FANDOM

Дрібновух - сірий кіт, із жовтими очима. У нього маленькі вуха, одно з них розірвано.

Характер Редагувати

Дуже сварливий кіт. Він часто чимось невдоволений, йому важко догодити. Дрібновух іноді навіть не помічає, як може когось образити. Але він дуже мудрий і може дати гарну пораду.

Родина Редагувати

Пара:

Сини:

Дочки:

Онуки:

Онучки:

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Дрібновух знаходиться у кублі старійшин. Коли той дізнається, що Сіролап і Вогнелап ще не поїли, пропонує їм частину від їжі старійшин. Інші старі погоджуються з цим. Пізніше Дрібновух помічає, що Синьозірці буде важко обрати нового воєводу, бо Рудохвіст був їй добрим другом і довго служив Кланові.

Ліс таємниць Редагувати

Жовтоікла розповідає, що Дрібновух скаржився на біль у суглобах через мокру підстілку, і Вогнесерд здогадується, що Хмаролап погано висушив підстілки старійшин. Але старі сказали, що біль у Дрібновуха буває дуже часто і Хмаролап не винен.

Дрібновух каже, що були порушені традиції щодо обирання воєводи, і скоро прийде біда. Під час пожежі кіт боїться переплести ріку, і Вогнесерд силою його затаскує у воду. Пізніше старий знову каже, що були порушені традиції. Це чує Вогнесерд. Дрібновуху стає трохи соромно.

Темні часи Редагувати

Дрібновух розповідає Вогнезору про обряд зміни імені. Також старий сварить Вохролапку, каже, що та росте схожою на батька, хоча новачка лише трохи запізнилася до старійшин на зміну підстилок. Образливі слова Дрібновуха - одна з причин, по яким Вохролапка покинула Громовий Клан.

Цікаві факти Редагувати