FANDOM

Білошторм

Білошторм

Білошторм - великий білий кіт.

Біографія Редагувати

На волю! Редагувати

Уперше ми бачимо Білошторма на проліску біля Рудькової хатини. Вояк дуже зацікавлений новим учнем та разом із Левосердом веде його до табору. Неподалік кіт вперше представляє Рудькові запахи Громового клану. Коли Рудько їх чує, обидва вояка замислюються. Заводячи майбутнього учня до табору, Білошторм замикає процесію. На місці він розповідає йому про звичку "ділитися язиками" та показує йому Синьозірку, розповідаючи їй, що Левосерд гадав, що Рудько не наважиться прийти. У цій розмові він каже, що кицюня цілком сильна, та погоджується прийняти його до клану. Він підтримує Рудька під час віче, як каже Синьозірка. Він також наказує Пісколапці бути чемнішою до Вогнелапа, а коли вона вибачається, каже, що вона ще звикне.

Під час, коли Вогнелапові наказано слідкувати за Жовтоіклою, він веде Пісколапку на бойове тренування. На першому зборищі Вогнелап цікавится в нього, коли воно почнеться. Відповівши, вояк йде розмовляти із двома Річковими котами. Коли кошенята Морозошубки зникають, Тигрокіготь наказує усім, окрім Білошторма, чатувати на межах табору. Вояк веде на територію Тіньового клану патруль. Він спочатку невдоволений тим, що новак також на завданні, проте згодом каже, що Синьозірка казала - він може зустріти друга, а також що Тигрокіготь захищатиме решту кошенят. Вогнелап закликає його та патруль врятувати малечу. Білошторм все ще вважає Жовтоіклу зрадницею, проте Вогнелап розповідає йому правду. Білошторм ніяк не реагує, а наказує учневі вести їх. Під час завдання він все ще напружений та непевний стосовно Жовтоіклої та котів Тіньового клану, навіть королеви Хмаросвітки. Він цікавиться, як помер Зорещерб, та каже, що більшість думає, що то була засідка іншого клану. Під час складання тактики він пропонує атакувати Зорелома та його поплічників. У пилу бійки він виганяє Чорноногого та не дозволяє Вогнелапові вбити Кігтеморда та Зорелома. Він дуже радий бачити кошенят та хвилюється за їх здоров'я. У кінці він дозволяє Тіньовому кланові полювати на їх землях одну повню.

Жовтоікла зважає на його рану на нозі. Він вдячний їй за те, що вона вірна Громовому Кланові. Коли усі повертаються до Громового клану, Синьозірка цікавиться у нього, чи усе гаразд з кошенятами, а він ії заспокоює. Синьозірка хвалить його, але Білошторм каже, що їх знайшов в першу чергу Вогнелап, та підтверджує, що Жовтоікла не ворог, а Зорелом утік. Синьозірка схвалює його пропозицію Тіньовому кланові.

Вогонь та крига Редагувати

Білошторм каже Вогнесердові та Сіросмугові, що вони можуть закінчити чатування. Вогнесерд згадує, як вони билися пліч-о-пліч, та дякує воякові. Він свариться на Пісколапку та Порохолапа, які знущаються з вояків. Він ділить здобич із вояками.

Пiзніше він вимагає від двох друзів поваги до Тіньового клану. Пісколапка питає свого наставника, чому Кривозір та Ночешкур хочуть накласти лапи на угіддя Вітряного клану. Він відповідає - Тіньовий Клан не настільки слабкий. Коли Вогнесерд та Сіросмуг подорожують до вигнаного Клану, вояк веде Пiсколапку та Вітрогона на досвітнє патрулювання. Він вже знає про завдання друзів та бажає їм допомоги від Зоряного клану. Коли рятівники порушують кордони Річкового Клану, він рятує їх у рядах патруля Тигрокігтя. Коли Білокіготь падає зі скелі, він разом із Верболозою обороняє Сіросмуга.

Після першого уроку Попелапки ми бачимо, як Білошторм готується до патрулювання та кличе з собою Пісколапку. Разом із Тигрокігтєм він оцінює вміння Вогнесерда як наставника та Попелапки з Орляколапом як учнів, відмітивши здібності учениці Вогнесерда. Він погоджується з тим, щоб відправити учнів до Високих Сосен. Він суворо наказує хворому Сіросмугові залишатися на своєму місці, а потім питає Вогнесерда, чому він не тренує новаків, радивши ще й вполювати чогось, особливо не розпитуючи. Після його ловів Білошторм наказує йому віднести дичину Жовтоіклій. Медикицька хоче відправити до куточка Громошляху на зустріч із Тигрокігтєм саме цього вояка. Пізніше він прохає Вогнесерда повести Пісколапку на досвітній патруль, відмічуючи, що якщо Сіросмугові краще, він міг би зайнятися Орляколапом. Він дуже хвалить як вояка, так і свою ученицю, зачудований питанням Вогнесерда:"Лише ми вдвох?". Він дозволяє котові сказати про це Пісколапці та йде, залишаючи котів наодинці, у нічний патруль. Зранку він каже, що у кількох місцях є запахи Тіньового клану, та наказує двом йти повз кордони Річкового клану, на що Вогнесерд погоджується.

Учениця Білошторма Пісколапка, та учень Темносмуга Порохолап стають вояками Піскоштормою та Порохошубом. Одновус прибігає до Громового клану за допомогою, бо на Вітряний клан напали Тіньовий та Річковий клан. Синьозірка вирішує допомогти сусідам. Тигрокіготь веде перший загін за допомогою, а Білошторм другий.

Ліс таємниць Редагувати

В-перше ми бачимо Білошторма в палаті вояків, сплячого згорнувшись калачиком. Йдучи на Зборище, Білошторм тихенько запитує Синьозірку чи буде вона розповідати іншим кланам про те, що Громовий клан приховує Хвостолома. Синьозірка каже, що не буде та забороняє розповідати про це іншим.
У Білошторма з'являєтся нова учениця Яснолапка. Коли через повінь Громовий клан не може дістатися на Зборище, Білошторм каже, що єдиний прохід - це территорія Тіньового клану. Білошторм веде патруль до кордону Річкового клану за наказом Синьозірки.
Коли Верболоза розповідає, що чекає кошенят, то Вогнесерд помічає гордий погляд Білошторма і вирішує, що він батько.
Білошторма помітно в битві з вигнанцями Тигрокігтя. Пізніше, вояк питає у Синьозірки, що вона буде робити зі зрадником-Тигрокігтем.

Білошторм є популярним вояком Громовго клану і багато котів бачать саме його новим воєводою клану.

Родовід Редагувати

Пара: Ряболиця (колишня), Верболоза.

Тітка: Синьозірка

Цікаві факти Редагувати

  • Білошторм має кров Вітряного клану.