FANDOM

Злотоквітка- блідо-руда смугаста киця кольору стиглої пшениці, з рубцем на вусі та бурштиноваими

очима. 

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Злотоквітка королева Громового клану і вона має кошеня Прудколапа.Коли Круколап повідомляє клан, що Рудохвіст мертвий, кицька кидається до новака заспокоюваючи його і кличе Плямолистку, щоб та оглянула котика.

Коли Тіньовий клан нападає на Громовий, Злотоквітка відчайдушно борется разом із іншими вояками.

Злотоквітка чекає кошенят Тигрокігтя і перходить в яслі. Її син Прудколап стає учнем Довгохвоста. Коли Синьозірка захворює Зеленим кашлюком, Вогнесерд спостерігає, як Злотоквітка м'яко облизує голову провідниці, щоб знизити жар. Прудколап також захворює. Коли Вогнесерд приносить Хмарка до клану, то Злотоквітка зауважує, що кошеня слабке і може не вижити, але домогає вояку і вмовляє Ряболицю стати матір'ю кошеня.

Ліс таємниць Редагувати

Під час того, як Злотоквітка прибирає брудний мох з яслей, королеву зустрічає Вогнесерд і зауважує, що скоро новлост, а це гарний час для народження кошенят золотавої кицьки. Пізніше, вона народжує Ожинко та Вохроньку. Коли Срібнострумка помирає після пологів, Синьозірка просить Злотоквітку попіклуватися про кошенят. Увесь Клан вважає це нерозумним, але королева погоджуєтся, зауважуючи, що в неї багато молока. Злотоквітка з любов'ю пікулється про кошенят Сіросмуга не зважаючю на те, що вони їй не рідні і Вогнесерд захоплюєтся опікою королеви. Коли кошенята Сіросмуга та Срібнострумкої змушені піти в Річковий клан, Злотоквітка із сумом прощається з ними, а Ожинко та Вохронька заспокоюють матір.

Кошенята Злотоквітки ростуть і королева вже виводила їх на прогулянку до табору. Піісля зради Тигрокігтя, багато котів дивляться на Ожинко та Вохроньку із підозрою, а Вогнесерд не може не помітити страшенної подібності Ожинко на його батька. Але королева захищає кошенят і про батька розповідає тільки те, що він був сильним та хоробрим вояком. Під час посухи, патруль вояків приносить королевам мох з водою, бо ті не можуть подолати шлях до річки. Коли зчиняється пожежа, Злотоквітка із жахом помічає зникнення Ожинка, але Вогнесерд рятує її сина.

Родовід Редагувати

Мати: Крапохвістка.

Батько: Дрібновух.

Брати: Левосерд.

Пари: Плямошкур(колишній), Тигрокіготь(колишній).

Діти: Прудколап, Ожинко, Вохронька, Рисенко.

Цікаві факти Редагувати

  • В "На волю!" було сказано, що Злотоквітка мала ще кошенят окрім Прудколапа, проте про них нічого не відомо. 
  • Пізніше зясувалося, що Злотоквітка мала ще кошеня, яке померло через слабкість.