FANDOM

Верболоза — світло-сіра кицька з незвично голубими очима.

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Верболоза є у складі патруля, що зустрічає Вогнелапа, коли той порушує вояцький правильник, годуючи Жовтоіклу.

Також вона чатує на патруль під час приготування Громового Клану на випадок до атаки Тіньових вояків. 

Воячка присутня на Зборищі та є однією з тих, хто не довіряє Жовтоіклій і вважає, що вона загрожує кошенятам. 

Верболоза разом з Білоштормом, Мишошубкою, Темносмугом та Вітрогоном вирушає до Тіньового Клану, щоб повернути викрадених кошенят. Вогнелап переконує вояків у тому, що Жовтоікла нікого не викрадала і вони всі разом проникають до Тіньового табору. Після битви Верболоза та Мишошубка ведуть врятованих кошенят додому. 

Коли Верболоза дізнається про наміри Річкового Клану полювати на Вітряних угіддях, то одразу ж обурюється, адже вважає, що Річкові коти давно розжиріли на рибі зі своєї дорогоцінної річки. Також вона стверджує, що до височин надто далеко, щоб пертися туди заради кількох кощавих кролів.

Верболоза разом з іншими котами патруля допомагає Вогнесерду, Сіросмугу та двом Вітряним котам битися з Річковим патрулем. Сіросмуг б’ється з Білокігтем, і останній падає в ущелину. Тоді Верболоза та Білошторм інстинктивно підходять до Громового кота і стають обабіч нього в оборонну стійку. 

Верболоза будить Вогнесерда, коли йому мають висвятити новака.

Пізніше, коли Синьозірка планує виправу на Річковий Клан, вона радиться про це з Верболозою і двома іншими котами. Кішка погоджується з Сіросмугом про те, що насувається відлига, тому провідниця вирішує виступати негайно. Верболоза є у складі бойової команди. 

Войовниця також є патрулі, що має напасти на Тіньовий Клан. 

Коли на Вітряний Клан нападають Річковий та Тіньовий, Верболоза одна з тих, хто приходить їм на допомогу. Після битви вона допомагає пораненим. 

Ліс таємниць Редагувати

Верболоза йде на Зборище, але цьому перешкоджає повінь, тож воячка пропонує на вужчих місцинах перестрибнути струмок, і Синьозірка вирішує так і зробити. По дорозі котам доводиться ступити на землі Тіньового Клану, через що Верболоза дуже хвилюється, бо вважає, що їм там не місце.

Під час нападу Вітряного та Тіньового кланів Верболоза, Вітрогон і Піскошторма захищають ясла.

Вогнесерд чує, як войовниця радо розповідає Мишошубці та Вітрогону, що їй вже скоро йти до ясел, бо теж чекає на кошенят.  

Коли на Громовий Клан нападають волоцюги на чолі з Хвостоломом, воячка вчепляється у спину куди більшого за неї волоцюги, шматуючи зубами його вухо. 

Згодом кішка йде у мисливчий патруль.  

На початку книги Верболоза вже перемістилася до ясел. Крапохвістка зауважує, що киця має скоро народити.

Королева дуже привітно ставиться до Вогнесерда і не звертає уваги на переживання інших через порушений ритуал. 

Згодом у Верболози починаються пологи, і вона народжує двох киць і котика. 

Коли Вітрогона вбиває Тигрокіготь, Верболоза вислизує з ясел і лагідно торкається покійника мордочкою, шепочучи слова прощання. 

Під час пожежі королева виводить із ясел кошенят, які дибали навздогін за мамою. Найменше вона несла в зубах, перелякано дивлячись на решту дрібноти, що тулилася до її ніг. Їй також допомагають Довгохвіст та Мишошубка. 

Вогнесерд помічає Верболозу, коли та не пускає своє потомство грати зі старшими котиками.

Коли над табором літає яструб, королева заганяє свою малечу в ясла. 

Темні часи Редагувати

Коли Темносмуг намагався отруїти душогубницями Каринку, її мати Верболоза одразу починає шукати своє кошеня. Вона питає що трапилось, після чого заходилася вилизувати її хутро, а потім допомагає віднести маленьку кицю до кубла Попелюшки.

В битві з Кривавим Кланом Верболоза котиться по землі, вчепившись зубами в плече якоїсь плямистої кішки.

РодовідРедагувати

Далекі родичі:

Сестри:

Брати:

Пара:

Доньки:

Сини:

Онучки:

Онуки:

Племінники:

Племінниці:

Внучаті племінники:

Внучаті племінниці: