор буденні справи у Клані. Сам кіт виглядає дуже втомленим і старим.

Сіросмуг розповідає Вогнесерду, що останнім часом Річковий провідник останнім часом нічого не робить і лише спить. Замість нього більшістю справ займається Леопардошубка. 

 На наступному Зборищі Сіросмуг повідомляє, що Кривозір помер декілька днів тому. Ці слова підтверджуються Леопардозіркою – новою провідницею Річкового Клану. 

Родовід Редагувати

Брат:

Донька:

Онук:

Онучка:

Племінники:

  • невідомо

Племінниця:

Цікаві факти Редагувати

  1. Коли Вікі Холмс запитали, чому покалічену щелепу Кривозора малюють дуже нечітко, вона відповіла, що ілюстратор хотів зробити провідника більш шляхетним і гарним. 
  2. Також, Вікі каже, що Кривозір не мав проблем із мовою після травми, бо був достатньо молодим, коли це сталося, тому швидко навчився говорити з кривою щелепою
  3. Кривозір був наставником свого племінника, Каменешуба, хоч зазвичай вояки не тренують родичів.