FANDOM

Вітрогон — стрункий коричневий смугастий кіт із зеленими очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Коли вояки повертаються зі Зборища, Вітрогон є одним із перших, хто зустрічає їх. Вояк бачить, що вони засмучені, і цікавиться подробицями. Коти кажуть, що Тіньовий Клан хоче полювати на їх землях. Коли кошенят Морозошубки викрадають, Вітрогона призначають у патруль на їх пошуки. В процесі порятунку він допомагає вигнати Зорелома і його послідовників, отримує тяжкі поранення в бою, коли відбивається від двох Тіньових вояків. Йому пропонують допомогти, але Вітрогон відмовляється.

Синьозірка призначає вояка у патруль на світанку, який виходить одночасно з Сіросмугом і Вогнесердом, які як раз йдуть шукати вигнаний Вітряний Клан. Коли Синьозірка обирає Вогнесерда і Сіросмуга виховниками кошенят Морозошубки, Тигрокіготь пропонує замість них Вітрогона. Але провідниця каже, що йому не вистачає терпіння виховника. Після падіння в річку Сіросмуг застуджується, і Синьозірка обирає Вітрогона тимчасовим виховником Орляколапа. ЯК і бальшість Громових котів, Вітрогон сумнівається у тому, що Хмарко зможе стати вояком.

Пізніше вояка призначають у патруль до кордону з Річковим Кланом разом з Верболозою, Темносмугом і Порохолапом. Коли патруль Білошторма повертається з кістками кролика, які залишив на їх території Тіньовий Клан, Тигрокіготь призначає Вітрогона, Темносмуга, Верболозу і Мишошубку у патруль разом з ним. Але Вогнесерд вчасно з'ясовує, що дичину вкрав не сам Тіньовий Клан, а волоцюги Зорелома, і відправляє за патрулем Орляколапа, щоб зупинити їх. Після того, як Одновус просить про допомогу у Громового Клану, коли Тіньовий і Річковий Клани напали на їхній табір, Вітрогон б'ється у патрулі Тигрокігтя. Після битви Вітрогон обіцяє Вогнесерду розповісти Синьозірці про його бойові успіхи. 

Ліс таємниць Редагувати

Вітрогон знов у патрулі з Вогнесердом, Сіросмугом і Піскоштормою, вояки патрулюють кордон з Річковим Кланом. Сіросмуг чує, як коти звинувачують Річковий Клан у їхньому шахрайстві, і каже, що Річкові коти не будуть красти їхню здобич, Вітрогон зауважує, що зробить усе задля захисту кордонів. Побачивши, що річка вийшла з берегів, вояк радіє, що тепер Річкові вояки будуть триматися подалі від них. Під час вторгнення Тіньового і Вітряного Кланів, він, Верболоза і Піскошторма захищають королев і кошенят. Коли Верболоза повідомляє, що чекає кошенят, Вітрогон вітає її.

Коли Тигрокігтя виганяють з Клану, Вітрогон голосно питає, хто ж стане новим воєводою.

Вогнесерд відправляє Вітрогона у патруль. Коли вояк повертається, він розповідає воєводі, що відчув запах Хмаролапа біля угідь Двоногів.

Вітрогон охоче бере Хмаролапа на полювання, коли про це прохає Вогнесерд. Пізніше вояк сердиться, що новак втік, не дочекавшись його.

Коли Вогнесерд хоче помиритися з Піскоштормою, в очах Вітрогона блищить радість.

Вітрогон засмучується, коли дізнається про те, що Хмаролап пішов до Двоногів. Кіт також помічає те, що Темносмуг радіє цій новині.

Вітрогон йде у патруль разом з Мишошубкою. Пізніше вона повертається до табору і розповідає, що на них напали та Вітрогон зник. Усі знаходять вояка мертвим. Над ним сидить Білогорлик. Вогнесерд звинувачує його у смерті вояка.

Увесь табір оплакує смерть Вітрогона.

Темні часи Редагувати

Вітрогон дарує Вогнесердові четверте життя, а разом із ним енергію.

Родовід Редагувати

Тітка:

Мати:

Батько:

Сестра:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні племінники:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні внучаті племінниці:

Цікаві факти Редагувати

  • Вікі подобається ідея, що Вітрогон міг поводитися як батько з дітьми Морозошубки.
  • Також Вікі вважає, що саме Вітрогон є батьком дітей Ряболиці, що втрапляли в халепи разом із Хмарком.