FANDOM

Кривозір - величезний, міцний світло-коричневий кіт із товстою шерстю, світлими лапами та животом, зеленими очима і кривою щелепою.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

В перший раз Кривозір з'являєтся на Зборищі. Провідник дозволяє Тіньвовому клану ловити рибу на території Річкового клану, не зважаючи на обурення його одноплемінників. Кривозір не хоче кровопролиття, тому не змінює своє рішення.

На Зборищі Ночезір вимагає Кривозіра і далі дозволяти Тіньовому клану ловити рибу на території Річкового клану. Проте Кривозір із ворожістю відказує новому провіднику, бо угода діяла тільки тоді, коли провідником був Зорелом. Коти посварилися б, якщо їх не обєднала одна мета. Вітряний клан був зігнаний зі своїх земель і Кривозір разом із Ночезіром, вирішують полювати на їх території. Але їх зупиняє Синьозірка, яка обіцяє повернути Вітряний клан

Ліс таємниць Редагувати

Кривозір вороже налаштований до Вітряного клану. Првідник ніяк не може змиритися з тим, що від втратив великий шмат території для Річкового клану. 

Через повінь, Річковий клан повинен на деякий час, залишити свій табір. Вогнесерд та Сіросмуг рятують кошенят Мрячконіжки, які могли потонути. Леопардошубка разом із патрулем, знаходить вояків разом із кошенятами та підозрює їх у крадіжці. Кривозір із втомленністю та ворожістю каже, що не вистачає ще шпигунів на їх территорії. Вогнесерд із Сіросмугом розповідають як вони врятували кошенят і більшість вояків вірить їм. Зокрема Мрячконіжка - мати кошенят і донька Кривозіра - Срібнострумка. Провідник дякує Громовим воякам та зі злістю відмовляєтся від їх допомоги. Переконує кота Сіротоня, яка розуміє, що Річковому клану дійсно потрібна допомога. 

На наступному Зборищі, Кривозір спокійно віслуховує всі сварки інших трьох кланів. Він ніяк не реагує на новину, що Зорелома вкривають Громові коти. А коли Тіньовий клан не дозволяє Громовому клану йти через їх угіддя, Кривозір запропоновує Синьозірці йти разом із ними та дякує за допомогу його клану і каже, що клани повинні допомагати друг друг у скрутні часи. 

Кривозір втрачає єдину і улублену доньку Срібнострумку, але коли дізнаєтся, що вона народила кошенят, провідник посилає патруль за його онуками.

Родовід Редагувати

Діти: Срібнострумка 

Племінники: Каменешуб, Мрячконіжка, невідоме кошеня. 

Цікаві факти Редагувати

  • Коли Вікі Холмс запитали, чому покалічену щелепу Кривозіра малюють дуже нечітко, вона відповіла, що ілюстратор хотів зробити провідника більш шляхетним і гарним. 
  • Також, Вікі каже, що Кривозір не мав проблем із мовою після травми, бо був достатньо молодим, коли це сталося, тому швидко навчився говорити з кривою щелепою.

Випадкова вікі