FANDOM

Вітрогон - стрункий коричневий смугастий кіт з зеленими очима.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Коли вояки повернулися зі Зборища, Вітрогон є одним із перших, хто зустрічає їх. Вояк бачить, що вони засмучені, і цікавиться подробицями. Коли кошенята Морозошубки були вкрадені, Вітрогона призначають у патруль на їх пошуки. В процесі порятунку кошенят, він допомагає вигнати Зорелома і його послідовників, отримує тяжкі поранення в бою, коли відбивається від двох Тіньових воїнів.

Синьозірка призначає вояка у патруль на світанку, який виходить одночасно з Сіросмугом і Вогнесердом, які як раз йдуть шукати вигнаний Вітряний клан. Коли Синьозірка вибирає Вогнесерда і Сіросмуга виховниками кошенят Морозошубки, Тигрокіготь пропонує замість них Вітрогона. Але провідниця каже, що йому не вистачає терпіння виховника. Після падіння в річку, Сіросмуг застуджується, і Синьозірка вибирає Вітрогона тимчасовим виховником Орляколапа. Разом з більшістю Громових котів, він сумнівається у тому, що Хмарко зможе стати вояком.

Пізніше вояка призначають у патруль до кордону з Річковим кланом разом з Верболозою, Темносмугом і Порохолапом. Коли патруль Білошторма повертається з кістками кролика, які залишив на їх території Тіньовий клан, Тигрокіготь призначає Вітрогона, Темносмуга, Верболозу і Мишошубку у патруль разом з ним. Але Вогнесерд вчасно з'ясовує, що дичину вкрав не сам Тіньовий клан, а шахраї Зорелома, і відправляє за патрулем Орляколапа, щоб зупинити їх. Після того, як Одновусий просить про допомогу у Громового клану, коли Тіньовий і Річковий напали на їхній табір, Вітрогон б'ється у патрулі Тигрокігтя. Після битви Вітрогон обіцяє Вогнесерду розповісти Синьозірці про його бойові успіхи. 

Ліс таємниць Редагувати

Вітрогон знов у патрулі з Вогнесердом, Сіросмугом і Піскоштормою, вояки патрулюють кордон з Річковим кланом. Сіросмуг чує, як коти звинувачують Річковий клан у їхньому шахрайстві, і каже, що Річкові коти не будуть красти їхню здобич, Вітрогон зауважує, що зробить усе задля захисту кордонів. Побачивши, що річка вийшла з берегів, вояк радіє, що теперь Річкові вояки будуть триматися подалі від них. Під час вторгнення Тіньового і Вітряного кланів, він, Верболоза і Піскошторма захищають королев і кошенят. Коли Верболоза оповіщає, що чекає кошенят, Вітрогон вітає її.

Родовід Редагувати

Пара: Рябохвоста

Діти:

  • Пір'їнко
  • Цвіркотунка

Цікаві факти Редагувати

  • Вікі подобається ідея, що Вітрогон міг поводитися як батько з дітьми Морозошубки.
  • Також Вікі вважає, що саме Вітрогон є батьком дітей Ряболиці, що втрапляли в халепи разом із Хмарком.

Випадкова вікі