FANDOM

Жовтоікла - стара, пошрамована, кошлата темно-сіра кішка с широкою, приплюснутою мордою, кістлявими стегнами, довгим, тьмяним, щільним, сплутаним хутром, пошматованими вухами, брудними, почорнілими жовтими зубами та бурштиновими очами.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Вогнелап знаходить Жовтоіклу на території Громового клану. Волоцюга усіляко ображає та вороже настроює новака і між ними починаєтся бійка. Вогнелап ранить волоцюгу, проте бачить, яка вона слабка та голодна. Кіт ловить кролика та годує їм Жовтоіклу, але новак забуває вояцький закон та їсть рештки здобичі не нагодувавши клан. Жовтоікла хоче втекти з території Громових котів, але Синьозірка, Тигрокіготь, Темносмуг та Верболоза знаходять двох котів і роблять колишню медикицьку полонянкою. 

Вогнелап покараний та повинен доглядати за Жовотоіклою. Вона залишаєтся такою ж сердитою та госторю на язик. Полонянка сварится на кошенят і ті лякаются волоцюги. Вогнелап питає чому вона така зла на кошенят та чи були в неї самої діти. Вона зі злістю відповідає, що медикицьки не мають права заводити дітей та із сумом додає, що в кошенят неприємності через неї.  На одному зі зборищ, Зорелом розповідає усім кланам. що він вигнав кішку яка може нести загрозу кошенятам. Громовий клан повірив йому та під час повернення в клан, Тигрокіготь разом із Темносмугом вирішують розправитися із волоцюгою, але їх зупиняє Синьозірка. Вона вірить в непричетність Жовтоіклої до цього злочину та запевняє клан, що все гаразд. 

Тіньовий клан нападає на Громовий клан і Жовтоікла захищає кошенят від Чорноногого - воєводи Тіньового клану, за що, заслуговує довіру Громових котів. 

В наступний раз, коли вбивають Плямолистку і зникають кошенята Морозошубки та Жовтоікла, Громовий клан звинувачує у викраденні стару кішку та бідкаются, що не вигнали її з клану. Синьозірка дає завдання Вогнелапу знайти Жовтоіклу і все з'ясувати. Вогнелап разом із Сіролапом знаходять волоцюгу на шляху до Тіньвого клану та новаки дізнаются, що медикицьку Громового клану вбив Кігтеморд та викрав їх кошенят. Новаки повірили кішці та пішли разом із нею шукати зниклих. По дорозі вони зустрічають патруль із Білоштормом та Вогнелап все пояснює вояку. Разом із іншими Громовими котами, Жовтоікла звертаєтся за допомогою до старих друзів, котів які не підчиняются Зорелому і разом відборують те, що належить Громовому клану.  Після повернення до табору, Тигрокіготь накидуєтся на Жовтоіклу, але Вогнелап доказую всім невинність старої кішки. Синьозірка просить Жовтоіклу стати медикицькою клану і стара кішка із радістю приймає її пропозицію. 

Жовтоікла дає новим воякам - Вогнесерду та Сіросмугу трави для пошуків Вітряного клану.  Вогнесерд відносить здобич для Жовтоіклої, та переконує хворе кошеня з'їсти трави. Вояк питає про стан Синьозірки в медикицьки і та дуже занепокоїна хворобою провідниці. 

Після того, як Попелелапка потрапила у пастку на Грмомшляху, Жовтоікла доглядала за нею. Вона із сумом каже Вогнесерду, що киця зостанется на все життя калікою. Не зважаючи на всю тяжкість, Попелелапка зостається радісною та знаходить спільну мову із Жовтоіклою і допомагає медикицькі із хворими.

Банда Зорелома нападає на Громовий клан і під час бійки, Жовтоікла видряпує колишньому провіднику очі. Вогнесерду, медикицька розповідає про те, що Зорелом її син, а Зорещерб батько її кошенят. Стара кішка запевняє Синьозірку, що Хвостолом немічний та не несе загрози клану. Провідниця вирішує зоставити кота як полоненого не зважаючи на обурення клану. 

Ліс таємниць Редагувати

Жовтоікла пропонує Попелелапці стати її ученицею і та з великою радістю погоджуєтся. Увесь час, медикицька із лагідністю відносилася до Хвостолома хочу він не відповідав їй взаємністю.  Вогнесерду вона розповідає про неохайність Хмарка, а пізніше оглядає вояка після його падіння у воду.   Стара кішка запевняє Попелалапку, що навіть вона не врятувала б Срібнострумку - Річкову королеву і пояснює учениці, що всі коти помирають - це частина праці медикотів.  Коли зграя Хвостолома знову не дає спокою Громовому клану, Жовтоікла вирішує дати сину душогубниць, бо впевнена, що саме вона повинна покласти край злодіянням кота. Перед смертю Хвостолома, медикицька розповідає, що вона його мати, але кіт не хоче їй вірити. Вогнесерду вона розповідає, що полонений помер сам, але вояк знає правду - Жовтоікла нагодувала Хвостолома смертельно небезпечними ягодами. 

Родовід Редагувати

Пара: Зорещерб.

Діти: Зорелом.

Цікаві факти Редагувати

▪ Вікі вважає, що серед предків Жовтоіклої можуть бути британські короткошерсті кішки.

Випадкова вікі