FANDOM

Довгохвіст - стрункий блідо-бурий чи білий кіт з чорними смугами, розсіченим вухом та довгим хвостом.

Характер Редагувати

Зухвалий і хоробрий кіт. У молодості захоплювався Тигрокігтем, але коли його вигнали з Клану, кіт довів свою відданість Кланові. Інколи має звичку невдоволено все коментувати.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Довгохвоста вперше називає Левосерд, коли Рудька приводять до Клану. Кіт знущається з прибульця через його походження. Рудько знаходить його серед натовпу та атакує. Довгохвіст закушує його нашийник, але кошеня виривається, втрачаючи тавро Двоногів. Від сутички на вусі Довгохвоста залишився шрам. Після цього кіт йде до кубла Плямолистки. Темносмуг називає його молодим вояком, але гідним, щоб перемогти кицюню. 

Після порушення Вогнелапом вояцького правильника він каже, що чужинці завжди спричиняють проблеми, та йде геть. Потім ми бачимо, як він йде у патруль. 

Він є одним з тих, кого вибрав Тигрокіготь для охорони Синьозірки, він тим дуже гордий. Довгохвіст вірить версії воєводи щодо зрадництва Круколапа. 

Пізніше Довгохвіст звільняється від обов’язку охоронця за наказом Синьозірки і йде ремонтувати табір із Темносмугом. Згодом вояк знову патрулює біля Синьозірчиного кубла.  

Довгохвіст отримує свого першого учні – Прудколапа. Здавалося б кіт мав розчаруватися, побачивши новака, але вояк, навпаки, пом’якшав, зустрівшись із поглядом свого нового учня, навіть похвалив його. Довгохвіст чатує Синьозірку коли та хворіє. 

Вояк тим і займається, що глузує з Вогнесерда, коли той приніс до Клану племінника. 

Коли на Громовий Клан нападають волоцюги, Довгохвіст знаходиться у патрулі. А коли той прибуває, кіт змінює Порохолапа на чатах Зорелома

Синьозірка відправляє вояка відкликати пошукову групу, яка шукала зниклого Хмарка. До 

Довгохвіст знаходяться в команді, яка має допомогти Вітряному Кланові в битві з Тіньовим.

Ліс таємниць Редагувати

Довгохвіст разом з Темносмугом і Тигрокігтем про щось розмовляють, вірогідно, пліткували про Вогнесерда. Довгохвіст заявляє воякові, що кланові потрібні тільки віддані вояки рудий кіт відповідає, але Довгохвіст це ігнорує. 

Він з Тигрокігтем та Вогнесердом йдуть у патрулювання, щоб дізнатися, чи можливо перейти річку, яка не дозволяє Громовому кланові дійти до Чотиридерева. Вогнесерд падає у воду, але Довгохвіст рятує вояка. 

Він глузує з  Вогнесерда, якому було наказано виконувати обов’язки новака і коти сваряться. Довгохвостий вояк страшенно злиться. 

Незважаючи на дружбу з Тигрокігтем, Довгохвіст відмовляєтеся піти з клану разом з ним, зі словами, що відданий Громовому Кланові. 

Вогнесерд хоче відправити Довгохвоста на патрулювання, але той знаходиться на полюванні з Прудколапом. Коли вони повертаються, то йдуть у вечірній патруль з Білоштормом. Пізніше Довгохвіст рушає у досвітній патруль з Мишошубкою і Вогнесердом. Але останнього забирає Синьозірка, аби піти до Місяцескелі, через що довгохвостий вояк знов кепкує з воєводи і дорікає йому, що він – не Тигрокіготь. Тоді Білошторм вступається за Вогнесерда і очолює патруль Довгохвоста.

Згодом, коли ліс охопила пожежа, вояк несе кошенят Верболози. Коли Клан повертається до свого табору, Довгохвіст знов іде у досвітній патруль. 

Вояк висловлює припущення, що коли Тигрокіготь знає, що сьогодні відбудеться Зборище, то може використати цю нагоду і напасти на Громовий Клан. Через це він та декілька інших вояків залишаються на терені клану. Довгохвіст серед них виступає за старшого і обіцяє Вогнесердові, що клан буде в безпеці. 

Довгохвіст, за наказом Вогнесерда, йде на полювання, хоч і хотів потренуватися з Прудколапом.

Кіт зустрічає воєводу і вимагає, щоб його новака висвятили у вояки, наголошуючи, що це треба було зробити давно. Вогнесерд пояснює йому щодо ситуації із Синьозіркою та обіцяє, що рано чи пізно він поговорить з нею про Прудколапа, і Довгохвіст наче погоджується. 

Коли Річковий Клан намагається загарбати собі Сонячні Скелі, Довгохвіст знаходиться у тому патрулі, котрий перший відбиває напад. 

Згодом у Довгохвоста відбувається ще одна розмова з Вогнесердом стосовно Прудколапа. Воєвода каже, що Синьозірка не захотіла висвятити новака. Тоді Довгохвіст злиться, що Синьозірка обрала Вогнесердового новака, а не його. 

Коли Прудколапа вбивають собаки, Довгохвіст та Сіросмуг приносять його тіло. Його виховник приніс біля нього, торкнувшись носом хутра в ритуальній скорботній позі. 

Пізніше Довгохвіст розповідає Вогнесерду, що вловлював запах Тигрозора на Зміїних Скелях декілька разів на останній час і лицезрів там дещо, що Вогнесерд має побачити. Але воєвода не вірить словам вояка, тому той намагається переконати Білошторма в правдивості власних слів. Воєвода все ж вирішує вислухати Довгохвоста і той розповідає, що бачив як Тигрозір підгодовував собак. Пізніше він відводить Громових котів до того місця, щоб вони все побачили на власні очі. 

Довгохвіст один із тих, хто допомагає «відвести» собак до ущелини. 

Темні часи Редагувати

Вояк йде у мисливський патруль з Піскоштормою і Злотоквіткою.

Довгохвіст стає виховником Вохролапки, коли попереднього наставника Темносмуга виганяють з Клану. Довгохвіст був здивований цією подією і водночас вдячний. Він підійшов до нової учениці і торкнувся її носа своїм. 

На полюванні кіт зловив кроля, завбільшки як лисиця. 

Коли Вогнезір, Сіросмуг та Круколап рятують з полону новоствореного Тигрового Клану Мрячконіжку, Бурелапа і Перолапку, і вони залишаються в Громовому Клані, то Довгохвіст водночас співчуває і висловлює сумніви, що на прибульців може не вистачити їжі. 

Повернувшись з патруля, Довгохвіст звітує, шо з боку Тіньового Клану чути запах Кривого Клану, і що багато котів перейшли на територію Річкового Клану. Прозвітувавши, кіт іде снідати разом з Мишошубкою

Під час битви з Кривавим Кланом, Довгохвіст квилив під масою двох чималих котів. Вогнезір приходить йому на поміч. 

Шлях Вогнезора Редагувати

На полюванні він піймає кролика, який царапає йому очі брудними кігтями. У Довгохвоста починається зараження очей, і Попелюшка говорить, що наряд чи зможе врятувати його зір. З часом він починає бачити ще гірше. Довгохвіст хвилюється, що він буде заважати кланові, але Вогнезір переконує його, що його відданість Громовому кланові не залежить від зору. Поки зір Довгохвоста намагаються відновити, його новака навчає Шипокіготь. Згодом Попелюшка каже, що витратила увесь частотіл на лікування очей Довгохвоста.

Родовід Редагувати

Батько:

Єдиноутробні брати:

Єдинокровні брати:

Єдиноутробні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні сестри:

Дядько:

Тітки:

Племінниці:

Племінники:

Цікаві факти Редагувати

  1. Його назвали через його хвіст, тож Довгохвіст з самого початку знав своє вояцьке ім'я.
  2. В нього не дуже довгий хвіст, але "елегантно довгий".