FANDOM

Крапохвістка - стара кішка, із золотистим хутром та жовтими очима.

Характер Редагувати

Крапохвістка є сильною та незалежною кішкою. Вона добре вміє постояти за себе. Іноді їй важко догодити. Зі своїми кошенятами поводиться мило та лагідно, завжди їх захищає.

Родовід Редагувати

Пара:

Сини:

Дочки:

Племінниці:

Онуки:

Онучки:

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Жовтоікла зашипіла на кошеня, і той втік. Усе це побачила Крапохвістка. На наступний день вона каже Вогнелапу підійти до Синьозірки. Новак хоче щоб королева провідала Жовтоіклу, але Крапохвістка навіть чути про неї не хоче, бо стоїть за кошенят горою.

Крапохвістка думає, що це Жовтоікла вбила Плямолистку та забрала кошенят Морозошубки. Після стара заспокоює білесеньку королеву.

Вогонь та крига Редагувати

Один з кошенят Крапохвістки захворів на зелений кашлюк. Вона каже Тигрокігтю та Вогнесерду, що ця хвороба вже у яслах. Вогнесерд дуже хвилюється через це. Крапохвістка його заспокоює і каже, що ця хвороба завжди з'являється восени.

Ліс таємниць Редагувати

Вогнесед і Попелюшка приносять у табір дітей Сіросмуга. Крапохвістка каже, що кошенята мають погану кров, бо вони є "напівкровками ". Синьозірка ображається, бо її діти такіж самі. Злотоквітка погоджується годувати кошенят, на що Крапохвістка злиться та повертається до доньки спиною. Вона ще довго буде нарікати на ціх малих.

У битві з волоцюгами Крапохвістка мужньо б'ється з великим вояком.

Крапохвістка розмовляє із старійшинами про вагітність Верболози. Пізніша стара помічає, що Верболозі важко спускатися до води і хоче воду разом з іншими старійшинами. Але цьому заважають Двоноги.

Крапохвістка уважно вислухала Хмаролапа, коли той повернувся. Вона зауважила, що Двоноги часто викрадають котів. Пізніше вона погоджується з Дрібновухом, коли той знову каже про порушення правил щодо обирання воєводи.

Вогнесерд каже Крапохвістці, що її сина - Сніжка, треба показати Попелюшці, бо малий дуже дивний. Крапохвістка дуже ображається на ці слова.

Попешка каже Крапохвістці, що Сніжко - глухий. Вона фиркає, що знає про це. Синьозірка каже, що тому ніколи не стати вояком. Крапохвістка гнівається, йде до ясел та починає безрезультатно тренерувати малюка.

Коли яструб викрадає Сніжка, Крапохвістка стає старійшиною, бо вже не може мати кошенят. Вона дуже розбита через втрату сина.

Щоб відволікти від горя Крапохвістку, їй доручать піклуватися про Безлику. Безлика ж наглядає за старою. Старійшина трохи добрішає.

Темні часи Редагувати

Крапохвістка і Морозошубка йдуть до кубла Синьозірки, коли дізнаються про її смерть. Вони бачать там Мрячконіжку та Каменешуба і дуже невдоволені знаходженням чужаків тут. Вогнесерд усе їм пояснює. Крапохвістка не хоче вірити, що ці коти є дітьми Синьозірки.

Перед битвою з Кривавим Кланом Крапохвістка тренується разом з Дрібновухом. Вони згадують усі бойові прийоми. Вогнезір каже, щоб під час битви старійшини захищали табір, а якщо Криваві коти прийдуть сюди, то треба йти до Ячміня. Крапохвістка відповідає, що ще здатна битися, але погоджується.

Цікаві факти Редагувати

  • Сніжка "вбили " тільки для того, щоб Крапохвістка приєдналася до старійшин.