FANDOM

Вогнесерд - вродливий рудий кіт.

Характер Редагувати

Вогнезір миролюбивий, справедливий, чесний та доброзичливий. Деколи занадто добрий до інших Кланів, але завжди готовий постояти за свій рідний Клан. Він робить все на користь свому Кланові. Вельми мудрий та розважливий.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Домашньому коту Рудьку стали снитися сни, в яких він полює у лісі. Одного разу він вирішив сходити до лісу "на оглядини". Але майже одразу кіт помічає дивну істоту, яка незабаром нападає на нього. Невідомою істотою вияляється кошеня Сіролап. Вони б'ються, аж доки їх не застає патруль Громового Клану, що складається з Синьозірки та Левосерда. Від них Рудько дізнається про життя лісних котів. Синьозірка хвалить Рудька за бій та пропонує приєднатися до Клану й дає добу на роздуми.

Наступного дня кіт вирушає до Громового Клану разом з Левосердом та Білоштормом. Там він б'ється з Довгохвостом та втрачає свій нашийник. Потім Синьозірка нарікає Рудька новим новацьким ім'ям - Вогнелапом. 

Згодом до Клану прибуває Круколап, і Вогнелап (разом з іншими котами) дізнаються про смерть Громового воєводи - Рудохвоста

Вже майже одразу після приєднання до Клану, Пісколапка та Порохолап знущаються над новоспеченним новаком через його походження, Сіролап каже Вогнелапу, аби він не звертав уваги. З часом у Вогнелапа налагоджуються дружні стосунки з Сіролапом. 

Під час полювання Вогнелап знаходить кішку Жовтоіклу, коли вона полювала на території Громового Клану. Кіт на неї нападає, але згодом відпускає, бо бачить слабкість киці. Він вирішує допомогти та приносить здобич, але їх застає Громовий патруль. Синьозірка бере у полон стару медикицьку та оголошує, що сама буде тренувати Вогнелапа і водночас, за порушення Вояцького Кодексу, виголошує коту покарання - доглядати за полонянкою. 

Вогнелап дізнається від Круколапа, що насправді Тигрокіготь вбив Рудохвоста - попереднього воєводу Клану. 

Після викрадення кошенят, рудий кіт дізнається про смерть його коханої Плямолистки, він спустушенний засмученний, гірко оплакував її погибель. 

Вогнелап допомогає Круколапу збігти від свого злого вчителя та воєводи. 

Після битви з Тіньовим Кланом, Вогнелап стає вояком та отримує своє нове вояцьке ім'я - Вогнесерд. 

Вогонь і кригаРедагувати

Вогнесерд дуже занепокоєний тим, що Тигрокіготь тепер воєвода Клану. Йому не дають спокою злі вчинки Тигрокігтя. Рудий вояка вирішує розповісти про правду про нього провідниці, але Синьозірка цьому не вірить. Згодом вона доручає Вогнесерду та Сіросмугу знайти та повернути Вітряний Клан. Вояки впоралися із цим завданням і Вогнесерд навіть потоваришував з деякими Вітряними котами. 

Через можливий напад з боку Річкового Клану, було вирішено тренувати більше новаків, тож Вогнесерд отримує собі учня - Попелапку

Пізніше вояк зустрічається зі своєю сестрою Принцесою, що живе у Двоногів.  

Вогнесерд помічає, що Сіросмуг став часто пропадати, тому він вирішив прослідкувати, куди ходить його друг, та застає його разом із Річковою кішкою - Срібнострумкою. Вогнесерд наголошує, що таким чином той порушує вояцький кодекс, але він його не слухає. Це дуже розчаровує рудого вояка.   

Синьозірка захворіла зеленим кашлюком, тому Жовтоікла відряджає Вогнесерда назбирати котячої м'яти для провідниці. У цей же ж час Тигрокіготь наполягає на тому, аби Синьозірка побачила сліди полювання Тіньового Клану біля Громошляху, але вона не може туди піти через хворобу, Вогнесерд обіцяє, що сам передасть звісту про Синьозірку Тигрокігтю. Назбиравши котячої м'яти, кіт чує пронизловий, високий вереск. З'ясовується, що то Попелапка не послухала свого наставника і пішла до Громошляху, але там вона попала під потвору та більше ніколи не зможе буди войовницею. Для Вогнесерда це стає справжнім шоком, він дуже переживає за неї, до того ж, це його перший учень. Пізніше він знову зустрічається зі своєю сестрою, та ділиться з нею своїми переживаннями. 

Вогнесерд і досі непокоїться через те, що йому доводиться покривати походеньки Сіросмуга. 

Згодом вояк знову бачиться з Принцесою. Вона віддає йому свого первістка - Хмарка. Кіт, здивований таким рішенням його сестри, відносить кошеня до Клану. Громові коти цим не задоволені, але Синьозірка дозволяє Хмаркові залишитись. Вогнесерд з усіх сил намагається захистити племіника від злих язків.

Після зникнення Хмарка, Вогнесерд разом з Піскоштормою йдуть на його пошуки. Коли його знайшли, Синьозірка каже, що не вдоволена таким самоуправством Вогнесердового небожа, на що вояк обіцяє як слід навчити того дотримуватися вояцького кодексу.

Коли Річковий та Тіньовий Клани напали на Вітряний, Вогнесерд приймає участь у битві. Там він б’ється з Срібнострумкою, але одразу віпускає її. Сіросмуг був вдячний за це.

Ліс таємницьРедагувати

Вогнесерд разом з Сіросмугом вирушають до колишнього Громового новака – Круколапа, аби дізнатись подробиці смерти Рудохвоста. Він розповідає, що Рудохвіст наказав йому тимчасово сховатися в ущелені, а сам сціпився з Річковим котом Каменешубом. Але Дубосерд врятував свого сокланівця. Рудохвіст насміявся над цим вчинком і напав на Дубосерда, але їхній бій перервав обвал. Громовий воєвода зміг врятуватись (на відміну від Річкового), та згодом на нього нападає та вбиває Тигрокіготь. Також самітник розповів про дивні слова Дубосерда: «Жоден Громовий кіт не зачепить Каменешуба». Вогнесерд не розуміє значення цих слів, але запам’ятовує їх.

Потім друзі йдуть до Річкового Клану. Там Мрячконіжка розповідає, що їхній воєвода й справді загинув від обвалу. Ще через деякий час вони зустрічаютьтся із Сіротонею, яка розказує, що вона не справжня мати Мрячконіжки і Каменешуба, це Дубосерд приніс їх, ще кошенят, від яких пахло Громовим Кланом, до неї та попрохав узяти. Вогнесерд обіцяє нікому про це не розповідати.

Коли настає відлига, рудий вояк разом із своїм другом йдуть перевіряти кордон нижче Сонячних Скель, вони знаходять потопаючих кошенят та кидаються їх рятувати. Але друзів застає Леопардошубка та звинувачує у крадіжці кошенят. Річкова воєвода відводить Громових котів до Кривозора, де ті довели свою невинність. Вони дізнались, що у Річкового Клану мало здобичи, тому пообіцяли полювати для них. За цією справою котів застає Тигрокіготь та відводить їх до Синьозірки, яка виголошує покарання.

Коли помирає Срібнострумка, Вогнесерд втішає Сіросмуга та Попелапку. Його викликає Синьозірка, від якої кіт дізнається, що Каменешуб та Мрячконіжка – діти Громової провідниці.

Згодом Вогнесерд отримує собі учня, свого племінника – Хмарка.

Вояк проводжує Попелапку та Жовтоіклу до Високих Скель, де колишня Вогнесердова новачка стане новачкою медикиці.

Під час нападу волоцюг на Клан, вояк рятує Синьозірку від Тигрокігтя, який хотів її вбити. Тоді Синьозірка просить Вогнесерда розповісти Кланові правду про воєводу - він так і робить. Тигрокігтя виганяють, а новим воєводою стає Вогнесерд.

Здіймається БуряРедагувати

Воєвода дуже переживає через кошенят Тигрокігтя. Вони йому дуже нагадують їхнього батька. Кіт ділиться своїми переживаннями з Попелюшкою. Вона заспокоює його та допомогає обрати виховників для новаків.

Вогнесерд на прохання Синьозірки вирушає разом із нею до Місяцескелі, хоч подорож виявилась невдалою через Вітряних котів.

Вогнесерд потроху починає усвідомлювати, що йому не байдужа Піскошторма.

Кіт дуже засмучується, коли Хмаролапа забирають Двоноги. Він вагається, де тому буде краще, але знаходить сили повернути племінника до Громового Клану.

Коли було вбито Вітрогона, Вогнесерд зустрічається із Тигрокігтем біля Громошляху. Вони б’ються, але на домогу вчасно приходить Сіросмуг з Каменешубом, Тигрокіготь тікає, а Вогнесерд дякує Річковим котам.

Під час пожежі воєвода допомогає сокланівцям рятуватись. Кіт рятує Ожинка, але губить Жовтоіклу. Пізніше він її знаходить, але медикиця помирає. Вогнесерд гірко оплакує її смерть, адже вона була йому як мати. Кіт вагається: чи правильно він вчинив, врятувавши Тигрокігтевого сина, а не Жовтоіклу.

Душевний стан провідниці ще дужче погіршується, тому Вогнесерд переймає й обов’язки провідника  і веде Клан на Зборище замість Синьозірки.

Небезпечний шляхРедагувати

Вогнесерд, як  більшість Громових котів, дуже дивується, коли на Зборищі стає відомо, що Тигрокіготь – новий провідник Тіньового Клану. Воєвода розповідає про це Синьозірці, вона, звісно шокована такой звісткою, наказує збільшити кількість патрулів, призначити на терені вартових та охороняти кордон із Тіньовим Кланом. Вогнесерд намагається заперечити, але все-таки зробив як було наказано.

Рудий кіт разом із Піскоштормою зустрічають Сіросмуга. Вогнесерд дуже сумує за тими часами, коли вони завше були разом. Коли Сіросмуг пішов, Вогнесерду було боляче дивитись, як його товариш плигає у воду і перепливає на інший берег, він би віддів все, аби Сіросмуг повернувся до Громового Клану, але мусив визнати, що його навряд чи коли-небудь приймуть назад.

Вогнесерд бачить, як Тигрозір випитує у Сіротоні про Громових кошенят та як вона помирає. Вогнесерд пропонує Річковим котам допомогти забрати тіло старійшини до табору, але ті відмовляються.

Громовий воєвода бачить, як Темносмуг привів до Тигрозора Ожинка та Вохроньку. Вогнесерд відводить вояка та кошенят додому.

Коли Громові коти знаходять на своїй територіі рештки кролів, Синьозірка звинувачує Вітряний Клан у крадіжці здобичи та має намір піти на них війною,. Вогнесерд вважає, що то собака краде здобич, а Вітряний Клан не винуватий, але Синьозірку йому переконати не вдалося, тому він пішов до Вітряного провідника – Високозорого. З ним Громовий воєвода домовляється про зустріч їхніх провідників, в обхід волі Синьозірки. Таким чином битви вдалося уникнути, але Синьозірка  втрачає довіру до свого воєводи.

Вогнесерд бере собі в учні Ожинка, сина Тигрозора, бо вважає, що за ним треба пильнувати, щоб бути певним, що той повністю відданий Громовому Кланові. Згодом Вогнесерд, на прохання Ожинолапа на Вохролапки, розказує їм правду про їхнього батька.

Коли коти знаходять зграю собак, Вогнесерд евакуює Клан та придумує план, як відвести собак від табору. Усе йде добре, доки не з’являється Тигрозір. Потім несподівано з’являється Синьозірка та допомогає Вогнесерду, але сама падає в урвище. Вогнесерд разом з Мрячконіжкою та Каменешубом витягують її. Провідниця зізнається, що в останнній момент її розум прояснився та вона вирішила, що зобов’язана допомогти Кланові. Вона просить вибачення у своїх дітей, а також каже Вогнесерду, що він і є тим самим вогнем, про який сказано в пророцтві Плямолистки, та називає Вогнесерда провідницьким ім’ям. Вогнесерд жаліється за Синьозіркою, своєю провідницею.

Темні часиРедагувати

Після смерті Синьозірки, Вогнесерд з Мрячконіжкою та Каменешубом відносять її тіло до табору, там Вогнесерд дозволяє річковим котам попрощатися з їхньою матір’ю. Кіт просить Орялкошуба приглянути за Темносмугом, а потім востаннє ділиться язиками з провідницею.

Наступного ранку він вирушає до Місяцескелі, де здобуває 9 життів та провідницьке ім’я – Вогнезір. Також він отримує дивне пророцтво від Синьозірки: «Четверо стануть двома. Лев із тигром зустрінуться в битві, і кров запанує над лісом.», яке він не розуміє. Коли надходить час обирати нового воєводу, Вогнезір вагається, та питає уві сні Плямолистку, але та відповідає, що це його вибір. Провідник обирає Білошторма.

Вогнезір на прохання Хмарохвоста та Безликої, змінює їй ім’я на Ясносерду.

Коли стає відомо, що Темносмуг намагався вбити Каринку, Вогнезір виганяє його з Громового Клану.

Сіросмуг та Вогнезір йдуть до Річкового Клану, щоб перевірити як там діти Сіросмуга. Вони стають свідками того, як вбивають Каменешуба. Потім вони визволяють з полону Мрячконіжку, Перолапку та Бурелапа. Вогнезір надає їм притулок у Громовому Клані.

Вояки Громового Клану на чолі з Вогнезором допомогають Вітряному Кланові відбити наступ Тигриного, який, об’єднавши два клани, створили Тигрозір та Леопардозірка. Через цей напад, Вогнезір та Високозорий об’єднуються, щоби дати відсіч Тигриному Клану. Коли Бич, провідник Кривавого Клану, який привів до лісу Тигрозір, вбиває Тигрозора, Вогнезір очолює Левиний Клан, у якому об’єдналися всі чотири, аби протистояти Кривавому Кланові. У битві за ліс Громовий провідник вбиває Бича, але натомість втрачає своє перше життя. Ще у цій битві гине воєвода Вогнезора, Білошторм. Провідник прямо посеред бою проголошує Сіросмуга новим воєводою. Після перемоги над Бичем, Левиний Клан розпадається. 

Родовід Редагувати

Сестри:  

Єдинокровні брати:

Пара:

Племінники:

Цікаві фактиРедагувати

  1. За основу Вогнезора був узятий кіт Кейт Керрі, Шреді.
  2. Якби Кейт мала змогу назвати Вогнезора людським ім'ям, вона б назвала його Коліном. 
  3. Почуття між Вогнелапом та Плямолисткою не показувалися, бо кіт був ще зовсім юним, та навіть якби медикиця не померла, вони б все-одно не були парою.
  4. Вогнезір та Бич єдинокровні брати.