FANDOM

Зорещерб - великий темно-коричневий смугастий кіт з кудлатою шерстю, бурштиновими очима.

Характер Редагувати

Зорещерб - запальний, кмітливий і гордий кіт. Його цінували за хоробрість і відданість, але не любили за злий язик і складний характер. Гордий за єдиного сина, Зорещерб не помічав його жорстокого характеру, що виявилося найстрашнішою помилкою в його житті.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Зорещерб формально не з'являється, але згадується його колишня пара, Жовтоікла. Коли Вогнелап запитує Жовтоікла про Тіньовий клан, вона відповідає, що сумує за своїм старим кланом. Вона каже йому, що Зорелом залишається ватажком тому, що Тіньовий клан боїться його і його спрагу влади і крові. Вона зазначає, що Зорещерб був одним з кращих провівників, яких коли-небудь бачив ліс. Зорелом, як визначае Жовтоікла, убив Зорещерба, тому що той був слабким провівником і він, убивши його, відродив колишню славу Тіньового клану. Жовтоікла вражена і зла на Зорелома, так як вона любила Зорещерба.

Ліс таємницьРедагувати

Зорещерб формально не з'являється в книзі, але згадується Жовтоіклою. Коли вона перед смертю Зорелома розповідає йому правду, то згадує, що той убив свого батька - Зорещерба.

Родовід Редагувати

Пара:  

Син: