FANDOM

Дрібнохмар дуже маленький бурий кіт.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Дрібнолап — один з кошенят, яких Зорелом примусив бути учнями надто рано. Його вчителем є Кігтеморд.

На одному зі Зборищ Дрібнолап розмовляє з Вогнелапом, Сіролапом та Левосердом про три легендарних котячих Клани — Левиний, Тигровий та Леопардовий. Левосерд питає його, скільки йому повней, на що учень нервово віповідає, що шість. Вояк цікавиться, чому він тоді такий малий, і Дрібнолап відповідає, що його мама теж мала, а потім схвильовано відбігає. Після Зборища Вогнелап помічає, наскільки Дрібнолап менше за інших учней Тіньового Клану.

Дрібнолап тепер вояк Дрібнохмар.

Патруль Громового Клану знаходить Дрібнохмара та Білогорлика сплячими на чужих землях. Вогнесерд пізнає їх. Вони хворі, брудні та нещасні. Жовтоікла каже, що вони мають недуг, що передається у Тіньовому Клані від щурів, та наказує їм піти геть. Дрібнохмар каже, що вони налякані, оскільки Носошморг був із Ночезором, що сильно захворів після Зборища, та ніяк не полегшив стану малесенького кошеняти, що через це померло. Дрібнохмар боїться, що вони теж помруть. Попелюшка пропонує допомогу, але Жовтоікла не змінює думки. Вогнесерд та Піскошторма виводять їх з табору, та перший пропонує їм з'їсти мишу. Проте в них нема апетиту, а з'їдене вони швидко виригують. Вогнесерд хоче провести їх, але Дрібнохмар категорично проти. Вояки Громового Клану все одно слідкують за ними, та дізнаються, що Тіньові коти користуються тунелем Двоногів.

Пізніше Вогнесерд довідується, що Попелюшка лікує цих хворих котів на землях Громового Клану з жалю, та наказує їм піти негайно. Попелюшка відмовляється випускати їх, тож Вогнесерд також відчуває жаль та дозволяє їм залишитися.

Попелюшка зустрічає Дрібнохмара біля Місяцескелі. Тепер він — учень Носошморга, оскільки вона завжди знала, що робити під час хвороби, та підштовхнула Дрібнохмара стати медикотом. Він також розповідає, що Білогорлик не захотів повертатися до табору, а пізніше його тіло було знайдено на Громошляху. Попелюшка підтримує Дрібнохмара, та вони разом повертаються додому.

Цикл "Нове пророцтво" Редагувати

Північ Редагувати

Дрібнохмар подорожує до Місяцескелі. Листолапка пізнає його, хоч Попелюшка затверджує, що він завжди чекає на неї. Листолапка ж згадує, що після хвороби, яку вилікувала Попелюшка, Дрібнохмар став ії кращим другом. Пізніше вона ж бачить його наодинці біля скелі, та згадує, що в нього немає учня, і він зовсім один. Після привітання медикотів він прохає Зореклан показати Кланам їхній шлях.

Цікаві фактиРедагувати

  1. Вікі Холмс не думає, що Дрібнохмар був закоханий в Попелюшку. Він сприймав її скоріше як старшу сестру, до якої ставився з великою теплотою.