FANDOM

Білошторм - великий білий кіт.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Вперше ми бачимо Білошторма, коли той разом із Левосердом відводять домашнього кота Рудька до Громового Клану. Дорогою Білошторм розповідає Рудькові дещо про життя в Клані.  Вже в таборі білий вояк доповідає Синьозірці, що Рудько прийшов, хоча Левосерд гадав, що він на це не наважиться. Білошторм також наказує своїй новачці Пісколапці бути чемною до Вогнелапа (нове новацьке ім'я Рудька), а коли кішка вибачається, каже, що вона ще звикне до новака. 

На Зборищі Вогнелап цікавится в Білошторма, коли воно почнеться, й кіт відповідає, аби той мав терпіння, а потім йде до якихось Річкових котів.

Коли кошенята Морозошубки зникають, Білошторм чатує табір. Згодом вояк веде на територію Тіньового клану патруль. Спочатку він невдоволений тим, що новак також на завданні, проте згодом каже, що Синьозірка сказала - він може зустріти друга, а також, що Тигрокіготь захищатиме решту кошенят. Вогнелап закликає його та патруль врятувати малечу. Білошторм все ще вважає Жовтоіклу зрадницею, проте наказує учневі вести їх. Під час завдання він все ще напружений та непевний щодо Жовтоіклої та котів Тіньового клану. Під час складання тактики вояк пропонує атакувати Зорелома та його поплічників. У пилу бійки Білошторм виганяє Чорноногого та не дозволяє Вогнелапові вбити Кігтеморда й Зорелома. Він дуже радий бачити кошенят та хвилюється за їх здоров'я. Після закінчення битви кіт дозволяє Тіньовому кланові полювати на їхній землях одну повню.

Жовтоікла зважає на його рану на нозі. Він вдячний їй за те, що вона вірна Громовому Кланові. Коли всі повертаються до Клану, Синьозірка цікавиться в нього, чи все гаразд із кошенятами, а вояк ії заспокоює. Провідниця хвалить його, але Білошторм каже, що їх знайшов в першу чергу Вогнелап, та підтверджує, що Жовтоікла не ворог, а Зорелом утік. Синьозірка схвалює його дозвіл на полювання для Тіньового Клану.

Вогонь та крига Редагувати

Білошторм каже Вогнесерду та Сіросмугу, що вони можуть закінчити вояцьке чатування. Він сварить Пісколапку та Порохолапа, які знущаються з нових вояків. 

Після Зборища Пісколапка питає свого наставника, чому Кривозір та Ночешкур хочуть накласти лапи на угіддя Вітряного клану. Вояк відповідає, що Тіньовий Клан не такий слабкий, як очікувалось, а в нового провідника Ночешкура більше амбіцій, ніж будь-який кіт міг запідозрити.

Коли Вогнесерд та Сіросмуг йдуть на пошуки вигнаного Клану, вояк веде Пiсколапку та Вітрогона на досвітнє патрулювання. Вони зустрічаються і Білошторм бажає їм допомоги від Зоряного клану. Коли рятівники порушують кордони Річкового Клану, він рятує їх у рядах патруля Тигрокігтя. Коли Білокіготь падає зі скелі, Білошторм разом із Верболозою обороняє Сіросмуга.

Разом із Тигрокігтем він оцінює вміння Вогнесерда як наставника та Попелапки з Орляколапом як учнів. Білошторм відзначає здібності учениці Вогнесерда. 

Через деякий час вояк каже, що знайшов у кількох місцях запахи Тіньового клану, та відряджає Сіросмуга з Вогнесердом  йти вздовж кордонів Річкового клану, на що Вогнесерд погоджується.

Учениця Білошторма Пісколапка та учень Темносмуга Порохолап стають вояками Піскоштормою та Порохошубом. 

Одновус прибігає до Громового клану за допомогою, бо на Вітряний клан напали Тіньовий та Річковий клани. Синьозірка вирішує допомогти сусідам. Тигрокіготь веде перший загін з допомогою, а Білошторм другий.

Ліс таємниць Редагувати

Білошторм спить в палаті вояків. Йдучи на Зборище, Білошторм тихенько запитує Синьозірку, чи буде вона розповідати іншим кланам про те, що Громовий клан приховує Хвостолома. 

У Білошторма з'являєтся нова учениця - Яснолапка. Коли через повінь Громовий клан не може дістатися на Зборище, Білошторм каже, що єдиний прохід - це територія Тіньового клану. Білошторм веде патруль до кордону Річкового клану за наказом Синьозірки.

Білошторма помітно в битві з вигнанцями Тигрокігтя. Пізніше вояк питає у Синьозірки, що вона буде робити зі зрадником-Тигрокігтем.

Після вигнання Тигрокігтя багато котів бачать новим воєводою клану, але Синьозірка призначає Вогнесерда.

Після того, як Вогнесерд став воєводо, він частенько просить мудрої поради в Білошторма. Білий вояк ніколи йому не відмовляє і завжди підтримує воєводу. Навіть після зникнення Хмаролапа він ставиться до цього з розумінням. 

Коли Громовий Клан охоплює пожежа, він веде Клан до річки, а після смерті Жовтоіклої, оплакує її разом з іншими. 

Білошторм шокований тим, що трапилося з новаками, які хотіли довести, що вони гідні бути вояками. Згодом він допомагає відвести зграю собак від Клану, а також наглядає за Синьозіркою. 

Темні часи Редагувати

Новий провідник Громового Клану – Вогнезір вибирає Білошторма новим воєводою. Сам кіт каже, що не очікував такого, та все ж присягається, що буде виконувати свої обов'язки гідно та на користь клану.

Перед Зборищем воєвода залишаєтьтся в таборі, аби захистити його від ймовірного нападу Тигрозора. 

Перед битвою з Кривавим Кланом Білошторм розмовляє з Вогнезором та висловлює думку, що, можливо, краще пошукати іншу місцину для життя, поза Високими Скелями, а також, що в нього ніколи не було таких амбіцій як у Вогнезора чи Тигрозора, що ніколи не хотів бути провідником, і радий, що не є ним. 

Під час битви Білошторма вбиває Кістяк. Його останньою настановою було, щоб Сіросмуг став новим воєводою і Вогнезір проводить церемонію прямо посеред битви.

Коли Громовий провідник втрачає своє перше життя, він бачить померлого Білошторма серед Зоряних котів. Вояк знову був у розквіті своїх молодечих сил, а на його густій шубі поблискувало зоряне світло. Білий кіт першим привітав Вогнезора. 

Родовід Редагувати

Тітки:

Двоюрідна сестра:

Двоюрідні брати:

Батько:

Пара:

Дочка:

Цікаві факти Редагувати

  1. Білошторм має кров Вітряного клану.