FANDOM

Злотоквітка - блідо-руда смугаста киця кольору стиглої пшениці, з рубцем на вусі та бурштиновими очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Злотоквітка королева Громового Клану. Коли Круколап повідомляє клану, що Рудохвіст мертвий, кицька кидається до новака аби заспокоїти його і кличе Плямолистку, щоб та оглянула котика.

Злотоквітка чекає кошенят Тигрокігтя і переходить до ясел. Її син Прудколап стає учнем Довгохвоста.

Коли Синьозірка захворює Зеленим кашлюком, Злотоквітка лагідно облизує чоло провідниці, щоб знизити жар. Королева каже Вогнесерду, що Жовтоікла дала Синьозірці трав і тепер залишається лише чекати, а потім прохає рудого вояка посидіти з хворою, після чого тихенько виходить з кубла.

Вогнесерд приносить свого племінника до Клану. Злотоквітка зауважує, що кошеня слабке і може не вижити до новолисту.

Ліс таємниць Редагувати

Злотоквітка прибирає брудний мох з ясел.  Королеву зустрічає Вогнесерд і говорить, що скоро новолист, а це гарний час для народження кошенят золотавої кицьки. Пізніше, вона народжує кошенят - Ожинка та Вохроньку

Коли Срібнострумка помирає під час пологів, Синьозірка просить Злотоквітку попіклуватися про народжених кошенят. Увесь Клан вважає це нерозумним, але королева погоджується, зауважуючи, що в неї багато молока. Злотоквітка з любов'ю піклується про кошенят Сіросмуга, не зважаючи на те, що вони їй не рідні. 

 Коли кошенят Сіросмуга та Срібнострумки забирають до Річкового Клану, Злотоквітка із сумом прощається з ними, а Ожинко та Вохронька заспокоюють матір.

Кошенята Злотоквітки ростуть і королева вже виводила їх на прогулянку до табору. Після зради Тигрокігтя, багато котів дивляться на Ожинко та Вохроньку із підозрою, а Вогнесерд не може не помітити страшенної подібності Ожинко на його батька. Але королева захищає кошенят і про батька розповідає тільки те, що він був сильним та хоробрим вояком. 

Під час посухи, патруль вояків приносить королевам мох з водою, бо ті не можуть подолати шлях до річки. 

Коли зчиняється пожежа, Злотоквітка із жахом помічає зникнення Ожинка, але Вогнесерд рятує її сина.

Злотоквітка спостерігає, як її кошенята бавляться з кошеням Крапохвістки. Ожинко валить на землю Сніжка, Вогнесерд їх рознімає. Королева помічає погляд воєводи, з яким він дивиться на її сина. Кішка говорить Вогнесерду, що саме він повинен розповісти Вохронці та Ожинку про їхнього батька – Тигрозора.

На церемонії посвячення Ожинка у новаки, Злотоквітка дивилась на це з виразом, ніби була не надто щаслива від того, що Вогнесерд вирішив виховувати сина Тигрозора. 

Темні часи Редагувати

Коли Синьозірка помирає, а Темносмуг протестує щодо того, аби Вогнесерд став новим провідником, Злотоквітка заступається за воєводу і каже, що той уже довів вірність Клану тисячу разів. Згодом кішка йде у патруль.

Коли зникає Вохролапка, воячка вирушає з  Мишошубкою до Великих Сосен на пошуки. Після повернення Злотоквітка звинувачує Вогнезора у тому, що новачка пішла, бо він ніколи їй не довіряв. Потім кішка йде до вояцького кубла, а за нею Піскошторма, щоб її заспокоїти. 

Родовід Редагувати

Мати:

Батько:

Брати:

Пари: 

Сини:

Донька:

Племінниці:

Племінники:

Цікаві факти Редагувати

  • В "На волю!" було сказано, що Злотоквітка мала ще кошенят окрім Прудколапа, проте про них нічого не відомо. 
  • Пізніше зясувалося, що Злотоквітка мала ще кошеня, яке померло через слабкість.