FANDOM

Високозорий — чорно-білий кіт із дуже довгим хвостом. 

Характер Редагувати

Дуже мудрий та миролюбивий кіт. Він ніколи не втягне свій Клан у непотрібні битви. Високозорий завжди гідно і благородно витримує будь-яке тяжке випробування.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються"Редагувати

На волю!Редагувати

Високозорий — провідник Вітряного Клану. Відомо, що його разом зі своїм Кланом вигнав з власних угідь Зорелом

Вогонь і кригаРедагувати

У пролозі показано як Високозорий веде свій Клан на пошуки нового житла. Знайшовши більш-менш підходяще місце чуються незадоволенні вигуки і слова, але провідник запевняє, що тут вони зможуть нормально жити.

На Зборищі провідники трьох Кланів вирішують, що Вітряний Клан повинен повернутися, тому Синьозірка виряджає Вогнесерда та Сіросмуга на пошуки. Коли вони знаходять місцину, де розташовувалася новий Вітряний табір, їх першими з острахом зустрічає Високозорий. Він гарчить, бо чекав на Тіньовий Клан. Громові коти пояснюють, що провідники інших кланів хочуть, аби Вітряний Клан повернувся, на що Високозорий відмовляє, аргументуючи тим, що в тих краях небезпечно через Зорелома. Вогнесерд розповідає, що Зорелома вигнав Тіньовий Клан, тому провідник погоджується повернутись. Також рудий кіт каже, що інші Клани вже починають полювати на покинутих землях, через що довгохвостий кіт обурюється. Згодом він робить комплімент Вогнесерду його імені.  

Коли всі вирушають у путь, Високозорий наказує Сіросмугові показувати дорогу, а Вогнесердові рухатись позаду Клану. Безпосередньо у дорозі Вітряний провідник, незважаючи на очевидне виснаження, палає несамовитою енергією, яка дарувала прудкість його лапам. Кіт дозволяє влаштувати нічліг на умовних землях самітника Круколапа. Коли ж коти достаються до угідь Вітряного Клану, Високозорий дякує Громовим котам, котрі прийшли на допомогу, він дає їм Мертвонога та Одновуса, щоб ті провели їх до Чотиридерева

На Зборищі Кривозір звинувачує Громовий і Вітряний Клани у тому, що вони нібито вступили в союз, аби захопити решту лісу. Високозорий наїжачується і відказує, що вони не для того повернулися і що його вояки не потикались за межі власних угідь останні дві повні. Кіт погоджується із Ночезором в припущенні, що то волоцюги нишпорять по кланових землях. 

Згодом Тіньовий і Річковий Клани нападають на Вітряний, для того щоб знову витурити їх з лісу. Високозорий відсилає Одновуса до Громового Клану з проханням допомогти у боротьбі. Вже після битви провідник підійшов до Тигрокігтя і тихенько про щось заговорив. 

Ліс таємницьРедагувати

На Зборищі Високозорий перший бере слово. Він розповідає про наслідки битви з Річковим і Тіньовим кланами. Провідник наголошує, що усі вояки готові битися, коли настане час.

На наступному Зборищі чорно-білий кіт обурюється, коли дізнається, що Громовий Клан укриває кровожерливого Хвостолома. Високозорий вступає у суперечку із Синьозіркою, називає її зрадницею і звинувачує Громовий Клан у тому, що той нібито вважає Вітряний Клан своєю власністю, через те, що Вогнесерд і Сіросмуг допомогли йому повернутись. 

Пізніше Високозорий об’єднується з Ночезором, для того щоб напасти на Громовий Клан і вбити ненависного Хвостолома. Ночезір з Одновусом проривають тунель і кидаються до колишнього Тіньового провідника. До них приєднується і Високозорий і намагається дістатися до кубла Хвостолома, але його атакує Тигрокіготь, а згодом до битви підтягуються й інші вояки, через що Вітряний та Тіньовий Клани програють. 

Здіймається буряРедагувати

Перед Зборищем Високозорий зауважує, що Вогнесерда останнім часом дуже часто бачили на Вітряних землях. Провідник робить комплімент юному воєводі і каже, що не здивувався такому призначенню. Пізніше кіт питає чому Синьозірка не присутня на Зборищі, на що Вогнесерд відповідає, що з нею не сталося нічого такого, від чого б вона не одужала.

Згодом Високозорий запитує у Носошморга про запізнення Ночезора, на що медикіт відповідає, що той помер. 

Небезпечний шляхРедагувати

Коли стає відомо, що Тигрокіготь (надалі Тигрозір) став новим провідником Тіньового Клану, Високозорий перший із інших провідників вітає його і киває на знак поваги. Після промови новоспеченого провідника Високозорий цікавиться, де провідниця Синьозірка. Коли Вогнесерд видерається на верхівку Великого Каменя, довгохвостий кіт питає, чому той тут и чи не сталось щось із Синьозіркою. Отримавши заспокійливу відповідь, провідник киває. Тигрозір оголошує, що привів до Клану волоцюг, яких вигнали з Тіньового Клану ще давно разом з Хвостоломом. Високозорий піддає сумніву це рішення, але швидко переходить на сторону Тигрозора. Коли ж той закінчує говорити, Високозорий передає слово Громовому воєводі.

На наступному Зборищі провідник Вітряного Клану про щось розмовляє з Тигрозором. Потім він вітає Леопардошубку з новим статусом провідниці. Він виказує шану до померлого Кривозора і бажає Річковому Клану допомоги від Зореклану. Синьозірка звинувачує Високозорого і його вояків в тому, що ті полюють на Громових землях. Провідник злиться і вимагає доказів. Синьозірка каже, що її патрулі знаходять рештки  здобичі неподалік звідси. Високозорий ставить під сумнів ці докази і клянеться іменем Зореклану, що жоден з Вітряних котів не полював на угіддях Громового Клану і водночас запевняє, що вони готові до бійки. 

Пізніше до Високозорого приходить Вогнесерд, аби переконати мирно владнати конфлікт між Кланами. Провідник уважно вислуховує його ідею, але не хоче відправляти когось із свої котів для повідомлення про зустріч Синьозірці, бо хвилюється за їхнє життя. Тоді Вогнесерд пропонує Круколапа, і Високозорий погоджується. 

Високозорий приходить зі своєю свитою на зустріч із Синьозіркою. Вітряний провідник наказує своїм воякам не нападати, бо він прийшов сюди поговорити, а не битися. Він прохає Синьозірку взяти свого воєводу і підійти. Високозорий знову клянеться у невинуватості свого Клану, але клятви Зорекланом Синьозірці цього виявляється недостатньо і Високозорий вимушений поклястися кошенятами. Після цього він оголошує, що вони також втрачали здобич і припускає, що то могли бути волоцюги або собаки. Конфлікт був урегульований і Високозорий дякує за це Вогнесердові. 

Темні часиРедагувати

Високозорий перший радо вітає Вогнесерда (надалі — Вогнезір) із новим статусом провідника. Кіт каже, що його Клан оплакує смерть Синьозірки. Провідник Вітряного Клану робить комплімент Вогнезору, сказавши, що той буде гідним наступником Синьозірки. На відповідь Вогнезора кіт киває і вискакує на верхівку каменя. Коли Тіньовий та Річковий клани запізнюється, Високозорий зауважує, що хмари насуваються на місяць – мабуть, Зореклан сердиться. Пізніше Тигрозір оголошує про створення Тигрового Клану. Високозорий заперечує цій ідеї і каже, що радше помре, аніж приєднає свій Клан до Тигрозора. На його закиди довгохвостий кіт відповідає, що він ще не такий старий, щоб розгубити останні клепки, і обзиває Тіньового провідника. Високозорий кидає йому виклик.

Після цієї відмови Тигровий Клан нападає на Вітряний, аби змусити його підкоритися. Високозорий відправляє Багнокігтя до Громового Клану з проханням допомоги, але той прибуває занадто пізно. Провідник зустрічає прибульців і розповідає про те, що сталося. Його голос іноді дрижає від болю, але кіт гідно тримається. Потім Високозорий передає Вогнезору повідомлення від Тигрозора, що той хоче зустрітись біля Чотиридерева. Обидва провідники знову запевняються, що ні один із них не приєднається до Тигрового Клану. Високозорий дає пораду взяти на зустріч декілька вояків. Наостанок чорно-білий кіт каже, що Клани повинні об’єднатись, ніби лев, що бореться проти тигра, який хоче загарбати ліс. 

На зустрічі у Чотиридерева Вітряний провідник приходить у супроводі своїх вояків. Він розмовляє з Вогнезором про те, що може відбутись. Обидва коти знову відмовляють Тигрозорові. Після того як Бич, провідник прибулого Кривавого Клану, вбиває Тіньового провідника, Високозорий не може повірити в те, що сталося, адже Тигрозір втратив одразу 9 життів. Високозорий підтримує ідею не покидати ліс і битися із Кривавим Кланом.

Перед самою битвою Високозорий «звітує», що усі Вітряні прийшли, а також Ячмінь і Круколап. Провідник доручає Вогнезорові говорити від імені всіх чотирьох кланів і каже, що всі в нього вірять. Високозорий відважно б’ється з ворогами. Він жене Кривавого кота аж до Громошляху. Після перемоги Високозорий дякує Вогнезору і веде свій Клан додому. 

Спецвидання Редагувати

Шлях ВогнезораРедагувати

На Зборищі перше слово бере Чорнозір, через що Високозорий неоднозначно поглянув на Вогнезора. Після Чорнозора говорить Вітряний провідник. Він розповідає, що у Попелястої народилося троє кошенят, а Одновус і Багнокіготь вигнали з їхніх земель лисицю. Кіт попереджає Леопардозірку, що лисиця перейшла на Річкові землі.

РодовідРедагувати

Племінник:

Племінниці:

Внучаті племінники: