FANDOM

Каменешуб - кремезний, міцний світло-сірий з блакитним відливом кіт, з пухнастою і густою шерстю, блакитними очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Каменешуб - юний вояка, який бореться в битві з Громовим кланом за Сонячні скелі. Його атакує Рудохвіст, але Дубосерд рятує одноклановця. Дубосерд говорить, що жоден кіт з Громового клану не посміє поранити і тим більше вбити Каменешуба.

Пізніше Сіролап згадує ім'я Каменешуба Вогнелапу і помічає, що це один з найсильніших вояк, яких вони побачать на Зборищі.

Вогонь і кригаРедагувати

Каменешуб бореться проти Вогнесерда, коли Річковий клан і Тіньовий клан атакують Вітряний клан, а Громовий допомагає останнім. Вогнесерд готується розшмагати живіт ворогові, і, коли Каменешуб намагається відбити атаку, з'являється Білошторм. На жаль, Вогнесерд залишає їх обох, і тому невідомо, хто переміг в сутичці.

Ліс таємницьРедагувати

У пролозі йдеться, як Дубосерд приносить двох кошенят в Річкоий клан, просячи Сіротоню постежити за ними. Сіротоня обнюхує кошенят і зауважує, що вони пахнуть як Громові коти.

Каменешуб складається в патрулі з Срібнострумкою і новачкою. Срібнострумка відсилає їх в табір, щоб вона могла зустрітися зі своїм коханим, Сіросмугом.

Вогнесерд уражається схожості Синьозірки, Мрячконіжки і Каменешуба. Потім з'ясовується, що це її діти.

Здіймається БуряРедагувати

На одному зі Зборищ Каменешуб знаходиться поруч з Кривозором, а також він згадується, коли Вогнесерд і Синьозірка йдуть до Місяцескелі, щоб Синьозірка могла поділитися своїми снами із зірковими предками.

Небезпечний шляхРедагувати

Каменешуб - новий воєвода Річкового клану, так як Кривозір помер і Леопардошубка стала провідником, Леопардозіркою. Під час битви Каменешуб і Мрячконіжка дізнаються, що їх мати - Синьозірка. Вони відштовхують її від себе, вони не можуть її пробачити.

Коли Синьозірка падає з обриву, Каменешуб і Мрячконіжка рятують її і на березі Каменешуб з сестрою прощають її. Синьозірка так довго чекала на зустріч зі своїми дітьми, що перестає чіплятися за своє останнє життя і вмирає.

Темні часиРедагувати

Мрячконіжка, Каменешуб, Буревійко та Пір'їнка - бранці нового Тигрячого клану, так як вони напівкровки. Їх приводять до Костяної Гори. Тигрозір говорить Каменешубу, що якщо він уб'є Буревійка і Пір'їнку, то йому збережуть життя і він доведе свою відданість клану, але Каменешуб відмовляється. Тигрозір наказує Темносмугу вбити Каменешуба, але він не може цього зробити - Каменешуб дуже сильний. Тоді Тигрозір доручає вбити Каменешуба Чорноногому. Той вбиває Каменешуба. Коли Вогнезір, Сіросмуг і Круколап визволяють залишилися бранців, починається гонитва; вони не можуть забрати тіло Каменешуба з собою. Мрячконіжка відвідує його тіло на прощання.

Пізніше Мрячконіжка каже, що повинна стати воєводою в пам'ять про Каменешуба.

Родовід Редагувати

Мати:

Тато:

Прийомна мати:

Сестра:

Брат: 

  • Неназване кошеня

Дядько:

Двоюрідний брат:

Двоюрідна сестра: