FANDOM

Дрібнохмар маленький, щуплий смугастий бурий кіт зі світло-блакитними очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Дрібнолап — кошеня, яке стало новаком в три повні за велінням Зорелома. Його учитель - Кігтеморд. На одному зі Зборищ він розговорився з новаками Громового Клану - Вогнелапом і Сіролапом. Але тут підходить Левосерд і питає, скільки йому повень. Дрібнолап вагається, а потім бреше, що шість. Левосерд зауважує, що у нього маленький зріст, але Дрібнолап відповідає, що його мати теж низького зросту, і йде. Вогнелап помічає, що Дрібнолап не виглядає маленьким на тлі інших новаків.

Здіймається БуряРедагувати

Білошторм і його патруль помічають Дрібнохмара і Білогорлика сплячими на Громовій території. Вони виглядають дуже погано. Жовтоікла каже, що вони хворі на хворобу з Гнилі, але допомагати їм відмовляється: вони можуть заразити котів Громового клану. Дрібнохмар розповідає, що Носошморг провів ніч з хворим Ночезором і тим самим прирік на смерть одне хворе кошеня, навіть не давши макового насіння, щоб полегшити малюкові шлях до Зореклану. Дрібнохмар боїться, що Носошморг не допоможе і їм.

Попелюшка хоче допомогти хворим, але Вогнесерд і Піскошторма проводжають їх до Громошляху. Вогнесерд ловить для них мишу, але це їм не допомагає. Потім вояк пропонує допомогти їм перейти дорогу, однак Дрібнохмар відмовляється. Громові коти стежать за зникаючими і знаходять тунель під Громошляхом.

Пізніше Вогнесерд виявляє обох хворих в печері серед коренів дерев. Виявляється, що Попелюшка потайки їх лікувала. Вогнесерд наполягає на їх догляді, але Попелюшка вмовляє його залишити їх до повного зцілення.

Небезпечний шляхРедагувати

Дрібнохмар приходить до Місяцескелі і повідомляє Попелюшці, що став учнем медикота. Потім він каже, що знайшов тіло свого друга, який раніше відмовився йти в Тіньовий Клан через острах знову заразитися, біля Громошляху.

Родовід Редагувати

Брати:

Цікаві фактиРедагувати

  1. Вікі Холмс не думає, що Дрібнохмар був закоханий в Попелюшку. Він сприймав її скоріше як старшу сестру, до якої ставився з великою теплотою.