FANDOM

Довгохвіст - стрункий блідо-бурий чи білий кіт з чорними смугами, розсіченим вухом та довгим хвостом.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Довгохвоста вперше називає Левосерд, коли Рудька приводять до Клану. Він знущається з нього. Потім Рудько знаходить його у натовпі та атакує. Довгохвіст закушує його нашийник, але кошеня виривається, втрачаючи тавро Двоногів. Після боротьби Рудько залишив шрам на вусі Довгохвіста. Синьозірка забирає в нього нашийник. Вояк невдоволений, а Сіролап розповідає, що він закінчив навчання дві повні тому. Вогнелап питає, куди подівся вояк, та з'ясовує. що до кубла Плямолистки. Темносмуг називає його молодим вояком. Після порушення Вогнелапом вояцького правильника він каже, що чужинці завжди спричиняють проблеми, та йде геть. Потім ми бачимо, як він йде у патруль. Пізніше Тигрокіготь обирає його одним із охоронцем Синьозірки, він тим дуже гордий. Довгохвостові воєвода розповідає про зрадництво Круколапа. Він щиро вірить воякові. Пізніше на тренуванні Синьозірка звільняється від охоронців та каже Вогнелапові, що вони ремонтують табір. Пізніше учень знову бачить охоронців, що патрулюють біля Синьозіркиного кубла. Вогнелап розповідає Круколапові, що Довгохвіст один з тих, хто вважає Круколапа зрадником.

У початку книги Довгохвіст спить. Сіросмуг, коли збирають віче, вважає, що Довгохвіст матиме першого учня. Вогнесерд гадає, що кошеня не сподобається воякові, згадуючи, як він його зустрів. Коли кіт підходить до Прудколапа, Синьозірка каже, що він був учнем Темносмуга. Довгохвіст підбадьорює учня, хоча Вогнесерд і гадав, що він буде розчарований. Пізніше Довгохвіст каже, що його учень чхав усе тренування. Потім Тигрокіготь відправляє його на лови. Коли Вогнесерд приносить Хмарка в табір, він перший каже, що кошеня - кицюня. Потім він глузує з Сіросмуга, який захищає друга. Довгохвіст сміється над кошеням, проте воно виживає. Пізніше ми бачимо його у відряді Синьозірки. Після бійки він у складі того ж відряду вбігає до табора. На чатах Зорелома він замінює Порохолапа. Синьозірка відправляє його відклати пошукову групу для Хмарка. До атакуючої групи Тигрокіготь обирає цього вояка. 

Ліс таємниць Редагувати

Довгохвіст разом із Тигрокігтем та Вогнесердом пішли у патрулювання, щоб дізнатися, чи можливо перейти річку, яка не дозволяє Громовому кланові дійти до Чотиридерева. Вогнесерд падає у воду і Довгохвіст рятує вояка. Він насміхаєтся с Вогнесерда та Сіросмуга, які знову стали виконувати обовязки новаків, але Вогнесерд нагадує бійку з Довгохвостом, у якій кицюня ранила його, і вояк страшенно злится. Незважаючи на дружбу з Тигрокігтем, Довгохвіст відмовляєтся піти з клану разом зі зрадником.

Родовід Редагувати

Батько: Плямошкур

Єдиноутробні брати:

Цікаві факти Редагувати

  • Його назвали через його хвіст, тож Довгохвіст з самого початку знав своє вояцьке ім'я.
  • В нього не дуже довгий хвіст, але "елегантно довгий".