FANDOM

Каменешуб — сірий кіт з блакитним відливом та голубими очима, що має пошрамовані вуха, одне з яких майже цілком відірване.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Каменешуб — ще молодий вояк. Він приймає участь у битві за Сонячні Скелі та б'ється з Рудохвостом. Воєвода Громового Клану притискає його до землі, але вояка рятує Дубосерд, кажучи, що жоден вояк не ладен скривдити його.

На Зборищі Сіролап розповідає Вогнелапові про Каменешуба як про величного вояка.

Вогонь та крига Редагувати

Каменешуб бореться з Вогнесердом, коли Річковий та Тіньовий Клани атакують Вітряний. Громовий вояк гідно бореться з Річковим, але скоро Білошторм вступає у бійку, та Вогнесерд полишає вояків.

Ліс таємниць Редагувати

Каменешуб є у патрулі, коли Срібнострумка зустрічається з Вогнесердом та Сіросмугом. Річкова воячка каже йому, щоб він йшов далі та не чекав на неї. Після одного зі Зборищ Вогнесерд порівнює Синьозірку, |Мрячконіжку та Каменешуба, дивуючись наскільки вони подібні.

Синьозірка пізніше розкриває Вогнесердові, що Каменешуб, Мрячконіжка та ще одне померле кошеня насправді були її кошенятами, вле вона відвела їх до Річкового Клану.

Ми бачимо Каменешуба на Зборищі біля Кривозора.

Коли Синьозірка та Вогнесерд йдуть до Високих Скель попід кордоном Річкового Клану, останній думає, чи не сподівається вона зустріти там Каменешуба.

Леопардозірка стає новою провідницею Річкового Клану та обирає Каменешуба своїм воєводою. Під час бійки за Сонячні Скелі він та Мрячконіжка атакують Синьозірку, але Вогнесерд зупиняє їх та кричить, що вона їх мати, але коти не погоджуються.

Перед смертю Синьозірки Каменешуб та Мрячконіжка кажуть, що пробачають їі за те, що вона віддала їх Річковому Клану. У таборі Громового Клану вони прощаються з нею. Каменешуб стає вчителем Бурелапа.

Темні часи Редагувати

Коти Громового Клану не довіряють Каменешубові та Мрячконіжці, тож вони розповідають, що їх мати — Синьозірка.

Після створення Тигрового Клану Тигрозір примушує Каменешуба вбити Бурелапа та Перолапку, оскільки в них є кров Громового Клану. Це має бути доказ вірності Каменешуба Тигровому Кланові, але він з цим не погоджується. Темносмуг кидається на змученого та голодного воєводу, але Каменешуб все одно відбиває його атаки. Тоді Тигрозір наказує Чорноногові добити Каменешуба. Той та Темносмуг разом стримують воєводу на землі, а чорно-білий кіт розрізає Каменешубові горлянку. Вояк помирає. Після кінця Зборища Леопардозірка швидко прощається з вірним воєводою.

Перед бійкою з Кривавим Кланом Вогнезір бачить Каменешуба у Зореклані уві сні.

Родовід Редагувати

Мати:

Тато:

Прийомна мати:

Прийомний брат:

  • Неназване кошеня

Сестра:

Брат: 

  • Неназване кошеня

Дядько:

Двоюрідний брат:

Двоюрідна сестра:

Цікаві факти Редагувати

  1. Каменешуба було названо на честь Синьозірчиного вчителя.
  2. Через Синьозірку він має кров Громового Клану.
  3. У "На Волю!" Каменешуба називали Скелешерстом, проте надалі відмовились від цього імені.